Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW


kokta7

Doporučené příspěvky

A jak vypadá sání, to bude předpokládám taky pěkně špinavé. Kvůli problémům s motorem jsem koupil na vyčištění snímače nasávaného vzduchu v autokelly čistič sání a ten snímač byl celkem rychle čistý, možná by to fungovalo i na ty ventily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

@Mardako: No tak teda doufam, ze toto je asi taky muj problem, proc auto kucka. Ten primy vstrik asi nebude to prave orechove.. Ja to koupil se 127 000 km a ted sem ujel 4500km, normalne to protahuju ten motor do plna, ale porad to kucka - aditiva nepomahaji, nic. 
Jak moc narocne to je to rozebrat? Jestli si na to mam troufnout v garáži, nebo to vozit do servisu? Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

na diagnostice mám hlášku : obvod snímače teploty kapaliny vysoký signál 
 

bylo blbě zapojené čidlo na chladiči ve spodní části . 
Nic méně po první projižďce ten termoregulator asi bude fakt potřebovat  kalibraci diagnostikou protože motor teplotu při rychle jízdě na šestku neudržel. Teplota oleje spadla na 70 .

 

vyčišteni vstriků: čekal jsem zázrak ale ten se nestal , motor kucká dál. 
Nepravidelny chod je jenom někdy. Na volnoběh v motoru něco zacvaka a začne to kuckat. Za chvíli znovu a motor se uklidní a krásně drží volnoběh.

Tak že to bude mít nějakou spojitost s přestavovačem vačky. 
 

ztr00@ to jsem tě asi moc nepotěšil co ? 
rozebrat to jde celkem jednoduše nic na tom není, ale záleží na zručnosti každého. 
i vstřiky šly celkem dobře vyndat. 
Každopádně to vyčištění ventilů je potřeba. 
 

Teď se chystám na výměnu elektro snímače na sací váčce  na pravé straně motoru na viku rozvodů. 
Něco to přece být musí.

Jo a ještě svíčky jsem neměnil 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Mardako napsal:

Nepravidelny chod je jenom někdy. Na volnoběh v motoru něco zacvaka a začne to kuckat. Za chvíli znovu a motor se uklidní a krásně drží volnoběh.

Toto mi presne dela kdyz je studeny motor. Jakmile ho dostanu nad 100°, tak to nedela. Ale dela mi to presne to, co rikas. A mne to treba jeste zdechlo nekdy i behem jizdy v Eco modu. A ted uz si myslim, ze vim, proc.. Protoze se motor udusil v nizkych otackach. Stalo se mi to aj par dni zpatky na parkovisiti po nastartovani. Nastartoval jsem, zakuckalo to a zdechlo to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jelikož se mi dva dny zpatky rožl "vrtulník", tak tento tyden jdu urcite na diagnostiku a poptam se v neautorizaku, co si o tom mysli a asi proste to tam necham nejak udelat.. Uz me to celkem trapi.. Auto je porad v zaruce, takze uvidime, jak se k pripadnemu servisu vyjadri prodejce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 12. 2019 na 9:22, Sportline206 napsal:

Ahoj , chtěl bych reagovat . Kolik vyšla oprava z tvé strany?

 

Ahoj, oprava mě nevyšla na skoro nic. 7000 olej  a něco jsem platil za cívky. Celkově 5 měsíců auto zdarma od autoservisu a Škodovky - octavia s manuálu, nebo fábka. Můj Superb dostal 2x celý nový motor. Prodejka motoru CJXA je asi 250 tis, ale taky 80 tisíc, pokud to jde takto "interně", nevím tohle jsem moc nechtěl vnímat. Zapůjčená auta zdarma. Vše kolem motoru vyměněno - turbo, katalyzátor, svíčky, dvouhmoťák a svazky kabelů. Cívky jsem si platil sám. Celková cena, můj odhad je tak 600000+ pro všechny, co se o tomu mému autu museli postavit čelem. Tím, že jsem platil drobnosti, tak na nový motor je zase 2 roky záruka. Bylo mi řečeno, že pokud by se Škoda nedobrala problému do konce ledna 2020, dostanu nové auto. Moje auto odešlo měsíc po záruce v roce 2019.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Ahoj, mám 206kw v S3 MY17 jako první benzín od koncernu. Všiml jsem si zajímavé věci, ze když je venku třeba 15 stupňů, motor si drží teplotu 99-101. Když to klesne venku na nulu nebo lehce pod, tak si uz motor drzi provozku oleje cca 106-109. Je to normální? Jsem teď 500km po výměně oleje v autorizáku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je dobra otazka na kterou asi nezjistim odpoved, protoze maji zavreno pul prosince skrz rekonstrukci. Stitek nalepili na mastnou cast motoru, takze spadl druhej den do neznama a na fakture mam nalepeno OLEJ LONGLIFE III =D

 

Kazdopadne je to asi jedno. S autem se docela dost honim po serpentinach a i kdyz to rvu co muzu, nikdy nejde teplota nad 105 (velmi vyjimecne na par sekund 107)

Editováno: , autor: Goauld
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte.Svagrovi som par krat riesil podobne problemy s divnym chovanim auta za studena aj za tepla.Prvy krat mu auto zdochlo vzdy po nastartovani par krat,pokial jemne netlacil na plyn.Dovodom bol vadny snimac teploty chladiacej kvapaliny-po celonocnej odstavke daval signal cca na 70°C vody.Vymeneny a pol roka pokoj.Nedavno mu vsak opat zacalo auto nepravidelnym chodom na volnobeh aj za tepla s obcasnym zhasnutim.Vymena sviecok nepomohla,az vymena magnetickych prrstavovacov na vacke.Motor ma rovnaky technicky zaklad,je to 2,0tsi 162kw v O III RS.

Mozno niekomu pomoze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže, abych osvětlil situaci ohledně mého problému s "kuckáním" motoru za studena.
Minulý týden jsem vyměnil olej, olejovy a vzduchovy filtr a auto prede jako hodinky. Uvidime, jestli to vydrzi i do vyssich teplot (jako venku, ne teplota oleje). Zatím to jede přesně jak má, sám jsem byl překvapen.

Tak uvidímě a děkuji každému z vás za pomoc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som menil len tie elektromagnety.Tie prestavovace vyzerali v poriadku.( Nasiel som foto na nete ako ma vyzerat prestavovac ktory je v poriadku a ktory je KO-myslim ze jeden je zasunuty po demontazi magnetu a druhy povysunuty,ale neviem ti uz povedat presne ktory je ktory).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jak si motor vede po 180k km.
image.thumb.png.2e99b47e637caf94f465c7cf353088f5.png
Dle majitele zkušebny, tam reálně bude ještě o něco více, protože zkušebna neumí správně odečíst haldex. Jestli jsem to vyložil správně, tak při záběru je haldex plně připojený a potom po vyřazení na neutrál (kdy zkušebna měří odpory pohonu a pneu) se haldex odpojí, tedy naměřené ztráty v pohonu budou menší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Citovat

"Takže, abych osvětlil situaci ohledně mého problému s "kuckáním" motoru za studena.
Minulý týden jsem vyměnil olej, olejovy a vzduchovy filtr a auto prede jako hodinky. Uvidime, jestli to vydrzi i do vyssich teplot (jako venku, ne teplota oleje). Zatím to jede přesně jak má, sám jsem byl překvapen.

Tak uvidímě a děkuji každému z vás za pomoc."

 

 

Takže se nic nevyřešil. Venku 10-12 stupňů, auto za jízdy začalo kuckat (jelo to na sestku tak 70 max), rozblikal se motor, hodilo se to do nouzáku (výkon jak 85 koní), zastavit, vypnout motor, nastartovat a jelo to zase normálně. Ale je tedy zjevné, že to fungovalo jenom tehdy, když byl studený venkovní vzduch. Takže teď je zase otázka, co s tím... -)

 

To sů problémy toto....

Editováno: , autor: ztr00
nešla citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

No jako hledám na netu váhu vzduchu pro 206 kW, ale nic nemožu najít. Ani v dílenské příručce nic nevidím. Nemáš na to nějaký link? 

Díky.

 

Edit: Já se obávám, že tento motor žádnou váhu vzduchu nemá... -)))

Editováno: , autor: ztr00
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, všem.

Problém s "kuckáním" jsem řešil loni - za studena - lítání volnoběžných otáček, po zahřátí jsem občas zaregistroval propad výkonu, svítící kontrolka "závada motoru", vypnutí jízdních asistentů atd.

 

Po třech měsících hledání a oprav v autorizovaném servisu mi auto vrátili, že neví co s tím. Jel jsem do jiného AS a tam po měsíci zvítězili. 

 

Nejdříve výměna svíček - nepomohlo; potom to vypadalo, že jsou špatné rozvody (přeskočený řetěz) - to bylo následně negováno a nakonec (po mnoha urgencích o pomoc přímo ve Škoda auto) byla zjištěna závada na snímači vačkového hřídele (snad prý to měla být výrobní vada a ve Škodovce o tom věděli) - snímač fungoval, ale posílal nesprávné údaje a vše ostatní se tím konilo. 

 

Po výměně je vše OK.

Cena opravy byla podle servisu do 10 tisíc (auto bylo v záruce, takže jsem to neplatil).

 

Jinak v rámci této lapálie se zjistilo, že byl vadný snímač kvality vzduchu (nezapínal se automaticky vnitřní okruh), dále vadná jedna z řídících jednotek (po odstavení se auto uspalo, ale po nějaké době se opět uvedlo do "pohotovostního - předjízdního" režimu a vesele vybíjelo baterii; a dále vadný uhlíkový filtr benzinových výparů (údajně výrobní vada).

A samozřejmě rošení předních světel...

 

Ale přes to všechno je to kus auta a ježdění v něm je moc příjemné :-) 

 

Držím palce a přeji hezký den.

 

P.S.: nejsem automechanik, tak se omlouvám za né úplně odbornou terminologii.

 

 

Editováno: , autor: tom357
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Váha je na plastové trubce od chladiče ke klapce sání, těsně před klimakompresorem

Ten ventil byl který? Z boku motoru vpravo a nebo zepředu vlevo na hlavě? 

 Zatím to kucká pořád stejně, ale jenom na volnoběh, při jizdě nic nepozoruji

 

Ventil vackoveho hridele.pdf hlava valcu 2.pdf hlava valcu1.pdf

váha vzduchu.pdf

Editováno: , autor: Mardako
vzpomněl jsem si
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...