Jump to content
Sign in to follow this  
Popopepa

Převodovka z 55kW motoru na 74kW motoru

Recommended Posts

Zdravím mám velký dotaz zháním převodovku na Fabia I 1.4 16V 74kW , ale zatím jsem sehnal za slušné peníze jen z motoru 1.4 16V 55kW pasovala by tato převodovka? děkuji mnohokrát za odpověď.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak víš , že pasuje?? Můj případ cca 2 roky zpět.. Musíš vědět kod motoru i převodovky.. Pokud máš převodovku EYW na motor AUB tak ti bude pasovat pouze ona jediná.. Po určitých úpravách ( doporučených p. Sixtou ) se dá použít i jiná.. Já použil převodovku FDL, kde jsem musel odřezat jedno žebro, abych tam napasoval starter...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak víš , že pasuje?? Můj případ cca 2 roky zpět.. Musíš vědět kod motoru i převodovky.. Pokud máš převodovku EYW na motor AUB tak ti bude pasovat pouze ona jediná.. Po určitých úpravách ( doporučených p. Sixtou ) se dá použít i jiná.. Já použil převodovku FDL, kde jsem musel odřezat jedno žebro, abych tam napasoval starter...

post-86652-0-08787300-1429554522_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z toho nic není kod.. Kod je v mezižebrech lehounce vyražené..A v kufru pod kobercem u rezervy je vypsaný lístek, tam je taky kod..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z toho nic není kod.. Kod je v mezižebrech lehounce vyražené..A v kufru pod kobercem u rezervy je vypsaný lístek, tam je taky kod..

Díky moc mrknu pak k rezervě motor je to AUB tak první budu hledat ten kod EYW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jinak sorry za překlep : Já měnil EYW za FCV ( mechanická úprava ), FDL je německá výroba stejně jako EYW, ta by měla být stejná..

 

vyrobeno v zahraničí-EYW, FDL
vyrobeno v čr-FCV, FVS,GDM,GDG,GRY,GRQ,GSB,HZK,JFZ,JGN,JGR,JHM

čr a zahraničí nelze bez mechanické upravy kombinovat
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohuzial co si napisal nieje pravda. Nechcem otvarat stary topic, ale dezinformacie len robia problemy ludom, ktori hladaju spolahlivu odpoved. 

 

EYW sa robila do 09/2000 ma ine uchytenie ako FDL, ktora sa robila od 10/2000. 

 

Nezalezi na povode krajiny prevodovky, ale na roku vyroby. Kto ma auto s FDL tak moze kombinovat hociktoru novsiu prevodovku. 

 

Ak ma niekto EYW alebo EYX (1.4 16V 55 kw) a teda prevodovku do 09/2000 tak tam je ine uchytenie a starter nebude pasovat. 

 

 

Vid nazornu ukazku:

 

FDL:

DC7BDDB4-3155-4E4F-87E6-DB7A9AC92441.thumb.png.61d9f44f30e4950872ac528230f4ddb1.png

 

EYW:

CE24C211-7631-4B30-B60E-C797A8BCF314.thumb.png.32abfffc10352012578d5c0ba4316bf5.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj ja jsem měnil taky takhle převodovku mám 1,4 74 kw. A převodovku jsem tam narval z 55kw bez problému můj kod motoru AUB kod  převodovky AUA. žádné mech úpravy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By bujko7
      Dobrý den,
      mám takový problém. Mám superba 2014 2.0 tdi 125kw manuál. Za studena mi něco klepe v motoru. Při zahřátí přestane. Je to jakoby takové cvakaní a přijde mi ze je to čím dál víc. Mohou to být hydroštely ? Nebo ventily ? 

      IMG_0427.MOV
    • By Agraelos
      Zdravim,
      chtěl bych se zeptat: Po startu auto vibruje, ale jenom do 1500 ot./min a nejvíc zhruba lehce nad volnoběžnejma otáčkama a to i při neutrálu. Po překročení otáček je všechno zase víceméně normální. Nedávno byla vyměněna kompletní spojk. sada (včetně dvouhmoťáku). Mechanik, co to dělal, řikal, že by to tim bejt nemělo. Vymáčknutí spojky nepomůže. Kontrolky neindikují žádnou chybu. Někoho napadl silentblok (spodní), popř. vstřikování, avšak spíš to vypadá, že je něco uvolněný a možná uvnitř palubky. Nevíte, co by to mohlo způsobovat? Nebo to bude na celý rozebrání?
      Díky za odpověď.
       
      Superb II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 8V (BMP), rok 2008, najeto přes 280 tis. km
    • By Bumbisek
      Ahoj, má někdo CANTON v 1,5 sportlinu?
      přidává systém na zvuku motoru při režimu sport nebo ne? 
      Děkuji 
    • By mike_k
      Nevi nekdo jaky je predepsany interval vymeny rozvodaku pro 2.0 mpi / 85kw? Kdyz jsem se pri posledni prohlidce v 75000 km ptal, tak mi to v autorizovanem servisu nikdo nebyl schopen rict, jen me ujistovali, ze se to urcite pri kazde prohlidce kontroluje, cemuz teda moc neverim.
    • By dadacek
      Zdravím.
      Koupím motor 1.6 MPI pro O II.
      Ideálně v dobrím stavu, nejaká historie k němu, provozuschopný bez vad (na našem vady jsou a tak chci motorový blok).
      Nemusí být motor, ale jen ten motorový blok.
       
      Musí to být BSE, jiné motor škodovka montovat nechce.
      Za nabídky a cenu děkuji do komentu nebo zprávy.
      Díky.
      PS: my JMK kraj.
×
×
  • Create New...