Přejít na obsah

Čím vás nová Fabia naštvala?


Pepav

Doporučené příspěvky

Tak já mám vyrobeno taky v nějaký blbý den, sedačka řidiče vrže jako kdybych měl auto 10 let ( má teprve půl roku).A taky nevím z čeho jsou ty gumy na pedalech, protože jakmile sedmi do auta s mokrýma podrážkama, tak pedály vržou jak svině. A jestli jste si mysleli, že páčky na otevírání dveří jsou chromované, tak nejsou. U spolujezdce mi ta fólie na nich zkrabatěla.A to prosím, jezdim většinou sám a mám najetí přes 6000.Na to jsem u Fordu nebyl zvyklí :-(, ale jinak jezdí hezky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, tohle vrzání není jako když se tře guma o gumu, ale jako když vrže plast. Podle mě je to to samé, co řešili Rapiďáci. Když se na pedál šlápne trochu z úhlu, tak tam něco drhne. A protože je to z plastu, tak to vrže. Dělalo to i za sucha. Ale jak už jsem psal, něčím to promázli nebo prostříkli a teď je to ok. Vrznul opravdu jen, když jsem měl mokré boty. Takže bych to tímto uzavřel, ať zase nejsme OT... :kol-142:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co mě poslední dobou vyloženě žere je, že si auto vesele startuje do rozsvícených světel. Většinou při startování auto přepne na denní svícení, ale už se mi párkrát stalo, že auto startovalo do potkávaček, které nebyly zrovna dvakrát levné. Zajímalo by mě, podle čeho usoudí, že bude nebo nebude startovat do světel. BTW mám pořád zapnutý režim AUTO.

 

EDIT: Teď mě napadlo, cyp s žárovkama, ale kdo to bude měnit?! :kol-44:

Editováno: , autor: los pakos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí za pár kaček odporový drátek na každou žárovku. Pokud to teda u F3 jde. Myslím, že to má nebo měla škodovka i někde v nabídce. V práci to mám na služebáku, protože H7 při startování praskali jak na běžícím páse. Od té doby je klid ;-)

Editováno: , autor: mkaba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkar_z_Bastlírny: H7 jsou na toto celkem citlivé, jak píše mkaba, potom praskají jak na běžícím páse. Vím, že na FII škodovka nabízela originální díl k žárovce, kde byl odpor. Jen jsem chtěl na tohle poukázat, že i 15 let stará auta automaticky počkala na nastartování a teprve potom rozsvítila světla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže to přepálení vlákna v H7 není vinou nastartování při rozsvícenejch světlech, ale je to vinou toho, že je elektronika připojí ZNOVU po tom nastartování na napětí 14,5V, který dává alternátor v otáčkách. Oslabení vláken taky není vinou žárovek, ale zprasenou mechanickou konstrukcí celýho světlometu, kde se žárovka blbě chladí a od toho přehřátí v ní neprobíhá správně halogenidovej cyklus - je zajímavý, že "jednovokejch" aut na silnicích je daleko víc s obyčejnýma parabolama než s halogenovýma projektorama. V těch projektorech se totiž H7 líp chladí a mají vyšší životnost, i když se jim do přívodů nenacpou žádný přídavný odporový sračky. Já mám projektory a v nich Osram NightBreaker Plus H7 bez odporový kabeláže, automatiku mám vypnutou, světla rozsvěcuju manuálně sdruženým spínačem vždycky až po nastartování motoru - a žárovky měním po cca roce, roce a čtvrt. A jednou jsem zažil, že se mi přepálily obě dvě H7 najednou, takže jsem nejdřív závadu hledal v pojistkách a jinde, než jsem se pro sichr podíval i na žárovky.

 

A komu budou H7 často praskat i ve "trojkový" fábuli, tomu doporučuju přečíst si něco ze sekce fábule I :

začátek témy je v http://forum.skodahome.cz/topic/86708-ochrana-žiaroviek-h7-pri-zapínaní-svetlometov/?p=1417993

a odkazovaný schémata jsou od http://forum.skodahome.cz/topic/86741-fi-schéma-spínač-h7-ochrana-žárovek/?p=1434252

Jako FET lze místo BUZ10/BUZ11 použít i IRFZ44 nebo IRFZ46, ty jsou dokonce ještě výhodnější než původní BUZ - IRFZ mají menší zbytkovej odpor v otevřeným stavu. V případě většího počtu zájemců jsem schopnej tyhle "omezovače zapínacího proudu" i vyrobit (nemá cenu dělat 2 kousky, když výrobce destiček dává výrazný slevy na 10 nebo 20 kusů).

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

I při prošlápnutí se ti podrážka posunuje po pedálu - a když je mokrá, tak obzvlášť. Od toho to pak vrže - je to prostě od posunu podrážky po nášlapný ploše pedálu. Pokud bys dokázal na pedál došlápnout ideálně kolmo a tu kolmost udržet i při prošlápnutí, nic vrzat nebude.

 Mne napr. pedal vrzgal len v lete a urcite to nebolo podrazkami, pretoze po zastaveni som ho stlacal rukou a vrzgal rovnako.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to stejné jak tvary, jednou kulaté a podruhé hranaté :-) S technikou to bude obdoba, máme nové technologie a na ty, které jsme si už zvykly zase končí. Musí se to točit, aby lidé auta kupovali. Vždyť už v 70. letech jezdila auta na elektriku a to možná úspěšněji jak dnes a s větším dojezdem, ale holt prachy jsou prachy a musí se ropa prodávat dále, aby si šejci mohli vozit zadky ve zlatých autech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to stejné jak tvary, jednou kulaté a podruhé hranaté :-) S technikou to bude obdoba, máme nové technologie a na ty, které jsme si už zvykly zase končí. Musí se to točit, aby lidé auta kupovali. Vždyť už v 70. letech jezdila auta na elektriku a to možná úspěšněji jak dnes a s větším dojezdem, ale holt prachy jsou prachy a musí se ropa prodávat dále, aby si šejci mohli vozit zadky ve zlatých autech.

Kdyby byly elektromotory vhodné k náhradě spalovacích motorů k pohonu automobilů, dávno by se prosadily, šejci nešejci. Důvodem není konspirační spojení ropných těžařů, ale dvě neodstranitelné vady eletropohonu - krátký dojezd a dlouhá doba nabíjení. Eletropohon je tak odsouzen do role technické kuriozity, aspoň pokud se týče pohonu automobilů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dodge: presne tak, minule robili test elektromobilu trasa z Bratislavy do Ruzomberka, chlapci museli 3krat zastavit a niekedy ist iba 80 km na dialnici, aby im to vobec doslo k napajasiemu bodu. Doba cestovania neakceptovatelna pre vacsinu ludi. Len nechapem, preco niekto musi vymyslat bludy a nezmysli o spiknuti. Tazko moze dnes v globalnom svete niekto zabranit vo vymysleni niecoho. Ak by niekto vymyslel pouzitelny elektrobomil, tak je z neho miliardar. sorry za off topic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Elektromobil neboli pohon na elektriku je to nejlepší z hlediska výkonu. Prostě ten kroutící moment je bomba. Problém elektriky je ve skladování.

A až tohle někdo vymyslí, tak  to bude taková předělávka světa, že si to ani nedovedeme představit  A auta budou u toho až  v druhém pořadí.

Už dnes funguje třeba Tesla, ale masově to nejde, protože na zeměkouli není dostatek materiálu na baterky do všech aut,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dodge: presne tak, minule robili test elektromobilu trasa z Bratislavy do Ruzomberka, chlapci museli 3krat zastavit a niekedy ist iba 80 km na dialnici, aby im to vobec doslo k napajasiemu bodu. Doba cestovania neakceptovatelna pre vacsinu ludi. Len nechapem, preco niekto musi vymyslat bludy a nezmysli o spiknuti. Tazko moze dnes v globalnom svete niekto zabranit vo vymysleni niecoho. Ak by niekto vymyslel pouzitelny elektrobomil, tak je z neho miliardar. sorry za off topic

Nedávno byla na satelitu reportáž z jízdy novináře s elektromobilem. Liboval si, že si pomocí mobilní aplikace může zarezervovat místo na nabíjecí stanici. Jinak tam mohl přijet, a čekat dva dny než se nějaká uvolní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...