Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW


kokta7

Doporučené příspěvky

Zdravím, po času. Motor měl 128 tis. KM. a odešel, těsně po záruce. RV 2017. "Praskla" šála prvního válce, tak my to bylo řečeno.  První autoservis, kam jsem auto nechal odtáhnout na mě vyrukoval, že se potkal motor a nejde otočit klikovou hřídelí. A že kulance asi bude 50:50 možná. Protože jsem v rámci dvouleté záruky nereklamoval klikovou hřídel, na kterou padlo podezření. Přitom, toto mě nezajímalo, porucha na motoru a je to. Tímhle stylem jsem si mohl motor vyndat na zahradě a tu klikovku tam přinést. Pak "kvalita benzínu", klasika. Tankuju jen a pouze Vervu 100. Pokud je to shit, nechť to tu zazní, ale mám za to, že lepší palivo v ČR asi není a konkurence je vždy dražší, přesně o korunu, tady v HK. Zajímavé, že mě každý tipoval na chip v motoru, protože "Dragon Skin":) a pružiny a stabilizátor od Eibachu. Tohle je fakt svinstvo, hledá se cokoliv, na co to hodit. Nakonec jsem auto odtáhl jinam. Tam zjistili, že "drobky" ze šály spadly do prostoru klikové hřídele a odešli "pánve", takže celý "spodní prostor" byl vyhlazen. Škoda uznala kulanci 100% motor a 50% práce mechanika. Zbytek placenou mnou. Den, kdy chtěli montovat motor, přišli na to, že i turbo je zničené, takže Škoda dodala i turbo a to celé se namontovalo. Viděl jsem konečnou cenu, toho všeho a je to za cenu jedno dost malého auta, téhož výrobce. Takže mám dva roky záruku na nový motor atp. Ale stejně, něco v tom je. Na DSG (N), když stojí, z motoru jsou cítit vibrace a škubání. Toto bylo i před destrukcí prvního motoru. Teď se mi 2x i rozblikala kontrolka motoru a vibrace motoru/auta. Následně nejde motor nastartovat (při pokusu vypnou a zapnou), až pod plynem, druhý pokus. Tuší někdo, co by to mohlo být? Škoda nedodala celý nový motor, části motoru jsou původní, takže to může být klasicky cokoliv. Ale zítra jedu do Prahy, k někomu, kdo ty TSI motory opravuje a snad mi řekne, co to je. Ale oprava bude zpět v aut. servisu, pač nová záruka.

 

Tímto děkuji Škodě, pokud to tu někdo čte, za pomoc s motorem a autoservisu, kde mě motor vyměnili.

Přesto to nestačí, pač stále problém s vibracemi a musím to řešit. Kód motoru je CJXA. Nevím, jestli tam proběhli nějaké inovace, ale mám pocit:), že motor lépe táhne, než původní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...
V 8. 2. 2019 na 14:08, Martin18 napsal:

Ma zde nekdo s timto motorem vyssi najezd a muze podat zkusenost se spolehlivosti / zavadami? 

Cauky,ted jsem se zaregistroval.Budu se snazit shrnout par veci. 206 jsem poridil skoro 2 lety. 12/2017. najezd 16 xxx.Okamzite deaktivovany start stop. Ted mam uz 115000. Fakt jezdim myslim dost ,je to hrozne promenlivy, ale ted se to ustalilo na cca 600-700km tejden. Od porizeni jsem delal klasickej predplacenej servis tak jak ma bejt. Ale samozrejme mezi kazdym predepsanym servisem ktery vychazi zhruba plus minus cca 28-30 t. km jsem udelal jeden svuj vlastni. Snazim se po 15 aby to bylo strop. Zaruka uz padla s hranici 100 000km.Takze  ted jsem objednanej do autora na druhej DSG ( 5400kc vcetne dph) a haldex (1900).Myslim si ze to je prijatelne.Za tu dobu jsem tankoval jak 98 ,100,ale i 95 plus.Auto je naprosto v poho.leto spotreba v kombinaci s mestem v klidu okolo 8.2 az 9,1.l  Zima uz 9,8 az 10,1.l. nikdy se mi za celou dobu ani neprihlasil o kapku oleje na doliti.Kontroluji vodni pumpu,pry by se mohl vyskytnout postupne problem s opotrebovanim. Povrzava DCC ale tlumice v pohode nevytekly,Jedna se o promazani nejakeho dilu ktery se tyka do urciteho mesice 2017.Za tu dobu se vyskytl problem s dotykovou obrazovkou, pri vymrzlem aute si prepina jak chce sama.Obecne pry problem spousty kusu. Na zaruku jsem nechak menit oloupanou kulisu dsg volice a stredoveho ramecku vydechu toperni na palubce.Dale v 95000 kleknul subwofer. vymenen na zaruku jeste.Tot vse. jsem rad ze jsem zvolil takto,uvidime co dalsiho prinese dalsich 100 000 km

 

Editováno: , autor: Sportline206
  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, mam rovnake skusenosti ako kolega vyssie. Rocnik 2016 a najazdenych 149000 km. Olej meneny kazdych 15tisic km. Na aute bolo menene cerpadlo haldex pri 130xxx km a teraz pri 149xxx zacala tiect vodna pumpa. Inak motor bez problemov, spotreba teraz ked sa ochladilo cca 8,5 az 9 litrov. V lete pri kludnej jazde 8. Tlmice zatial drzia jediny problem su vrzgajuce gumy na stabilizacnych tyckach na prednej naprave. V skodovke to pri kazdom servise premazu a je zas rok pokoj. Vraj maju na to TPI. Taktiez sa menili aj zadne hydrolozka ( buchali ). Dotykova obrazovka sa pri mrazoch obcas prepina sama ale po chvili sa to vrati do normalu. Inak auto a hlavne motor je super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 3. 10. 2019 na 17:05, H1982 napsal:

Zdravím, po času. Motor měl 128 tis. KM. a odešel, těsně po záruce. RV 2017. "Praskla" šála prvního válce, tak my to bylo řečeno.  První autoservis, kam jsem auto nechal odtáhnout na mě vyrukoval, že se potkal motor a nejde otočit klikovou hřídelí. A že kulance asi bude 50:50 možná. Protože jsem v rámci dvouleté záruky nereklamoval klikovou hřídel, na kterou padlo podezření. Přitom, toto mě nezajímalo, porucha na motoru a je to. Tímhle stylem jsem si mohl motor vyndat na zahradě a tu klikovku tam přinést. Pak "kvalita benzínu", klasika. Tankuju jen a pouze Vervu 100. Pokud je to shit, nechť to tu zazní, ale mám za to, že lepší palivo v ČR asi není a konkurence je vždy dražší, přesně o korunu, tady v HK. Zajímavé, že mě každý tipoval na chip v motoru, protože "Dragon Skin":) a pružiny a stabilizátor od Eibachu. Tohle je fakt svinstvo, hledá se cokoliv, na co to hodit. Nakonec jsem auto odtáhl jinam. Tam zjistili, že "drobky" ze šály spadly do prostoru klikové hřídele a odešli "pánve", takže celý "spodní prostor" byl vyhlazen. Škoda uznala kulanci 100% motor a 50% práce mechanika. Zbytek placenou mnou. Den, kdy chtěli montovat motor, přišli na to, že i turbo je zničené, takže Škoda dodala i turbo a to celé se namontovalo. Viděl jsem konečnou cenu, toho všeho a je to za cenu jedno dost malého auta, téhož výrobce. Takže mám dva roky záruku na nový motor atp. Ale stejně, něco v tom je. Na DSG (N), když stojí, z motoru jsou cítit vibrace a škubání. Toto bylo i před destrukcí prvního motoru. Teď se mi 2x i rozblikala kontrolka motoru a vibrace motoru/auta. Následně nejde motor nastartovat (při pokusu vypnou a zapnou), až pod plynem, druhý pokus. Tuší někdo, co by to mohlo být? Škoda nedodala celý nový motor, části motoru jsou původní, takže to může být klasicky cokoliv. Ale zítra jedu do Prahy, k někomu, kdo ty TSI motory opravuje a snad mi řekne, co to je. Ale oprava bude zpět v aut. servisu, pač nová záruka.

 

Tímto děkuji Škodě, pokud to tu někdo čte, za pomoc s motorem a autoservisu, kde mě motor vyměnili.

Přesto to nestačí, pač stále problém s vibracemi a musím to řešit. Kód motoru je CJXA. Nevím, jestli tam proběhli nějaké inovace, ale mám pocit:), že motor lépe táhne, než původní.

Ahoj , chtěl bych reagovat . Kolik vyšla oprava z tvé strany?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 14. 12. 2019 na 9:22, Sportline206 napsal:

Ahoj , chtěl bych reagovat . Kolik vyšla oprava z tvé strany?

 

Ahoj, toto bude dlouhé, ale snad to někomu pomůže. Přišlo se na to, že první motor odešel, protože praskla nějaká šála v motoru. Ať je to co je to, došlo k poškození turba a katalyzátoru. Že turbo bylo "nakopnuto"  šupinami se zjistilo při montáži druhého motoru. Takže druhý motor platila Škoda, turbo také.  Motor, jak bylo uvedeno, mě odešel v posledních dnech letošního srpna. Od té doby jsem seděl v autě asi 3x a stále je v servisu. Po kulanci na motor bylo auto znova v autoservisu, několikrát tam bylo na x-dnů pro vibrace motoru a blikání kontrolek EPC a motoru. Tedy s druhým motorem vibrace neustali a kontrolky blikaly stále a nešlo občas nastartovat. Toto celé se stalo v říjnu. Následovala další reklamace a promazání "naučených" hodnot ŘJ. Nepomohlo to a motor vibroval s autem stále dost citelně. Zátah nového motor byl ale lepší, než s povodním. Nakonec jsem v HK dojel a požádal o odtah. Trapas, když vaše nádherné auto v barvě Dragon Skin je tlačeno na valník a lidi se vám tlemí do ksichtu, že vám to patří, když jste si koupili hezké a výkonné auto. Takže po tom, co byl vyměněn motor a turbo bylo auto odtaženo do Kosmonos, přelom listopadu a prosince. Proběhla výměna katalyzátoru, vstřiků (placeno mnou), cívek, setrvačníku a došlo i na nový (třetí) motor. Stále se bavíme o tom, že mě původní motor odešel po 2 letech a 128 000 km. Auto je teď hotové, ale protože "vánoční čas", tak bude pro mě, až v lednu. Čili stojí v Kosmonosech v dílnách. Po celou tu dobu mám náhradní auto, zdarma. Katalogové ceny a tady se mohu plést jsou MOTOR 250 tis., TURBO 30 tis., KAT 50 tis., CÍVKY pár tisíc, VSTŘIKY cenu nevím, ale levné to nebylo. SETRVAČNÍK cenu nevím. Zapůjčení vozu po celou dobu zdarma. Vstřiky jsem si platil sám, vše ostatní servis a Škoda. Ptal jsem se na to, proč se to stalo a to se nedozvím. Taky jsem se ptal, jestli za to může to, že jsem motor občas "podrtil" ale tomu nevěřím. Hlavně proto, protože jsem si koupil auto/motor, který na ten výkon musí být vyvinut a věty typu "jezdíte s tím moc rychle" mi nejdou pod nos. K čemu je auto, které je (velmi) rychlé, ale rychle se s ním jezdit nemá a nesmí, protože to nevydrží. Pak ano, můžeme se dohadovat o tom, co je to "rychle" a "drtit", ale věřím tomu, že majitelé 206tek tak nějak nemají lehkou nohu, když si byli za to o ochotni připlatit. Osobní odhad je ten že bych měl nárok na nové auto, ale už as Superb FL s 200 kw a filtrem. Přesto se píše, že v půlce roku i 200 kw bude navýšeno zpět na 206 kw. Osobně jsem byl i v Chuchli u pána - specialisty na vw motory viz. auto.cz, celkem mi poradil, ale stejně Kromě podvozku, který mám modifikovaný, kastle, interiéru je vše na téma pohon nové.

Editováno: , autor: H1982
Upřesnění historie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prestavovac vacky za 15 tisic CZK? To byl uplne prvni napad, co vymenit na kulanci. Nekdy v dubnu, kdyz se objevily prvni zaskuby motoru. Nakonec to byl (pry) svazek kabelu, ktery byl vymenen. Prej spatne napajenene dratky :), kdyz nekomu neco spadlo do motoru a pretrhlo to ten svazek, tak ho dratkama nekdo opravil. Motor dostaval a poslilal spatne hodnoty. Kabel vymenen, ale destrukci to nezabranilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

V kolika tisících dáváte vstřiky na seřízení/kalibraci, či jak se tomu říká? Mám teď přes 100tkm a slyšel jsem že to má jako prevence smysl a lepší za to dát pár tisíc než pak řešit něco fatálního. Jaký je Váš názor na to u 206 kw?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
V 1. 11. 2019 na 14:30, AntonioB721 napsal:

Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli jste se někdo už setkal s touto hlaškou, během jízdy mi chcipnul sám od sebe motor a objevila se tahle hlaška kde jsem byl nucen zastavit zařadit P a nastartovat. 

0A901FE3-9247-4AC5-921E-BD24781FDC4C.jpeg

Dobrý den.

Mám úplně stejný problém. Během týdne 2x auto s vypnutým start stop systémem zhaslo. 1x během dojíždění v Eco módu ke křižovatce (motor zhaslý, ale posilovač řízení a brzd fungoval) a 1x při zastavení v Eco módu na křižovatce.  Vždy se objevila hláška "Nastartujte motor ručně". Cělkem nepříjemné. Nemohl by se nám tu k tomu někdo vyjádřit? Jestli je to chyba Eco módu, nebo mám čekat, že aj ve sportu se mi to za jízdy stane?

+ problém číslo 2: Při studeném volnoběhu, když auto stojí, se otáčky drží na nějaké hodnotě, ale pak ručička otáček začne rychle kmitat (po dobu třeba 5 sekund) +- 50 otáček (někdy to natočím a hodím to sem). Jinak motor jede bez problémů.

Děkuji za odpověď. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já jsem měl přesně tyto problémy co popisuješ. S autem jsem byl v autorizovaném servisu kde o problému už věděly a údajně na vyžádání se snad na to přijeli podívat technici ze škodovky, měnili něco v motoru ale už je to půl roku takže si nepamatuju co.Auto tam bylo pár dnů ale protože jsem odjížděl na dovolenou tak jsme se dohodli kdy se vracím a auto bude v pořádku a připravené. Od té doby je klid vše funguje jak má . Do té doby my začalo vyskakovat stále více chyb nesouvisejících s motorem jako například chyba adaptivní tempomatu, chyba asistenta vyparkovaní atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 5. 2020 na 6:39, AntonioB721 napsal:

Ahoj, já jsem měl přesně tyto problémy co popisuješ. S autem jsem byl v autorizovaném servisu kde o problému už věděly a údajně na vyžádání se snad na to přijeli podívat technici ze škodovky, měnili něco v motoru ale už je to půl roku takže si nepamatuju co.Auto tam bylo pár dnů ale protože jsem odjížděl na dovolenou tak jsme se dohodli kdy se vracím a auto bude v pořádku a připravené. Od té doby je klid vše funguje jak má . Do té doby my začalo vyskakovat stále více chyb nesouvisejících s motorem jako například chyba adaptivní tempomatu, chyba asistenta vyparkovaní atd.

Můžeš mi říct, k čemu je ta odpověď? Jestli ke zhasínání motoru, nebo ke kolisaní otáček?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...