Přejít na obsah

Spotřeba oleje 2.0 TDI 135 kW (CUNA)


radim1234

Doporučené příspěvky

6 hours ago, marfan said:

Ak to budeš robiť tak by si mohol sem hodiť foto. Mohlo by to pomôcť viacerým. 

 

Keď som mal dole hlavu, kvôli miznúcej chladiacej kvapaline tak som mal na kontrólu hlavu a po 175tkm bola v bezproblémovom stave. Záleží asi ako sa menil olej, ako sa jazdilo na tom, štastie na kus. 

 

 

Můžu hodit nějaké foto. Objednám kroužky a gufera a příští týden se dáme s otcem do toho:-)...snad to pomůže a přestane to papat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau borci.

Mě bere Octavia 135 Kw na 1.500 km 1 litr oleje - dolévám často (hrůza)

- V servise kontrolovali turbo - suché a nehvízdá

- V chladiči asi taky nic

- výkon stejný

- chladící kapalina OK

 

Počítám že to budou asi kroužky :o(

Proplach jsem dělal a nic..

DPF se taky často regeneruje

 

Co s tím? nechce se mi dělat GO mám auto už 5 let a skoro 200 tis Km

 

Občas se mi rozsvítí kontrolka motoru která někdy sama vypne ale zase opět rozsvítí... do nouzáku se nepřepne..

Často taky ventilátor po vypnutí hučí i 5 min..

Každá rada dobrá. děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsme natom dost podobne,akorát se mi nerozsviti kontrolka motoru. Ventilator se mi taky často zapíná. Proplach je jen psychologie,ten Ti nepomůže. Já jdu taky do kroužku,tím bych začal. Pak ještě omrknout mezichladič turba,vyndat a otočit ho,když z něj vyteče hodně oleje tam to může být taky ten problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám Octavii 3 135 KW - najeto 203 tisíc km ..

 

Na výměny jezdím po 20 - 25 tisících od výroby, podle toho jak se mi chce a veme si cca ...1 L oleje na 15 tisíc km a je to jen podle toho jak jezdím, když jezdím vklidu tak si ho nebere a když tomu dávám tak si hold veme. Bylo mě řečeno, že ty oleje jsou stavěny tak, aby vydržely cca 30 tisíc a tím, že tomu člověk nakládá, tak prostě ten olej mizí ve výfuku atd...

 

Nicméně, dolívat 1L na 1500 km tak bych to prodal, když si vemu, že 1L stojí cca 800Kč :D:))) ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@jardakuzel_ S tym predajom pri velkej spotrebe oleja. No ak by to spravil takto kazdy tak v bazaroch su len nepredajne vraky. 

Mne to zerie tiez olej ale v rozumnej medzi. Aktualne mam cez 230tkm. Ak sa to rapidne zhorsi na ten liter na 1000km tak spravim generalku a hotovo. 

 

Liter oleja za 30€ je akurat z autorizaku. 

 

@Zrider Uz si s tym aj nieco riesil ci zatial nie ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já se v tom nevyznám a mám strach, stačí teda koupit stejný olej jako z autorizáku? Škoda změnila ted označení - na 5W - 40 ..našel jsem si to na alze, je fakt, že 4L stojí 599 Kč tak si říkám wow..jsem pumpa, že to celý roky kupuji z autorizáku..kde berete oleje? dáte mi typ prosím? klidně SZ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Spotřeba oleje 2.0 TDI 135 kW (CUNA)
  • o 9 měsíců později...

Nazdar. Mam podobny problem. Octavia scout 135kv 2015 r.v. 233tis. 

Doteraz som dolieval cosi tak liter na 5 tis. ale teraz som otocil chorvacko cca. 2tis km a spratalo viacej ako 1 liter oleja.. Aj som si vsimol ze ked dam plyn riadne dymí.  Neviem kde mam zacat. mozno aj pada nafta ked postoji dlhsie tak dhsie toci. a este svieti kontrolka motora . Predtym sem tam zhasla ale teraz svieti stale . pise sa tam rada valcu 1 pritok vúfukových plynu prilis maly . neviem kde zacat a hlavne nejaky dobry servis v okoli Púchova by bodol.  Mal som predtym o2 1.9 tdi a posralo sa mi tam snad vsetko a vyzera to tak ze aj nastupca je na podobnej vlne :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tá chyba sa ti objaví hneď aj po zmazaní ? Turbo ti nehúka, pretože pri týchto km často býva už zrelé na repas prípadne minimálne na vyčistenie.  

 

DPF ti správne regeneruje ? Ak ti to dymí na čierno tak DPF je prasknuté. 

 

 

Tá spotreba oleja je zatiaľ záhada. Tu na fóre sa mi zdá, že je jeden člen, ktorý vymenil krúžky mal po repase turbo a olej sa mu stráca ďalej.

Čiže týmto mám podozrenie na guferá ventilov. Už som videl tuším z rumunska video kde vyriešili veľkú spotrebu oleja vymením tých gufier. 

 

(mňa to čaká tiež, jedna žerie 1l na 5tkm druhá medzi 15tkm nezoberie asi nič).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23 hours ago, marian.marcin said:

Tam bude problém z KAT-DPFkom, zmetkovo a asi často to regeneruje a olej sa riedi naftou a tým bude způsobená pravděpodobně i jeho nadměrná spotreba .Treba to dostat čím dříve, protože si odpravíš vačky av podstatě celý motor.

Regeneruje casto by som povedal. To je pravda. Kobtrolka sem tam zhasne ale len na max 50 km viac nie niekedy aj na menej. Okolo vstrekov je vlhko takze zrejme netesnia dobre ale ze by to malo az taky vplyn na tu spotrebu oleja neviem. Auto som mal aj v skodovke neni v zaruke ale nem ziadnu dobru skusenot zo servismi tak som skúsil tam. Tam mi povedali ze je to egr. Tak som im tam necha 800e a vlastne nic sa nezmenilo. Tak vraj mam este landa sondy vymenir ale to som uz nerobil. Neviem kde by bolo najlepsie zacat. A co sa tyka kat dpf neviem co je to znamena ze treba nove dpf? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nájdi niekoho kto ti urobí poriadnu diagnostiku a hlavne nech sa tomu aj rozumie, nemáš niekoho kto by Ti poradil ,alebo odporučil človeka čo sa týmto motorom rozumie.Alebo skús firmu ktorá sa zaoberá čistením DPF filtrov  pokiaľ nikoho v okolí nepoznáš ale hlavne si to daj do poriadku lebo si odpečieš motor a go oprava nie je zrovna lacná vec A do skodovky už nechod !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 27. 7. 2021 at 17:05, marfan said:

Tá chyba se ti objeví hned i po zmazání? Turbo ti nehúka, obvykle při těchto km často platí již zrelé na repas případně minimum na čištění.  

 

DPF ti správně regeneruje? Ak ti to dymí na čierno tak DPF je prasknuté. 

 

 

Tá spotreba oleja je zatím záhada. Tu na fóre sa mi zdá, že je jeden člen, který zrušil kroužky mal po repase turbo a olej sa mu ztrat dále.

Čiže týmto mám podezření na guferá ventilov. Už jsem viděl tuším z rumunského videa, kde jsme vyřešili velké množství oleje vymením těch gufier. 

 

(mňa to čaká tiež, jedna žerie 1l na 5tkm druhá mezi 15tkm nezoberie asi nic).

Ano chyba naskoci sice niehned ale maximalne den a je tam znova. Dpf sa podla mna casto regeneruje. Turbo nehvizda vôbec 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začal by som tou diagnostikou, aké presne chyby to tam vyhadzuje. Ak ti to často regeneruje tak máš v podstate tri možnosti. DPF už KO (keď ti to dymí tak určite) alebo diferencialny snímač zlý alebo vstreky v hroznom stave, že ti to brutálne dymí do DPF a tým sa ti plní veľmi rýchlo to DPF.

 

Ak ti to bez problémov dosiahne teplotu regenerácie tak katalyzátor je OK. Pozrieť korekcie vstrekov aj keď to je také orientačné iba. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám O3 vRS 2/2016 najeto nyní 226 tisíc km a bere mě cca 0,5 L na 15 tisíc interval výměny oleje ...jak vidím tak je to asi zlaté :))) ale zase mě tam začínají vadit jiné věci ..motor je hlučnější, nejspíše vstřiky atd ..kdybych to auto neměl vevnitř a z venku jako nový tak bych to už nejspíš prodal, ale je mě to líto 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, třeba někomu pomůže co má vyměnit, mám O3 RS 2,0 TDI 135kW r.v.2013 motor CUPA najeto 186tis. Při 173tis. nové originalní Turbo, DPF, i IK (Intercooler) a mám spotřebu 1L oleje na 5000km. Zatím neřeším protože bych se z toho auta zbláznil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...