Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 206 kW


kokta7

Doporučené příspěvky

Zdravím, dnes jsem instaloval větší průměr sání do turba a tohle na mě vybaflo. Tušíte někdo, jak se mohl takhle poskrabat vstup do turba a zrovna jen na takto omezené ploše? Nikde jinde nic není, jen tenhle kousek. 

Turbo je stále originální a dle servisní historie s turbem nikdy nic nebylo (auto chodilo jen do autorizaku). 

Motor šlape jak hodinky (ťuk ťuk), takže jde spíš o to, co se tam kdy stalo nebo do budoucna může stát... 

IMG_20210403_201231.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Ovládá ventil na posunuti vačky do druhé polohy .Asi na menší zdvih ventilů.

U mě bylo po nastartovaní a po mírném ohřátí motoru asi 5 s   bylo slyšet takové zacvakání a pak to začalo prskat do výfuku.

Dnes jsem byl na výletě 150 km 

a motor přede jak kočka.

 Po vynechávání ani památka. 
Než jsem ho namontoval tak jsem ho napojil jenom na dráty abych věděl co dělá a právě v době kdy začal motor prskat , tak se z magnetu vysunula ovládací tyčka  , která zatlači na ventil.

 

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 25. 4. 2021 na 1:06, Husita napsal:

Zdravím, já měl za to, že 2.0 TSI kombinuje přímý a nepřímý vstřik a zakarbonování se jich v podstatě netýká.

 "Říká se to"koukal jsem jestli nemá někdo zkušenosti s karbonizací případně s dekarbonizací tohoto motoru a moc jsem toho nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. 
Dík. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.Predpokladam ze u Teba doslo k zatuhnutiu ovladania obtokoveho ventilu ovladaneho elektroventilom.Nemal si auto nejaky cas odstavene?Tato situacia sa na zahrnicnych forach pomerne casto opakovala na nasich motoroch 1,8-2,0tsi.Mrkni diagnostiku ale predpokladam chybu ovladania obtokoveho ventilu.Riesenie je bud chemicke cistenie alebo repas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 7. 2021 na 20:45, Adam Horčicmka napsal:

Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. 
Dík. 

 

No to se mi stalo taky a já si myslím, že je to právě spojené s tím kolísáním otáček, které se tu řeší. Stačí vypnout a zapnout motor a pak už to zasejede normálně. Já se teda už mesíc dokopávám k výměně toho magnetu a řízení vstřiků... Ale jak se dokopu, tak podám hlášení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 7/10/2021 at 8:45 PM, Adam Horčicmka said:

Ahoj, mám teď chvilku superba 206kw, nájezd 92tis. Km a nedávno se mi stala taková věc, trochu jsem tomu zatopil na okresce a jakmile jsem vjel do vesnice, tak motor jako kdyby nespínal Turbo…od 3000 otáček vejš šel pomaleji než 44kw citigo. Na chvilku jsem zastavil a nechal motor vychladnout a pak to zkusil o okresku dál a stejný problém. Zastavil jsem znovu a vypl a zapl motor a vše bylo zase v pořádku. Setkal jste se někdo s tím? Popřípadě čeho to může být náznak. 
Dík. 

Toto se mi teď stalo taky cestou z Chorvatska - dálnice, pak odpočívadlo pauza 10 minut s nastartovanym motorem, vyjizdim z odpočívadla a potřebuji tomu dát plnej ve sport módu abych se zařadil do provozu a neskončil na konci připojovaciho pruhu na brzdach a přišel jsem totálně o výkon. Koukám do zrcátka jestli nebouchlo turbo a nic, žádná kontrolka nesvítí, stavím na nejbližším odpočívadle, napojuji na diagnostiku (vozím s sebou pro jistotu), dělám kompletní scan všech jednotek a žádná chyba!!! Po nastartování auto funguje jako obvykle už 600km. Vysvětluji si to vyšší teplotou oleje a motoru jak to tam v tom letním slunci stalo na místě a já to hned ohulil, tak to omezilo výkon, jinak nevím.

Editováno: , autor: fxman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...