Přejít na obsah

Vrzani - urobme s tym koniec


Tomi FC

Doporučené příspěvky

Byl jsem se na to ptát v aut. servisu a nesetkal jsme se moc s velkým úspěchem ! Bylo mi řečeno, že přes průduchy to jde velmi špatně a že ni to opravují tak, že sundají celou palubovku a pod držáky dají tak 1 CM tlusté hrnolky z gumy. Takže bohužel u tohoto servisu to stát 250,- Kč určitě nebude, když si učtují 500,- kč za hodinu práce. A to pochybuji, že budou s prací spěchat, aby sundali celou palubku a vrátili ji zpět za hodinu <_<

Jinak díky za odkazy a za rady -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám rovněž problém s vrzáním přístroj.desky. Jednak klasické vrzání uprostřed ale ještě skřípání nebo klepání více vpravo při přejezdu nerovnosti, nebo to vyvolám kmitáním volantu vlevo, vpravo rovněž za jízdy, na místě nic. Nemá někdo podobnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

cau kluci,tak jsem prohlizel starsi prispevky jestli to nekde nenajdu abych treba nedostal na budku B) ale muj konkretni problem jsem nenasel.Jde o to,ze mi vrze nebo lepe receno klepe neco v zadnich patych dverich..aspon teda myslim ze to jde odtamtud....takovy nepravidelny klepnuti,treba kdyz prejedu nejakou nerovnost tak to klepne..zacina me to stvat...nemate nekdo nejakou zkusenost??je to mozne,ze by mohlo neco byt pod tim plastem co je na tech zadnich patych dveri??diky za kazde info -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau kluci,tak jsem prohlizel starsi prispevky jestli to nekde nenajdu abych treba nedostal na budku B) ale muj konkretni problem jsem nenasel.Jde o to,ze mi vrze nebo lepe receno klepe neco v zadnich patych dverich..aspon teda myslim ze to jde odtamtud....takovy nepravidelny klepnuti,treba kdyz prejedu nejakou nerovnost tak to klepne..zacina me to stvat...nemate nekdo nejakou zkusenost??je to mozne,ze by mohlo neco byt pod tim plastem co je na tech zadnich patych dveri??diky za kazde info -_-

rozober to a uvidis ;) ale podla mna tam nic nieje take co by tam mohlo klepat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau kluci,tak jsem prohlizel starsi prispevky jestli to nekde nenajdu abych treba nedostal na budku B) ale muj konkretni problem jsem nenasel.Jde o to,ze mi vrze nebo lepe receno klepe neco v zadnich patych dverich..aspon teda myslim ze to jde odtamtud....takovy nepravidelny klepnuti,treba kdyz prejedu nejakou nerovnost tak to klepne..zacina me to stvat...nemate nekdo nejakou zkusenost??je to mozne,ze by mohlo neco byt pod tim plastem co je na tech zadnich patych dveri??diky za kazde info -_-

rozober to a uvidis ;) ale podla mna tam nic nieje take co by tam mohlo klepat

a nemuze to byt treba jeste neco jineho??kdyz rikas ze tam neni nic co by klepalo.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkuste mi někdo poradit. Mam problém který se vyskytuje akorát v chladných období, podzim zima jak teploty klesnou pod cca10 stupňů a to dlouhodobě. Při každem přejezdu nerovnosti nebo když začnu hejbat rychle s volantem doprava, doleva tak mi něco myslím, že z palubovky začne ozývat takový praskání. Opravdu nevím co stím. Nikdy jsem se s tím nesetkal. Ty výdechy ventilace to nejsou, to je úplně jinej druh hluku. Tuto je takový zvláštní praskání. jako malý větvičky když se lámou nebo tak něco. Už mě napadlo jestli třeba čelní sklo někde tam vepředu jak je přilepený. Fakt nevím jsem už ztoho špatnej. Nejhorší je, že v tom autě co jde zleva může bejt zprava a nebo to může bejt úplná kravina. Tomhle odstranit tak se zblázním radostí. Jestli prosím někdo něco víte tak dejte vědět. Mnohokrát děkuji. Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
davam sem nejaké obrázky čo je pod palubovkou za prednými ofukmi

jeden poznatok: ten koberec pod oknom som napr na juniore nevidel čiže buď ho nemali nejaké výbavy alebo ho začli dávať od nejakého MR

foto1

Monžá že to vrže někde jak je ten koberec. Sakra nevím jestli bych se měl pustit do sundání palubky.. asi bych si nevěděl z palubkou rady. spodek bych sundal v pohodě, ale ta horní část na tu bych nevěděl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

naprvý krát to môže byť námaha, ale potom keď vieš ako nato je to pohoda. musíš dať celý spodok dole aj stred panel s rádiom, uvolníš všetky skrutky ktoré "vidíš" a najviac bude asi problém uvolniť airbag a za bočnými krytkami su tak dosť neprístupné dve skrutky (na jednej strane je len jedna)..

potom ju stiahneš smerok dovnútra auta

samozrejme nesmieš zabudnúť na volant hehe -_-

nemám toho žial foto :(

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak jsem dnes navštivil Servis a ptal se kolik by me stalo odstraneni vrzani palubky-vrže to u stred.ofuku.Odpověd byla je to na cely den cela palubka musi ven a cena 2500 kč.Malem me trefilo.

To praskání a vrzání palubovky si myslím, že má u většiny stejný zdroj, pokud přímo nedrnčí ty boční kryty nebo kaslík a nebo například přední panýlek autorádia... Ale už se to tu hodněkrát řešilo. Já jsem to vyřešil nedávno. Kolem ofuků se tam dostane hodně blbě, ikdyž to převážně vrže za nima. Nejlepší řešení je, jak už tu někdo někde psal myslim, vyndat budíky a za nima uvidíte kovovou nosnou konstrukci a mezi ní a paklubovkou je mezera cca 3cm. Stačí tam něco pečlivě nacpat (tvrdou gumu, dřevěný klínek,...) tak aby to nevypadlo. Tím se palubovka +/- znehybní a je po praskání, vrzání a skřípání při dobržďování a točením volantem. Já jsem to aplikoval minulý týden a je klid :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem se zbavil drnčení palubky a častečně drnčení PP dveří. Teď jsem zjistil, že při rozjezdu a nízkých otáčkách, kdy auto trošku takřka nepostřehnutelně vibruje, tam něco drnčí. Když jsem zabouchl dveře spolujezdce, tak jsem to slyšel mnohem intenzivněji a došel jsem k tomu, že je to PP podběh...Když poklepu na blatník nebo nárazník tak to drnčí. Právě se na to jdu podívat, co s tím.. A další zdroj drnčení je také plexisklo předního panýlku autorádia určitého tipu .. :/ Nejvíc mi štve, že jak něco odstraním, tak tam začne něco jinýho..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes navštivil Servis a ptal se kolik by me stalo odstraneni vrzani palubky-vrže to u stred.ofuku.Odpověd byla je to na cely den cela palubka musi ven a cena 2500 kč.Malem me trefilo.

To praskání a vrzání palubovky si myslím, že má u většiny stejný zdroj, pokud přímo nedrnčí ty boční kryty nebo kaslík a nebo například přední panýlek autorádia... Ale už se to tu hodněkrát řešilo. Já jsem to vyřešil nedávno. Kolem ofuků se tam dostane hodně blbě, ikdyž to převážně vrže za nima. Nejlepší řešení je, jak už tu někdo někde psal myslim, vyndat budíky a za nima uvidíte kovovou nosnou konstrukci a mezi ní a paklubovkou je mezera cca 3cm. Stačí tam něco pečlivě nacpat (tvrdou gumu, dřevěný klínek,...) tak aby to nevypadlo. Tím se palubovka +/- znehybní a je po praskání, vrzání a skřípání při dobržďování a točením volantem. Já jsem to aplikoval minulý týden a je klid :)

Zdarec zkusim to prez ty budiky.Nema tu nekdo foto jak to vypada za tema budiky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes navštivil Servis a ptal se kolik by me stalo odstraneni vrzani palubky-vrže to u stred.ofuku.Odpověd byla je to na cely den cela palubka musi ven a cena 2500 kč.Malem me trefilo.

To praskání a vrzání palubovky si myslím, že má u většiny stejný zdroj, pokud přímo nedrnčí ty boční kryty nebo kaslík a nebo například přední panýlek autorádia... Ale už se to tu hodněkrát řešilo. Já jsem to vyřešil nedávno. Kolem ofuků se tam dostane hodně blbě, ikdyž to převážně vrže za nima. Nejlepší řešení je, jak už tu někdo někde psal myslim, vyndat budíky a za nima uvidíte kovovou nosnou konstrukci a mezi ní a paklubovkou je mezera cca 3cm. Stačí tam něco pečlivě nacpat (tvrdou gumu, dřevěný klínek,...) tak aby to nevypadlo. Tím se palubovka +/- znehybní a je po praskání, vrzání a skřípání při dobržďování a točením volantem. Já jsem to aplikoval minulý týden a je klid :)

Zdarec zkusim to prez ty budiky.Nema tu nekdo foto jak to vypada za tema budiky?

Fotku nemam, ale nenitam nic složitýho. Vlastně tam neni skoro vůbec nic ;) Všude samej plast (palubovka) a v tom jsou v zadu dvě díry. Jednak nimi vedou svazky vodičů a taky je přes ně přístup k zmiňovanému místu. Můžeš si jednoduše vyzkoušet, jestli je to tím, když tam nacpeš nějakej klín nebo něco co můžeš vytahnout ven a vyzkoušet to, třeba zakroutit volantem a tak, nebo při čem ti to vrzalo..Niní to nic náročnýho a jestli ti to drnčí kvůli tomu, tak to má 100% účinnost B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...