Přejít na obsah

Motory TSI od VW trápí spotřeba oleje


prudkey

Doporučené příspěvky

Článek je o starších variantách motorů TSI (tam se to hlavně projevuje u některých 1.8 TSI a dvojitě přeplňovaných 1.4 TSI). A když se podíváš do vedlejších sekcí motorů OIII, najdeš tam toto a ještě toto. Takže jistý problém to u některých motorů může být. Ale činit z toho nějaké závěry je podle mě zatím předčasné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl tuším všechny tři iterace 2.0 TSI (kódy si nepamatuju, ale byla to OII RS, GVI GTI a teď OIII RS) a nejvíc olej žral ten první. Mezi výměnami oleje to zhamstlo tak litr až litr a půl. U GTI je to většinou tak půl litru až litr mezi výměnami, u OIII jsem zatím nedoléval (mám 22.000 na počítadle).

 

Ale zase mám pocit, že mi u OIII někam utíká chladící kapalina. Ne nějak moc, ale už jsem asi třikrát doléval. Typicky se to stane v momentě, kdy to trošku rozpálím na dálnici (asi větší tlak způsobí větší únik?).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl tuším všechny tři iterace 2.0 TSI (kódy si nepamatuju, ale byla to OII RS, GVI GTI a teď OIII RS) a nejvíc olej žral ten první. Mezi výměnami oleje to zhamstlo tak litr až litr a půl. U GTI je to většinou tak půl litru až litr mezi výměnami, u OIII jsem zatím nedoléval (mám 22.000 na počítadle).

 

Ale zase mám pocit, že mi u OIII někam utíká chladící kapalina. Ne nějak moc, ale už jsem asi třikrát doléval. Typicky se to stane v momentě, kdy to trošku rozpálím na dálnici (asi větší tlak způsobí větší únik?).

Tak já u BWA ve dvojce dolévám mezi výměnami za 30 tis. km kolem 5 l, takže vlastně proběhne i jedna výměna oleje v mezičase mezi prohlídkami :-D

 

U CHH ve trojce zatím nic, ale u nového auta bych ani žádná extrémní množství oleje dolévat nechtěl :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já u svého auta nedolévám nic a jen jsem zkrátil výměnu na 10 tkm protože diesel si žádá své. Jinak ani do 15 tkm jsem nic nedoléval.

Pokud je taková spotřeba oleje u koncernových motorů tak dávejte bacha na kat, ten se může zanést karbonem a to zapříčiní přehřívání hlavy. U některých značek to vedlo až k likvidaci motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 4 roky později...

To fakt žere olej jenom mě? Mám RS 230, jezdim 5w40,  najeto 55 000km  a dolévám cca litr oleje na 10 000km  Je fakt, že jezdím krátký trasy a občas jí docela protáhnu. Ale vždycky jdu přes 3500 otáček až když má olej 85 stupňů. Tak mi řekněte kde je chyba, když někde čtu ,že to nikomu neveme ani kapku 5w30  :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...