Přejít na obsah

Přehřátí motoru


Sighart

Doporučené příspěvky

Starym tdi cr nic nebolo ....egr po 140-180tkm ....a vodna pumpa slzela,inak nic . Ze nejake 2008 -10 mali seriu cerpadiel....ale 2014 som este nezazil . 

Dnes je to skor 30 aut zo 100,ale majitelia netusia ze maju ten problem,kym sa radiator neupcha uplne,ci kym nevre voda. Na sk asi vsetky 135kw verzie s tymto maju problem po 160tkm. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja neviem , osobne by som sa pozrel na to ako tá G13 vyzerá a ak je čistá tak jazdil

 

chodí sem Alhambra /7-2015 , najazdené k dnešným dňom 830 000km /nie je to preklep/ , chladiaca komplet sa tam menila prvý krát keď sa menil motor pri cca 650tis km tuším , dovtedy len výmeny rozvodu . A nikto tam nejaký BASF a podobne určite neriešil ...

 

zbytočný stres 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě. Co bude BASF dělat za 5 let nebo 150 tisíc km? To dnes nikdo neví, aby to nebylo horší než s klasickou G13.

 

Kapalinu mám krásně růžovou, bez nějakého znečištění. S chlazením či topením nemám žádné problémy. Kuk na přílohu prosím. Každopádně kdybych to do budoucna řešil přes servis, tak bych dojel za tebou. :gunners3:

 

Stačí to podle mě zbytečně neždímat a jezdit normálně. Proto mají možná tyto auta co zmiňuješ takový nájezd, protože s tím jezdí lidi slušně.

20190304_084409.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všetky autá čo som videl a prestali kúriť tak teda vyzerali v nádobke inak ... ja som nepovedal že o tomto probléme neviem ani že neexistuje , takisto ani o tom čo si písal vyššie - nejaká tá hlava, tečúce sanie ani vadné EGR , otázka je v akom pomere to je v počte kusov ktoré tu jazdia , a určite sa nedá paušalizovať že sa kazia všetky ... Osobne nemám vysledované ktoré to robia a ktoré nie , ani aké trasy jazdia a ani to sledovať nemienim . K tomuto toľko , viac nemá význam .

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj tak mám stejný problém na Passatu B8 110KW,do kopce nebo dálnice teplota vyletí nahoru a našel sem jednoduché řešení ,pumpu odpojit .Poté není spínána a nezůstáva viset uzavřená tím šoupátkem .Už mám najeto 500 km i dálnice a teplota v poho 87-103 měrěno BT diag.

Na to kurvítko jsem si napojil LED indikaci abych věděl kdy a jak funguje, a stejně blokuje čerpadlo jen do 58 stupňú což je 3-7km dle teploty okolí.

Měl sem pumpu tedy ve stavu kdy se ješte vracela občas(po 1-3hod)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj, prepac za (zrejme) mylnu informaciu. Mam to tak odniekial zafixovane, ale v dielenskej prirucke je uvedenych len 210 tisic km, resp. ten casovy interval tam teraz neviem najst. Na druhej strane, tych 5 rokov je minimalne pre remen dost. Ak vies uviest odkial mas tych 8 rokov, tak sem s tym :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,  nasiel som to na stranke nizsie, samozrejme nie je to oficialny dokument.

 

http://www.autorubik.sk/clanky/skoda-octavia-iii-5e-od-2013-recenzia-skusenosti-a-spolahlivost/

kazdopadne budem vdacny za kazdu radu, ak to treba vymenit, tak samozrejme vymenim aj rozvody.

Aktualne ma ale zaujima pumpa, da obist jej vypnutim, ako popisoval 1slunce, rad by som to vyskusal (samozrejme, ak to nema negativny vplyv na motor).

Je mozne, ze to sposobuje aj nieco ine ako vodna pumpa ? (presiel som vsetky prispevky a vyzera ze s vysokou pravdepodobnostou ano)

Kazdy den chodim do prace 35 km (spolu 70), ale problem s prehriatim ani raz nenastal.

 

Prehriate nastalo 2x, vzdy, ked som sa vracal naspat z nejakej dlhsej trasy, prvy krat, ked som isiel zo studenym motorom, dole kopcom asi 15 minut (pre upresnenie, spotrebu som mal 0.3, takze naozaj dole kopcom) a nasledne ked zacalo stupanie, tak mi po kratkom case vybehlo prehriate motora, tak som vypol a asi po pol hodine som vyskusal znovu a uz bez problemov.

 

Druhy krat sa mi prehriate opakovalo, znovu motor studeny, po nejakom case jazdy, asi 10 min, mi znovu vyhodilo aby som zastavil, ale teraz som si pozrel hodnoty, rucicka teploty vody ukazovala cca 120 C, nebola este v cervenom a teplota oleja ukazovala cca 106, hned som zastavil, nevypinal ani motor, a videl som ako teplota vody postupne klesla na 90 asi za 2-3 minuty a potom som pokracoval dalsich 70 km, bez zvysenia teploty.

 

P.S: Je rozdiel medzi analogickym ukazovatelom teploty chladiacej kvapaliny a digitalnym ukazovatelom teploty oleja ? Vzdy som si myslel, ze to je hodnota teploty oleja, len v inych formach zobrazenia, aka je pravda ?

 

Dakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte, tak nakoniec som sa rozhodol vymeniť vodnú pumpu, viete mi poradiť, ktorú vodnú pumpu kúpiť, nižšie, čo som našiel odkazy:

 

Môžem použiť aj tuto nizsie:

 

https://www.autodielyonline24.sk/contitech-12794069.html

 

Alebo radšej original:

 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04l121011lx-vodna-pumpa-tdi-cr-skoda-25875.html

 

 

Prípadne s tejto stránky:

 

https://www.autodielyonline24.sk/znaciek-automobilov/diely-skoda/octavia-combi-5e5/59080/10191/vodne_cerpadlo.html?pg=2

 

Ak máte nejakeho overeneho predajcu poslite prosím link.

Hlavne aby to bolo ta vynovena (myslím, že to bola keramicka clona.)

Editováno: , autor: jarinoo3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jarinoo3 ak ti možem poradiť a do budúcnosti sa vyhnúť prehriatiu daj tam pumpu bez clony  a máš pokoj len problémom je,že takú originálnu nenájdeš.Ja som použil nejakú italiano náhradu dúfam ža sa 100tkm dožije.Ono to prehrievanie veľmi motoru neprospieva,zotrú sa krúžky a potom sa rieši spotreba oleja, následne DPF a jeho zanesenie alebo sa porúčá tesnenie pod hlavov/hlava .Nemusí sa stať nič ale ako hovorím radšej sa tomu vyhnúť.

Editováno: , autor: marian.marcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Marián, ďakujem za reakciu, tento týždeň to chcem vymeniť, to čo spomínaš ty, teda pumpa bez clony sa dá vyriešiť aj tým že odpojíš vodnú pumpu, tým pádom clona zostane v pôvodnej polohe a neznižuje prietok kvapaliny, popisoval to 1sluncez pár príspevkov vyššie, ale už nikto iný a nie som si preto istý či to tak môže byť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...