Přejít na obsah

Tažné zařízení


zemlik

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

nejsem sice z gottwaldova, ale tam maš montážní firrmu taky (Louky?, teď nevím přesně). Kolega tam nechal montovat na jinou značku a atyp model se senzory a nemá problém. Já jsi jdu teď pro skladovku do St. Města a nabídka na tažné u nich za 13.500, ale oželím ho protože jsou doma ještě další dvě auta s koulí.

 

tak jsem se ptal kolegy, montovali mu to někde nad soudem na počkání

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím.

Mám ťažné originál z výroby ORIS.Trieda:A50-X.Typ:E499.Vo veľkom technickom je napísaná najväčšia prípustná hmotnosť v bode spojenia horný záves 50 kg.

Aj v návode na obsluhu strana 185 sa píše: Celková povolená hmotnosť montovaného príslušenstva vrátane zaťaženia je 50 kg.

Na ťažnom (na guli) je vyrazená hodnota 75 kg. Aj na štítku na ťažnom (v nárazníku) je hodnota 75 kg. Na nete som našiel moje ťažné a aj tam je hodnota max. zaťaženia 75 kg. (fotka)

Chcem kúpiť držiak na 4 bicykle Thule VeloCompact 926+1. Samotný držiak má 22 kg. Ak je maximálna nosnosť ťažného 50 kg tak na 4 bicykle zostáva len 28 kg čo je málo. (fotka)

Ak pozerám na nete ťažné na Rapid tak všetky (aj odnimatelne) majú max.zaťaženie 75 kg.

Čoho sa teda držať čo je v technickom alebo čo je na ťažnom ?

Prevážate na ťažnom (z výroby) 4 bicykle ?

Akú máte hodnotu max.zaťaženia vo veľkom technickom ?

 

 

Tazne_ORIS.PNG

Thule_nosnosti.PNG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samozřejmě směrodatný údaj je v TP a k rozporu bych požádal vyjádření výrobce. Uvažuješ správně jako málokterý cyklista a co čtu na jiných forech to nikdo moc neřeší. Nosič a 4 dospělé kola můžou překročit i těch 75 kg, které tažné samozřejmě lehce unese, ale někde v cudzině bude outlocitný orgán s váhou..... U nás si i spousta lidí koleduje poměrně tvrdou sankci i se samodomo výrobou RZ i když je možné zažádat o třetí rz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@majo07 no a zkus popremyslet o Atere. Ta je lehci. Resil jsem podobny problem na FIII a po konzultaci v eshopu jsem to zmenil prave na toto: https://www.nosice-stresni.cz/detail/nosic-3-kol-na-tazne-atera-strada-dl-3-1/ je lehci a bonus je vyssi odkloneni od kufru auta. Zatim jsem s nim jel cca 3x a zvykam si.Pry Atera pry dela pro Mercedes originalni prislusenstvi.

 

No a jako bonus, jsem si poridil nove kolo pro sebe, bo to stare melo 17kg a i tak jsem byl pres. (17+14+10). Holt poctivy ocelovy ram z roku 1994.

JInak ma origo skodovacke a taky mam A50X

Editováno: , autor: lumirnavrat
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
před 2 hodinami, Patrik1971 napsal:

Montaz vyzaduje silnejsi alternator,auto produkuje vyssie emisie,ak si pri vyrobe auta nezadal aspon predpripravu,mas smolu.

nevyžaduje, zažitý nesmysl s altíkem a chladičem. Mám Rapida 2019 a chtěl jsem původně dát na skladovku hned pevné TZ u prodejce, nebyl problém za 13.500 v AS. Nakonec jsem to odložil, protože mám ještě dvě auta s TZ a vzal raději sadu zimních kol.

Problém je už u Scaly, Kamiqa atd. pokud není příprava a v TP jsou nuly.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...