Přejít na obsah

Zkušenosti s DSG


Martin.75

Doporučené příspěvky

Tak jsem dnes navštívil AS, sice kvůli jinému problému, ale zmínil jsem tam to co popisuji výše. Auto si tam nechali, servisák to projel, ale nic z toho co jsem popsal se neprojevilo. Tak auto hodili na zvedák a zkusili, alespoň jsem to takto pochopil, točit kolama. Z převodovky se ozýval cvakavý zvuk, který natočili a pustili mi jej. Cvakání je hodně podobně tomu, co občas slýchávám. Vzhledem k tomu, že s tím neměli zkušenosti, poslali tento problém přímo na škodovku. Takže teď musíme čekat co na to odpoví.

Opravdu se s něčím podobným nikdo nesetkal? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte.Asi pred 3 dňami mi auto vypísalo,že:" Pri opustení vozidla zvoľte polohu P" a na maxidote sa rozsvietil výstražný trojuholník.Zaujímavé,lebo akonáhle zastavím,dávam páku do polohy P.Ináč prevodovka radí bezchybne vo všetkých režimoch,žiadne trhanie,cukanie sa nekoná.Ale tá chyba sa zobrazuje aj na diagnostike auta v infotainmentu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zdravim, vidim ze tato tema uz dlho nie je aktivna ale teda skusim, kto ma DSG 7° nech sa ozve, mam totizto prve auto s DSG predtym iba manual a teda neviem porovnat ci je vsetko v poriadku, vacsina chvali DSG ako lahko preraduje, pohodlna jazda atd... ja som si vsimol par veci:

 

1. pri brzdeni ktore je trosku silnejsie tak pocujem zvuk preradenia z 3 na 2 ako keby tam nieco skriplo, takzo opisovat zvuk

 

2. pri prejazde nerovnostou (kolajnice, parkovisko so samymi dierami atd) kde idem uz na volnobeznich otackach na 2° tak mi podradi do 1° pocujem hrkotanie so spodu + s celym autom mikne trhne

 

3. pri podradovani a je jedno aky stupen citim to podradenie

 

4. rozbeh auta je taky problematicky. viem ze je to tak naoptimalizovane ze to radi skoro, ze na 1° neviem ci idem meter, proste si musim davat pozor na plyn a v podstate ho davkovat uz sa to casom aj ucim ale myslim si ze by to malo ist hladsie

 

Tak to by som mal par bodov ktore som si vsimol od kedy mam auto s DSG, neviem ci nejaky bod je podnet navstivit servis ale som opatrny jednu zavadu som uz mal a neviem ci by to nemohlo mat aj nejaky suvis, a aj ked je auto v zaruke tak radsej skor navstivit servis a dat na kontrolu ako tam potom prist nalozene na odtahovke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, měl jsem Rapida s DSG, nyní Karoqa s DSG. K tvým bodům:

 

1. Nikdy jsem si nevšiml žádného pazvuku při prudším brždění a podřazení. Ale většinou si pouštím hudbu na delší cesty, takže jsem to mohl přeslechnout.

2. Podobný pocit jsem měl občas u Rapida, ale připadalo mi, že je to spíš od podvozku. U Karoqa jsem nic takového nezpozoroval.

3. Podřazení u DSG prostě je cítit, je to dáno konstrukcí - dalo by se říct, že jde o robotizovaný manuál s dvěma spojkami. Většinou jde ale cítit fakt málo, rozhodně míň než u manuálu. V podstatě ho registruju asi jen při jízdě do kopce.

4. Tohohle jsem si u Rapida taky všiml, měl jsem 1.0 TSI 70 kW. Zejména v režimu S to dost s autem cuklo při přeřazení na 2. Ale nakonec jsem si zvyknul a rozjezdy měl nejen plynulé, ale také svižné.

 

Tady jsou ještě popsaný nejčastějí závady a jejich řešení: http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-mechatronik-7st-pevodovek-dsg

 

S 1 a 2 bych klidně zkusil servis.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ferio,skús ten servis.Možno bude potrebná aktualizácia softvéru.DSG,je jedno či šesť alebo sedemstupňové by malo plynule radiť v každej situácii.Minule som sa dostal do búrky ,a aj vtedy som nezaznamenal nič zvláštne.Proste to musí radiť bezproblémovo v každom počasí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

tak servis som skusil, vraveli ze tam nic nieje ale neviem ci vobec nieco skontrolvali, (este mi neprisla ani sprava neviem sice ci vobec nejaka pride), kedze na mna aj zabudli a nezavolali a auto tam bolo zbytocne 2 tyzdne, a slecna co auto prijimala, z tych bodov co som jej vymenoval napisala jeden. takze tento servis uz nikdy.

 

+som jej aj hovoril ze mi vybehla na chvilu zavada ze opustte vozidlo v polohe P ale ani toto neskontrolovali, ale v diagnostike v cariste som to uz potom nemal, a ani sa to zatial neukazalo (niekde som cital ze to je na 99% kulisa)

 

uz ma nebavi chodit do servisu furt a byt potom bez auta zas 2 tyzdne.

 

1. len by ma zaujimalo ci je na dsg7 normalne ked podradzuje z 3 do 2 ci to ma byt take iste ako s manualom ako ked rychlejsie pustite spojku, a sere ma to vždy ked idem do kruhacu atd. alebo to ma byt hladke a skoro o tom ani nevediet.

 

2. a dalsia vec ci je normalne ze ked dam do P ta zapadka tam buchne a dost hlasno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám Fábii 3 FL s DSG (shodná převodovka). Při režimu S na 2 při přeřazení taktéž dost trhá. A při zařazení P někdy opravdu západka silně bouchne (i na rovině). Nědělá to pravidelně, většinou po prvním zařazení P po jízdě a předchozí zařazené zpátečce (typicky parkování). Pokud se poté ještě hned rozjedu a znovu dám P, už to neudělá. Mám najeto 17tkm.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...