Přejít na obsah

Cuká motor 1.6 55kw


romanciko

Doporučené příspěvky

Možností je strašně moc. Od výfuku, přes lambdu, svíčky, kabely, netěsné sání, zapalovací modul až po škrtící klapku. Svítí něco na přístrojovce? Co diagnostika? Mění se to se zahřátím motoru? Jak jde motor do otáček po prudkém sešlápnutí plynu při volnoběhu? Zaváhá, poklesnou nepatrně otáčky, nebo plynule vyletí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic nesvítí ani se nemění,auto jede normálně pak zničeho nic cukne jako by nedostal benzín nebo mě to připadá jako by došel benzín.Pak po vyšlápnutí pedálu to zase jede chvilku jak má,při stání prudce sešlápnu plyn a motor se chová ( plynule vyletí ) normálně žádné dušení ani cukání.

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal... možností je moc. Pokud nic nesvítí, a nemáš možnost diagnostiky, tak bych se zaměřil na palivový filtr, svíčky, zapalovací kabely. Samozřejmě hádám, neznám servisní historii auta. Na kabely pozor, jsou to mršky zákeřné. Měnil jsem je nedávno a auto jelo na 3 válce. Nakonec jsem zjistil, že i nové byly KO :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal... možností je moc. Pokud nic nesvítí, a nemáš možnost diagnostiky, tak bych se zaměřil na palivový filtr, svíčky, zapalovací kabely. Samozřejmě hádám, neznám servisní historii auta. Na kabely pozor, jsou to mršky zákeřné. Měnil jsem je nedávno a auto jelo na 3 válce. Nakonec jsem zjistil, že i nové byly KO :-) 

Tak vše dám nové a pak se uvidí jak to bude dál,zatím děkuji za radu a já pak budu informovat jak dál to probíhá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj,při plynulé jízdě hlavně mimo obec tak cuká motor tak že úplně spadnou otáčky a po vyšlápnutí pedálu (plynu) to zase jede chvilku normálně.Prosím o radu,EGR ventil asi tito motory nemají že ,děkuji za radu.

 

Niečo podobné sa stalo mne na octavii 1.6 74kw AKL, išiel som z kopca tak som vyradil rýchlosť motor zdochol a po naštartovaní motor išiel už trhano, pri akcelerácii silno trhal a čim viac plynu som pridal a vyššie otáčky boli tým viac trhal. Ako som prišiel domov som auto napichol na VCDS a vypísalo mi to chybu 00513 snimac otacok motora žiadny signal. Po vymazaní chyby sa chyba zobrazovala znova. Po vypnutí a zapnutí motora som už tú chybu vymazal bez toho aby sa znovu objavovala, po tomto motor išiel OK. Ale vidím to na to, že ten snímač budem musieť pozrieť či náhodou neni len konektor povolený alebo je ten snímač zlý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sam jsem se s tim zatim nesetkal, ale spravne by se cteni pameti zavad melo provadet s motorem ve volnobehu, nevim co se honilo v hlavne autorum programu RJ, ale je klidne mozne se v tvem pripade se predpoklada ze ctes pamet zavad a motor se toci, pokud ne automaticky ti to tam vyhodi zadny signal od snimace kliky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

keď mám naštartovaný motor na voľnobehu tak tá chyba sa tam objavuje stále.......po vypnutí a zapnutí klučika chybu vymažem a po naštartovaní motor ide v pohode, ale po zhasnutí a znova naštartovaní to zasa vypíše chybu a motor ide trhavo a nejde dobre do otáčok. Horšie je to, že podľa DP som to pomeral a všetko je správne tak nechápem v čom je chyba.....káble do RJ som kontroloval mali by byť OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by potom mala ísť asi prevodovka dole že ?? Keby viem zohnať na skúšku od niekoho ten snímač na skúšku či to neni v ňom aj keď je premeraný a hodnoty sú spravne tak nemusí byť OK. Už pár krát sa to niekomu stalo zo snímačmi a aj lambda sondou, ta tiež občas vypíše chybu, že signal príliš malý, ale reguluje podľa všetkého dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No relatívne dobre dostupný musel som resp. môj tato ísť do jamy pod auto aby sme sa k nemu dostali a vymontovali. Inak po vymontovaní bol od oleja trochu to čo značí ?

 

EDIT: podľa DP  na motore 1.6 AKL by mal byť snimač otáčok na klukovom hriadeli.

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pokud byl narust teploty linearni a neprerusovany, tak pak by i cidlo melo byt ok

 

bavime se o motoru AKL 74kW? Ten ma teda cidla dve, impulzni snimac na klice mas zkontrolovany, tak jeste koukni na halluv snimac na vackove hrideli jestli ten je ok, stejne muzes jenom zkontrolovat napajeni, kostru, prubeh signalu spolecne se signalem kliky a jejich vzajemne polohy bez osciloskopu stejne nezkontrolujes, kdyby jsi byl z Brna, tak bych ti to zmeril :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...