Přejít na obsah

Čím vás nová Fabia naštvala?


Pepav

Doporučené příspěvky

Losky83: Tohle se mi stava se zadnimi dvermi, kolegovy v praci take u jeho vozu. Dela to kdyz zastavim, vypnu zapalovani, pak si vsimnu, ze jsem nevytahl okenka, tak ho zase zapnu, vytahnu treba okna, vypnu zapalovani, vystoupim a zadni dvere zamcene. Pomuze stisknout tlacitko zamecku na stredove konzoli - palubni desce. Chyba se vloudila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

stve ma:
-vrzganie v exterieri pri prudsom pridavani na 2.rychlostnom stupni-strasny zvuk,znie to ako keby tam rezonoval nejaky nepritiahnuty plech, dobre to pocut pri stiahnutom okne vodica
-vrzganie, ktore je pocut v interieri aj exterieri pri nastupovani na zadnu sedacku, alebo sedacku spolujazdca, taktiez pri zdvihani rucnym zdvihakom- to ani Skoda 120 nerobila 
-permanentne rezonovanie, vrzganie, piskanie a pazvuky v interieri z pristrojovej dosky, z klimy, schranok, dveri, taktiez piskanie od motora
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Na téma stahování oken tu už bylo napsáno dost, takže k tomu se pouze přidávám....a za mě osobně mě hodně zklamala špína na prazích, a množství vody, které se tam dostane po projetí myčkou(kartáčovou..jak to je u wapky, to nevim)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak tak jezdím a kilometry přibývají, čím dál víc zjišťuji , že některé věci které mě vadily na začátku už skoro nevnímám, ale jedna věc mě štve stále stejně a to je ta velká díra mezi jedničkou a dvojkou. /mám TSI 66kW/  Samozřejmě už jsem tomu přizpůsobil styl jízdy, ale toto vážně mělo být jinak, protože pokud tu jedničku člověk neroztáhne jak při závodech, tak ta dvojka prostě nejede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, 

takt toto vůbec nepociťuji, asi je to stylem jízdy, ale jelikož jsem nikdy moc nespěchal tak mi to vždy přišlo Ok. Z domova hned vyjíždím docela velký kopec a na dvojku jede fakt fajn.
asi jsem jinej no :D

Editováno: , autor: Malta
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není o tom, že by to na jedničku, nebo dvojku málo táhlo, jede to dobře, ale je velký převodový rozdíl mezi těmito rychlostmi a je prostě potřeba jedničku hodně roztáhnout, aby dvojka hned solidně zabrala. Je to problém jen mezi 1-2 , ostatní už v pohodě. Nevím jestli u 81kW je to jiné, ale potvrdilo mě to už víc lidí a defakto i prodejce při zkušební jízdě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to dnes cestou z práce prozkoumám. Jen doufám, že to nebude tak jako když o něčem nevíš tak to neřešíš a když Ti to někdo řekne tak si toho pokaždé všímáš :D

Editováno: , autor: Malta
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, uz parkrat me to vypeklo pri vyjizdeni z krizovatky, kde jsem uplne nestal. U predchozich aut jsem byl zvykly, ze dokud nestojim, tak tam jednicka nepatri. Ale u Fabky jsem se pri pomalem pohybu musel naucit tam dat jednicku, protoze dvojka nez se rozjede a natlaci turbo, nekolikrat mi to v krizovatce pak malem nevyslo.

Ta dira tam fakt je a zalezi, co je lepsi - jestli davat jednicku, i kdyz auto nestoji a nebo vytocit motor trosku vyse a pres spojku vyjizdet na dvojku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasim. Ono se s tim sice da na rovine rozjet i na tu 2ku (81kw), ale zacatek je nejisty nez prijde turbo efekt. Pak to naopak vystreli jak z praku... Taky uz jsem se naucil nebat se na to pri rozjezdu vic slapnout a 1ku trochu vytocit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Projel jsem se na podzim 2016 v dceřině Fabii 3 HB 1,2 TSI 81 kW a byl jsem příjemně překvapen odhlučněním a svižností auta. Proto jsem byl trochu dost rozčarován, když jsem 8.3.2017 přivezl novou 1,2 TSI 81 kW kombi, jak je proti dceřinné hlučná. Pak jsem zjistil, že mě ošidili o celoplošný kryt motoru, tlumení kapoty a plastové kryty podvozku, které HB má, ale kombi nikoliv.Tyto plasty nejde dodělat, protože na kastli nejsou navařeny "štefty" na které se tyto plasty přidělávají. Pořádný kryt motoru a tlumení kapoty jsem dokoupil, ale stále to není tak tiché, jako Fabka mojí dcery. Pronikavě se hluk motoru snížil při přehození zimních plechů na hliníky (až mě to překvapilo - řeší se to zde někde na fóru, že to není hluk od kol, ale od motoru). Takže jsem zakoupil v Ahifi tlumení za cca 8k a začal vylepovat. Prvně zadek, kufr, podběhy zevnitř a pod zadními sedadly, je to lepší, ale nejvíc pomohlo vylepení kapoty a polepení předních podběhů (plastů) a vylepení vnitřku blatníků směrem k předním dveřím (je tam jen takový kus plastové záslepky). Už to začíná být skoro S-klasse. Ještě chci vyřešit druhé tešnění dveří, protože spodkem dveří proniká bordel a spousta hluku od kol a aerodyn. hluku. Až to zmáknu, tak se ozvu, materiál mám objednaný, jen čekám až bude pořádně teplo, protože lepit těsnění v 10st. Celsia by nebylo to pravé. Taky můžu dát k dobru, jak jsem se pomocí jednoho polarizovaného relátka a jednoho kondenzátoru vypořádal se start/stop systémem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čím mě moje fábka naštvala? poslední dobou nejvíc plynový pedál... reaguje se zpožděním, až když ho našlápnu o cca 5+mm, je to otravné když popojíždím v koloně (ředit to o to více spojkou), nebo když pustím plyn a chci doplachtit motorem... ze začátku jsem si toho moc nevšiml, postupem času mě přijde že se to o něco horší, což ale je trochu divné protože plyn by měl být elektronický... sice jsem zachytil TPičko o zadrhávajícím pedálu plynu, ale to nejspíš není tenhle případ... 

někdo s podobným poznatkem?

 

projel jsem se i s předváděčkou jak s cca 600km, tak s cca 14tkm, obě dvě podobně, jen s rozdílnou intentizou (jedna víc, jedna míň)... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mám v poslednej dobe akurát problém s takým slabým "kopnutím" do plynového pedálu :(  nie je to pravidelné a silné, čiže to asi ťažko dokážem...

a včera mi začal rezonovať B-stĺpik na vodičovej strane. asi zmeny teplôt, ráno bol kľud (alebo ja zaspatý)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...