Přejít na obsah

Čím vás nová Fabia naštvala?


Pepav

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Malta napsal:

bylo by fajn, založit si vlákno v moje fabia a dodat i fotky, kde všude a jak jsi lepil

Fotky vylepování jsem nedělal, je jich na netu spousty. Prostě celý kufr i pod bočním tapecem - tzn zadní sedadla ven, i pod nimi, dál dopředu už je celkem slušné tlumení. Kapotu pod origo (dokoupeným) tapecem a přední podběhy (jak píšu výše). Až budu dělat to těsnění, tak to nafotím. Lepím tam Gladen Aero Multi (kufr, kapota) a na podběhy Gladen Neoprene. Dodalo Ahifi Brno. Doufám že nejsem moc mimo téma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, jayhawk napsal:

čím mě moje fábka naštvala? poslední dobou nejvíc plynový pedál... reaguje se zpožděním, až když ho našlápnu o cca 5+mm, je to otravné když popojíždím v koloně (ředit to o to více spojkou), nebo když pustím plyn a chci doplachtit motorem... ze začátku jsem si toho moc nevšiml, postupem času mě přijde že se to o něco horší, což ale je trochu divné protože plyn by měl být elektronický... sice jsem zachytil TPičko o zadrhávajícím pedálu plynu, ale to nejspíš není tenhle případ... 

někdo s podobným poznatkem?

 

projel jsem se i s předváděčkou jak s cca 600km, tak s cca 14tkm, obě dvě podobně, jen s rozdílnou intentizou (jedna víc, jedna míň)... 

Já si neuvědomuju žeby to bylo přesně tím co popisuješ, ale něco mě nutí tu spojku víc používat aby to pak necukalo a podobně. Hrozně mě to štve, ale nějak instintivně nebo co tu spojku furt využívám. A už si začínám všímat jakoby mě spojka prohluzovala když dojíždím na čip před závorou a rozjíždím se potom přes závoru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, jayhawk napsal:

čím mě moje fábka naštvala? poslední dobou nejvíc plynový pedál... reaguje se zpožděním, až když ho našlápnu o cca 5+mm, je to otravné když popojíždím v koloně (ředit to o to více spojkou), nebo když pustím plyn a chci doplachtit motorem... ze začátku jsem si toho moc nevšiml, postupem času mě přijde že se to o něco horší, což ale je trochu divné protože plyn by měl být elektronický... sice jsem zachytil TPičko o zadrhávajícím pedálu plynu, ale to nejspíš není tenhle případ... 

někdo s podobným poznatkem?

 

projel jsem se i s předváděčkou jak s cca 600km, tak s cca 14tkm, obě dvě podobně, jen s rozdílnou intentizou (jedna víc, jedna míň)... 

 

U mě po výměně žádné takové problémy nepozoruju. I jsem se na to zaměřil a sledoval na aktuální spotřebě a plyn reaguje od prvního milimetru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Pepyczech napsal:

Projel jsem se na podzim 2016 v dceřině Fabii 3 HB 1,2 TSI 81 kW a byl jsem příjemně překvapen odhlučněním a svižností auta. Proto jsem byl trochu dost rozčarován, když jsem 8.3.2017 přivezl novou 1,2 TSI 81 kW kombi, jak je proti dceřinné hlučná. Pak jsem zjistil, že mě ošidili o celoplošný kryt motoru, tlumení kapoty a plastové kryty podvozku, které HB má, ale kombi nikoliv.Tyto plasty nejde dodělat, protože na kastli nejsou navařeny "štefty" na které se tyto plasty přidělávají. Pořádný kryt motoru a tlumení kapoty jsem dokoupil, ale stále to není tak tiché, jako Fabka mojí dcery. ....

 

Nechci se nějak hádat, ale rozhodně si nemyslím, že by dva kusy plastu na podvozku (navíc jenom do první půlky auta) udělaly nějaký zásadní rozdíl v odhlučnění. Než jsem kupoval kombíka, tak jsem projel dvě krátké a jednoho kombíka a nějaký rozdíl v hlučnosti jsem nepozoroval. Tlumení kapoty nemá vliv už vůbec žádnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdil taky 2 krátké a jedno combi a přišlo mi to stejné.

Mě se nelíbí ta kvalita laku. Felicia byla taky pastelová, ale tak osekaná nebyla. Tady i boky dveří nahoře. I když to myji ručně, ten lak vypadá, jak kdybych ho brousil smirkem 2000 a na přímým slunci to vytváří takové hologramy 3D nebo jak to nazvat. Napadlo mě nechat provést renovaci laku za 6000,-, ale za půl roku to bude stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, mp390 napsal:

 

U mě po výměně žádné takové problémy nepozoruju. I jsem se na to zaměřil a sledoval na aktuální spotřebě a plyn reaguje od prvního milimetru.

 

tys měnil plyn pedál v rámci jaké akce TPI? v porsche se k tomu zatím staví negativně ve smyslu "projevuje se byť v menším měřítku i u aut co tu máme/ předváděček, tj. je to vlastnost"... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měnil v rámci TPI ohledně vrzání/zasekávání se plynu. U Šmuclera s tím nebyl vůbec žádný problém. Zkus při šlapání na plyn tlačit pedál směrem k tunelu (jde to i rukou). Pokud bude vrzat, je to ten problém z TPI. Mohlo by to vyřešit i tvůj problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co mě zatím fakt štve je zrcadlení vnitřních věcí na oknech. Ofuková lišta na předním okně a ovladače krajních výdechů v bočních a zpětných zrcátkách. Tady hlavně ty chromové rámečky a ten pásek v ovládací pacce. Už jsem si párkrát myslel že mám škráblé sklo v zrcátku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 5. 2017 na 14:18, mp390 napsal:

 

Nechci se nějak hádat, ale rozhodně si nemyslím, že by dva kusy plastu na podvozku (navíc jenom do první půlky auta) udělaly nějaký zásadní rozdíl v odhlučnění. Než jsem kupoval kombíka, tak jsem projel dvě krátké a jednoho kombíka a nějaký rozdíl v hlučnosti jsem nepozoroval. Tlumení kapoty nemá vliv už vůbec žádnej.

Já se taky nechci hádat, neberu ti tvoje pocity a doufám, že ty nebudeš upírat mně ty moje. Prostě já slyším po vytlumení auta rozdíl a slyšel jsem ho i u minulých vozů (a že jsem jich za 23 let podnikání měl.). A když to říká i moje nahluchlá žena, tak to přece musí být pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Jelikož mi dědula na parkovišti poškrábal moje auto, tak jsem jako náhradní vůz dostal FIII Combi 81kW v celkem slušné výbavě, tak se s vámi podělím o mé pocity, které jsou spíše rozpačité. Vím, že 1.2 TSI se už koupit nedá, ale třeba někdo bude vybírat auto v bazaru nebo skladovku. 81kW je citelně silnější ve vyšších otáčkách, tj. nad 3000 ot. po městě člověk ani nepozná, že má silnější verzi, neříkám, že 66kW je slabá, to ne, ale 81kW má větší výkonovou rezervu a ta se vždy hodí.

Co se týká převodovky, tak bych 5ti kvalt neměnil. 6ti kvalt mám v ruce několikátý, ale když to můžu porovnat s mým autem, tak 5ti kvalt mi příjde více user-friendly :lol: u 6ti kvaltu pořád musím řadit a když vezmu v potaz, že 5. stupeň u 66kW verze je plus mínus 6. stupeň u 81kW verze, tak vlastně nevidím důvod proč mít 6ti kvalt. Dokonce i Maxidot mi neustále ukazuje 3>5 nebo 4>6 a přesně tak i řadím, příjde mi to jako řazení v kamionu s mezistupni. Možná kdyby to bylo více odskokované a 6. stupeň by měl při dálniční 130 km/h nějakých 2500 ot/min. tak by to bylo lepší.

Dostal jsem Bolero. Krásné rádio B) . Mám Swing a stačí mi, ale pravda, kdyby se to časem nějak dalo za smysluplný peníz, asi bych šel do výměny.

Vyhřívaní sedaček? Sakra kdo to vymýšlel? Ještě teď mě pálí prdel!

MF volant je super věc, tu musím mít :lol: nejvíce člověka potěší, když manželka přepne stanici a já jí do toho nenápadně kecám a ona se pak diví co se to děje :lol:

Komfortní telefonování je taky skvělá věc, ale nic zvláštního pro mě, zkoušel jsem a manželka si stěžovala, že mě nějak divně slyší a ani já jí bůhví jak kvalitně neslyšel, takže zatím nee.

LED osvětlení SPZ vypadá v noci fakt krásně, to si taky pořídím.

 

Co mě zklamalo:

Absence HHC a Rain/Light senzoru, no jo, když si člověk zvykne...

6ti kvalt.

Motor je více slyšet, dávám to za vinu chybějícímu tlumení kapoty. Kam jsme se to dostali.

Rolovací plato v kufru. Jezdil jsem s Octavii Combi a tam fungovalo bez chyby. Tady se seká při rolování a když ho chci natáhnout zpátky, tak za něj člověk musí tahat, jako by se přetahoval se psem o hračku.

Světla. Komu se zdá, že svítí málo, tak svítí. Kupte si Osram nebo Philips. Je to nebe a dudy oproti výrobním žárovkám.

Pneumatiky Nexen. Asi nejhorší zkušenost. Pneumatiky nepoužitelné na mokru, hrůza, hned bych je vyměnil.

 

Dotaz na zdejší odborníky: Nejen mě, ale i manželce se zdá, že sedačky jsou jiné, jsem zvyklý sedět nízko, ale tady se mi zdá, že sedím hrozně vysoko a sedačka níž nejde, je to možné nebo se mi to jen zdá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Děkujeme za takto plnohodnotný příspěvek, to tu dlouho nebylo...

FIII rozhodně není dokonalá, ale když už chce člověk pomlouvat, měl by aspoň napsat co mu vadí a co má třeba ta konkurence lepší. Zrovna plasty je věc so si člověk může všimnout hned po nastoupení v prodejně a rozhodnout se, zda je pro něj toto snesitelné, nebo pude do něčeho jiného.

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 35 minutami, Martab napsal:

Děkujeme za takto plnohodnotný příspěvek, to tu dlouho nebylo...

FIII rozhodně není dokonalá, ale když už chce člověk pomlouvat, měl by aspoň napsat co mu vadí a co má třeba ta konkurence lepší. Zrovna plasty je věc so si člověk může všimnout hned po nastoupení v prodejně a rozhodnout se, zda je pro něj toto snesitelné, nebo pude do něčeho jiného.

Ty mas Fabiu 3 ?A mas problemy s nou ako ja?Tak prosim zdrz sa komentarov.Je to omyl vyroby radsej som si mal kupit korejca a nie odpad z VW.

Editováno: , autor: indyjones8379
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...