Přejít na obsah

Vadný vstřikovač


Zdeněk K.

Doporučené příspěvky

Zdar všem,

 

před dvěma dny mi začla blikat kontrolka žhavení, k tomu se po 4 nastartování rozsvítila oranžová kontrolka motoru. Na diagnostice mi zjistily chybu na 2. vstřiku.

Dnes mi volali, že ten kdo repasuje vstřiky řekl, že tyto vstřiky jsou neopravitelné. Pochopil jsem to tak, že na OII 1.6 TDI CR motor Cyac nejdou zrepasovat vstřiky.
Nabídl mi, ale že má použitý vstřik za 5 500,- Kč. Je mi jasné, že je to míň jak za nový original, ale kde mám jistotu, že vydrží? A je pravda, že nejdou repasovat?

Auto mám 3/4 roku, bazar se odmítl bavit na téma reklamace vstřiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že se tady už někde řešilo že 1,6 TDI má Siemens vstřiky které jsou háklivější k úcpání, ale v autorizáku mě řekli že kontrolu vstřiků provádí firma Bosh.

 

A pokud ti někdo nabízí opotřebený vstřik za 5500, za mě bych raději přidal 1500 a být tebou koupil bych nový za 7000

( http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l130277b-vstrikovaci-tryska-1-6tdi-cr-oe-15074.html )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

zdravim...som tu novy majitel Skody Octavia 2 FL 1.6 tdi CAYC.Bohuzial po 4000 km od kupy /ma teraz 155tis./ mi auto spadlo do nudzoveho rezimu a kontrolka zhavenia+motora a chod na tri valce...diagnostika ukazala chybu na 4.valci a po rozobrati a otestovani bol vadny vstrek /elektricka chyba/.Dal mi tam mechanik novy vstrek ktory som mu doniesol a auto uz ide normalne az na nasledovne.Pocas testovacej jazdy okrem klepkania /pravdepodobne od vsterkov/ ziadny problem.Aj diagnostika no problem.Ale ked som si auto zobral domov zacitil som smrad nafty a po otvoreni kapoty a zlozeni plastoveho krytu motora mam tu drazku kde su vstreky plnu nafty.A este mam pocit ze na volnobehu autom trasie (nie tak ako ked islo na tri valce ale slabsie)Otazka c.1 kde moze byt problem? Otazka c.2 moze byt to klepkanie a trasenie na volnobehu sposobene tym unikom nafty?Diagnostika nehlasi ziadnu chybu.A este jedna vec...ze vraj v RJ boli nacitane nejake ine vstreky ako tie co su tam...a tak mi nacital tie co su tam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyriešené...tá nafta to bola zle upevnená hadička s prívodom nafty (chyba mechanika) a čo sa týka toho trasenie a klepkania tak som pri natankovaní do plna nalial STP injector cleaner a cca po 300 km prestalo klepaknie a aj trasenie na volnobehu.Nechcem to zarieknuť ale dúfam,že teraz bude šlapať tak ako má čo najdlhšie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta uvolnena hadicka bola smerom do railu, alebo uz smerom k vsetrekom? Pozerali ti aj hodnoty vstrekov za studena? To trasenie si pozoroval aj pri zohriatom motore? Ako ti vysvetlil mechanik, ze v ECU boli nakodovane ine vstreky, ako tam su fyzicky? Nemenil ich uz pred tebou nejaky garazovy mechanik bez diagnostiky?

Fajn, ze si aspon napisal kde bola chyba :)

Editováno: , autor: Kyselinka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tá nafta tiekla niekde na lavej strane (pohlad spredu - čiže pred spolujazdcom).Je tam taká hadička obalená v nejakej tkanine a v mieste kde sa pripája svorkou tam to zle nasadil a trošku to tieklo...hned vedľa je turbo takže to smrdelo ako sa nafta dotkla potrubia výfukového.Musím si zaklepať ale od opravy mám cez 2 tisíc a všetko OK...dokonca spotreba na dialnici menšia o cca 4 deci na 100km ako pred tým (neviem či to môže byť tými vstrekmi že sú nakódované správne).Inak čo sa týka tých vstrekov tak neviem čo a prečo tam bolo nakódované iné ako má byť.Vstreky pozeral aj cez diagnostiku a robil aj ten test čo strieka do pohárika naftu a všetko vyzerá byť OK.Trasenie som mal práve za tepla a práve tam som si všimol ,že som mal spotrebu na volnobehu cca 0,3l/h a teraz ked netrasie a aj pred opravou tam je(bolo) 0,5l/h. Čo sa týka výkonu a celkovo jazdy tak všetko bolo rovnaké aj pred tým aj teraz akurát tá spotreba je o niečo nižšia...dávam aj VIF teraz tak neviem či môže tú spotrebu ovplyvniť?.Je to moje 1. naftové auto (súkromne).Mal som už služobné pred tým 1.9 tdi v Octavke a 1.4 tdi vo Fabii a ešte 1.7 Cdti v ASTRE ale samozrejme tam človek neriešil nejaké problémy a veci ako aditíva a podobne...

Editováno: , autor: subarosti
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Mě taky trochu cvaka vstrik. Už snad od 100 000km. Mám přes 207 a klepu taky, že zatím vpohode. Jeden vstrik teda odešel nedávno. Ale podle vyjádření servisu odešla elektronika vstriku. Jezdi a jezdí. Do zahraničí a na dovolenou doporučuji připojištění odtahu a náhradního vozidla. Nestojí to majlant :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky ti můžou cvakat hydroštely u 1.6 ne zas tak nic vzácného. Vyměnil jsem všechny vstřiky a cvaká mi to pořád hlavně za studena za tepla méně a je to hydroštel... samozřejmě na to kašlu a jezdím. 1.6 Tdi po 150k km vydávají čím dál víc zvuků a bude hůř :-)

 

Dej tam olej na vrchní risku, jestli máš nižší hladinu, tak to nejspíš změní trošku zvuk.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

mě se stalo, že motor při normální jízdě přestal jet, šel nepravidelně, max 1 500 ot. Rozsvítila se kontrolka žhavení a porucha motoru. Původně jsem si myslel AGR ventil. Nechal asi hodinu zchladnout, motor normálně naskočil, jel jsem s ním cca 95 kd/do Jičína/, druhý den jsem jel zpět domů - 175 km. Auto jelo absolutně normálně,

Po příjezdu jsem jel do autor. servisu a načetli mi, že se jedná o závadu  3. vstřiku. Možná cívka - mezizávitový zkrat. Vymontovali, polslali na expertízu, dali mi nový vstřik, auto OK.

Zaplatil jsem v servisu asi 10 800,-vč práce Auto jede normálně.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj,taky mám nový vstřik., no vlastně už dva, mám najeto cca 160 000km Asi po 150 km jízdy auto přestalo jet, nouzový režim, 1500 ot max.,Volal jsem synovi, radil at to nechám zchladnout, třeba to pojede. Byl červenec, teplo, nechal zchladnout, bylo to OK, auto jelo jako blázen. Přijel domů, pak do servisu, načetli - je vadný vstřik na 3. válci. Vstřik vyměnili, zaplatil jsem cca 12 000 Kč, dobrý.

Asi po 4 000km o Vánocích jsem jel, asi po 100 km . Auto v nouzovým režimu znovu

. Tak jsem to asi 5 km dojel s tím, že to nechámn zchladnout a snad to pojede. Večer nejelo.

V tomto stavu jsem to dojel domů, druhý den do servisu, načetli , je špatný vstřik na 1. válci. Vyměnili jej, ted dobrý. Ale bacha. jsou tam ještě dva nevyměněné. Nevím co s tím, jsou tam ještě dva...

Porad

Díky

Aleš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...