Přejít na obsah

Vrzani - urobme s tym koniec


Tomi FC

Doporučené příspěvky

Takže dnes som objavil čo mi rezonovalo.Plast v ktorom je pripevnený zadný reprák,je pripevnený skrutkami do bielych umelých prechodiek ktoré sú zasunuté v dierach v plechu,Skrutky sa pretáčali a nedali sa dotiahnuť a tie biele prechodky rezonovali.Po výmene je zatiaľ ticho.Akurát mi spadla za tapacír jedna skrutka a tá plechová sponka,ktorou sa plast prichití k tapacíru kufra.Katastrofa,skrutku som doma našiel podobnú.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyhle plastový "matky nebo co  " jsou pěkný ludry, taky mi rezonovala a než jsem na to přišel, tak to trvalo dlouho a přišel jsem na to až náhodně. Byl to ta , co dotahuje vrut  v plastu nad reprákem ( v kufru) . Drnčela při určitý rychlosti a bylo to jak včela v kufru :kol-29:

Bez názvu.bmp

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je presne ono,vymenil som ich,no jedna skrutka mi padla za tapacír a aj tá kovová sponka,skrutku som mal doma podobnú trochu dlhšiu len s menšou hlavičkou a tak som dal podložku,ale sponku už nemám.Musím kúpiť také skrutky a aj takú sponku len dúfam že mi tie spadnuté nebudú ozývať ešte viac ako tá čo rezonovala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

co se týče vrzání, taky si užívám, ale jednu věc řeším, ale zatím jsem nenšel nikde odkaz,  mám 1,9 tdi, kdy při zhruba 1100 otáček se otývá klepání od podlahy, a když je těch 1100 překonáno, tak při jiných otáčkách to nikdy neudělá, dělá to na všechny kvalty i neutrál, příjde mi to jako nějaký volný plech. V servisu mi řekli že je to diesel a že si mám zvyknout, setkali jste se s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

co se týče vrzání, taky si užívám, ale jednu věc řeším, ale zatím jsem nenšel nikde odkaz,  mám 1,9 tdi, kdy při zhruba 1100 otáček se otývá klepání od podlahy, a když je těch 1100 překonáno, tak při jiných otáčkách to nikdy neudělá, dělá to na všechny kvalty i neutrál, příjde mi to jako nějaký volný plech. V servisu mi řekli že je to diesel a že si mám zvyknout, setkali jste se s tím?

tak už jsem na to přišel, dělal to utržený silentblok na výfuku, ten první a jak byl vyfuk v tunelu na boku, tak to bouchalo při nižších otáčkách

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Taky ještě přidám troškou do mlýna, opět při mrazech začaly se ozývat prapodivné zvuky, tyto zvuky byly slyšet pod kapotou, kdy zespodu na kapotě jsou gumové dorazy  cca 1x 1 cm a tyto ztvrdly a stal se z nich plat a pohybem autem dost vrzaly, dále po pár týdnech další vrzání a to bylo záhy objeveno, plastový kryt na baterce, kdy při přídání tdi se začalo klepat a ty zvuky byly šílené, tak vypodloženo a je klid a zase po chvíli, někde v přední části masky opět zvuky při přidání a byl to bovden, který vede od páky z interiéru k otevírači přední kapoty, tak domáčknuto  a podloženo a zatím je klid, třeba to někomu pomůže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Tak dnes som sa rozhodol skoncovat s vrzgajucou palubkou. Podla tohto návodu http://www.tdipower.sk/2013/05/29/fabia-zvuky-v-interieri-vrzganie/ to šlo velmi dobre. Čuduj sa svete ale tento postup na našej fabii zabral, zatial 100% výsledok nic nevŕzga a je ticho po dost dlhej dobe sa teším ze bude v interiéri konecne tichšie a hlavne pokoj s vŕzganím z popod palubky. Mal som vonku aj ofuky v strede palubky ale tie som ani nemusel vyberať stacilo dat dole budíky a potom to uz s tym kúskom drievka sa palubka nadvihla a uz nesedí tak na tej kovovej konštrukcii. Som zvedavý ci to vydrzi dlhšiu dobu ale zatial spokojnosť !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Začala mi nějak podivně vrzat sedačka řidiče. Odpozoroval jsem, že se to děje jen v případě, že je sedačka snížená úplně k podlaze auta. Zatím jsem to vyřešil upravením výšky sedačky, ale o víkendu se na to budu muset podívat. Předpokládám, že to bude stačit promazat, případně dotáhnout. No uvidím. 

 

Ale co mi nejde do hlavy a nejsem si jistý, jestli se jedná o tlumiče nebo něco jiného. Vždy, když projedu nějakou prohlubní a auto se zhoupne, zavrzá zadní část auta. Neděje se to běžně, ale pouze někdy... Podivné je, že se to neděje ani za předpokladu, když auto rozhoupu vzadu sám. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Tak se s vámi taky podělím o zkušenosti s vrzáním.Vrzání se u mě projevovalo při přejíždění nerovností a nedalo se přesně rozpoznat odkud vychází.Občas se zdálo, že vychazí z pravé strany palubovky,jindy zase někde ze středu.Podlepil jsem celý kastlík spolujezdce, podložil palubovku pod budíkama jak je popsáno výše ale nic se pořad nelepšilo.Pak jsem začal pochybovat vubec o tom že to vrže palubovka a začal kontrolovat horní uložení tlumičů a všechno možne. No hrozně mě to štvalo! Nakonec jsem po dvou měsících hledáni přišel na to že to vrže kapota motoru, jsou tam takové dvě malé gumičky na té kapotě hned u pantů na které ta kapota dosedne když se zavře. Zkoušel jsem je nejdřiv namazat vším možnym ale pomohlo to vždycky jen na pár dnů.Nakonec jsem je vyhodil uplně a je klid :palec2: Konečně klid jako v hrobě :palec2: Nikdy bych nevěřil že to může byt kapota,protože ten zvuk fakt zněl jak vrzajicí palubovka. No hlavně že je po problému. smile.gif

Jako nový majitel ojetého combíka jsem byl zděšěnej všech těch pazvuků. Ale díky vaším příspěvkům a hlavně toho tvého jsou doufám problémy vyřešeny. V autě je krásně ticho, že už slyším i rádio... :kol-48:  Všem moc díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Přidám taky trochou do mlýna. Mě drnčela pružina na ruční brzdě i s tím čudlíkem. Vyřešila to rozříznutá bužírka a navlečena na tu pružinu. Napřed jsem si myslel, že to dělá bovden na klimatizaci. Ty pazvuky se ozývaly zespodu. Měl jsem kvůli tomu rozebraný středový panel a tam jsem nic nezjistil. Až náhodou za jízdy jsem se chytil toho čudlíku na ruční brzdě a byl klid...... :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

mam 16r fabiu a nanestastie mi vobec nic nevrzga je to velmi zaujimave ...tak isto mame v rodine rovnako startu fabiu a ta tiez v inerieri nevrzga ...maximalne tak co rezonovalo je vyfuk o ochranny plech alebo huci alternator to je vse max :D jedine co je este u fabii nevyhoda je tesnenie proti vode ..ale proti hluku je dost odizolovane to viem od svojho auta kedze mam upraveny vyfuk dole oknom ohluchnem hore oknom trosku rezonuje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...