Přejít na obsah

Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI pro FIII


Hkubes

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj, díky za info, do auta ale nechci dát ani korunu navíc, nejsem s ním spokojený, reklamace neuznávají, chci mít jen nějaké podklady pro uznávání reklamací, těžko se s nimi dohaduje, videa už nestačí...tak jsem chtěl jít touto cestou a za erwin se platí pokud se nepletu, ale neznám ho moc, tak budu rád za případnou radu. Ano, můžu auto prodat, ale v tomto malém staří vozu moc ztrácí na hodnotě a tak s ním chci něco najet, ale neinvestovat nic víc než olej, filtry...spotřebák co se týče servisu a údržby.

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Erwin je plateny, najmenej sa plati za hodinu. nie vzdy sa najde niekto kto nieco odtial potrebuje aby si zaplatil pristup namiesto teba. je mozne ze sa niekto najde o tyzden, ale kludne to moze trvat aj rok....tak uz je na tvojom zvazeni, ci obetujes 10 € na Erwin alebo 15 € za nove silentbloky a vymenis si ich

 

akoze sorry, ale neviem co k tomu dodat. ak chces usetrit az tak moc, pockaj na teplejsie pocasie a zvycajne stichnu. alebo zober zene krem a si ich namasti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu, uvidíme, třeba se něco objeví. Myslel jsem si, že má někdo všechny TPI pohromadě, dříve před pár lety tu byli v pdf ke stažení, jen už ten soubor není aktualizovaný. Nejde o to ušetřit, ale investovat čas ani peníze do nového auta se mi nechce, na to jsem měl stará auta. Nojo, člověk se musí spálit aby pochopil.

 

Hezký víkend. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chápu to tak, že @Harros01 má Fabii III ještě v záruce, ale nechtějí mu uznat nějaké závady a tak potřebuje TPI jako nějaké vodítko pro argumentaci v servisu ?

Jestli je to tak, tak ani mě by se nechtělo z principu dávat ani korunu navíc někde v servisu. Ale na druhou stranu, když by nebylo zbytí a už bych nevěděl jak servis donutit k práci na oprávněnou  záruku (tedy jestli je opravdu oprávněná), tak těch pár euro, bych na to za ERWIN  obětoval. Buď to pomůže, nebo nepomůže, za svůj život stejně prošustrujeme zbytečně daleko větší peníze. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, jak píše DušanV. Zkusil jsem dva servisy. V jednom se reklamacema vůbec nezabývali, byla to prohlídka plus geometrie - provedena přesazením volantu což je přísně zákázáno kvůli středové polože na tyči řízení kvůli ESP atd., v druhém mě to domluvil kamarád, který tam má známé a stejně nic, protože jsou to závady které se neprojeví vždy a oni nemají zaplaceno čekání než se závada projeví (např. zahřátí motoru, teplota okolí atd.) a navozování závad, takže ikdyž jsem jim dal videa s popisy, neuznali závady. Jsou placeni na provedený úkon - výměna oleje, desek, ne čekání, navozování. Teď jsem ve fázi, kdy si píšu s Mladou Boleslaví, ale nějak přestávají komunikovat. 5ti letá záruka na nic... Auto má 26tis najeto. Kdyby udělali aspoň to nejhorší, třeba klasický klima kompresor Sanken, který kvílí tak, že rádio ho nepřehluší. Jenže to se te'd neprojevuje - je zima a já řeším reklamace při výmeně oleje, což bylo teď. budu muset tam zajet ještě v létě.  To je jedno, asi bychom tu neměli psát mimo téma, takže pokud budete mít TPI stažené, budu za něj rád, jinak se tím nezabývejte.

 

Díky moc.

Editováno: , autor: Harros01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, díky moc. kdyby měl někdo další TPI, myslím, že bude fajn je mít tady, nebo někde ke stažení. Ze začátku se to tu tak dělalo, ale chápu, bere to čas. Proto ještě jednou díky za toto TPI, mě se týká asi ta druhá část, protože mě to hučí jen zapnuté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závada by se asi měla prokázat tak, aby byla jasná a zřetelná pro obě strany. Měl jsem taky lehce hlučný Sanden a palivové čerpadlo už při 5tis., servis si zvuky až na podruhé nakonec nahrál, poslal do ŠA a oboje vyměnil. Jen díky špatně provedenému proplachu jsem tam byl za půl roku znova a opět uznali závadu. 

Jsme přece v česku, část národa by si ráda udělala na záruku výměnu poloviny auta. Pokud je pasivita na straně servisu a jsi v právu, nech si závady podložit znaleckým posudkem a žalobou k soudu. Máš jistě jako důkaz zakázkové listy, kde jsou uvedeny a popsány závady a vyjádření servisu. Rozumím, že jsi nasraný, ale známe jen tvůj pohled, nemyslím si, že jsi kverulant, ale já po zkušenostech s různými lidmi mám raději střízlivý postoj k věci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zase chápu servis, který když za to nemá zaplaceno nebude pátrat. To, že v zimě lze těžko zatížit klima kompresor taky asi chápu, ale nějak to jít musí, nevím, nejsem servisák. Půl auta pomalu bych si nějraději vážně nechal vyměnit, protože to, co vyrobili mě nepřijde jako věc hodná prodeje - hotový produkt. Dám tu příklady alespoň toho co mám nahrané na youtube. Nemluvě o tom, že mám v palubce narváno asi kilogram gumy aby to všude nekřupalo, nevrzalo atd. Ano, je to levné auto, kde jsem to mohl čekat, ale je to fábka za necelých půl milionu a pro mě to není málo peněz, proto jsem čekal, že to bude lepší než stará auta, která jsem před tím měl, ale není.

Klima: https://youtu.be/O4M69GvfNfc

Torpédo: https://youtu.be/f4zN_vqKes4

Spojka klepání na volnoběh: https://youtu.be/lW_Q2FXB9so

 

Nevím proč je to tak potichu...ale aspoň něco.

Je toho mnohem víc, jen to nemám uploadované, zkrátka jde o to, že člověk utratí velké peníze a takto to dopadne. Říkám si mám 5 let záruku, ok, ale pouze na pojízdnost vozu, ale ta se tak nějak přepokládá, na ostatní vady, které ale nebrání v provozu se to evidentně nevztahuje. Kdybych to věděl, nikdy bych to nekoupil, ale tak jak jsem psal výš, člověk se poučí a poučí tím lidi kolem sebe. Co tak slyším kolem sebe - dělám kolem aut, je to u všech značek více méně stejné, taková je doba. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde jsi vzal to tvrzení, že máš 5-ti letou záruku jen na pojízdnost vozu? Jestli Ti to někdo tvrdil v servisu, tak potěš pánbůh, jestli je to jen tvoje domněnka, tak  takhle to určitě není, nebo jsi to zmínil  a zdůraznil jen tak z naštvanosti?

Jinak takové jednoduché auto, jako je Fabia bude vždy nějak tzv. "oholené" oproti autům z vyšších tříd, třeba Octavia apod. , třeba odhlučnění, třeba i intériové materiály apod. 

Mě to přijde, že když si někdo zaplatí za Fabii cca půl miliónu, tak by měl počítat, že  to něco navrh  nad základní cenu je samozřejmě třeba o lepším motoru, výbavě, ale ten jednoduchý Fabie  základ je stejný a proto to má třeba i větší předpoklad, že to je to větší "hrkadlo", než ta Octavie. 

Osobně bych za půl miliónu raději koupil základní Octavii, než vrcholově vybavenou Fabii, ale samozřejmě je to každého věc, jak se sám rozhodne, za co dá své peníze.

PS: jdu se podívat do garáže na svou F III. Mám tam kompresor Sanden, ale zatím za ty 2 roky vše OK, ale schválně se podívám podle toho TPI, jestli nemám tu tzv. špatnou sérii. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby to nevyznělo že jsem blázen, ikdyž asi jsem, tak já ji koupil přes Škoda Plus za 369tis, měla najeto kolem 10tis km, ceníkovka byla lehce pod půl milionu (Monte Carlo plus s. věcma navíc jako kola atd). To s tou zárukou na pojízdnost mě nikdo neřekl, ale vidím to z vlastní zkušenosti právě.

Chlapi, ale nejde o život, mám aspoň špetku rozumu a nijak se z toho nehroutím, jen bych ty nejhorší věci chtěl pořešit a to bez investic, tj vše.

Mějte se a buďte zdraví :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...