Přejít na obsah

Jaký motor vybrat pro FIII?


Dana Barosova

Doporučené příspěvky

Jaká "papírová" spotřeba? Existuje jenom normovaná spotřeba, stanovovaná za normovaných podmínek a uváděná v dokumentaci vozidla, a provozní spotřeba, kterou vozidlo dosahuje za různých podmínek v praktickém provozu. Provozní podmínky se mohou značně lišit od normovaných podmínek, proto se provozní spotřeba značně odlišuje od normované.

Editováno: , autor: dodge
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně rozumný názor na spotřebu,že spotřeba podle normy není provozní neví nikdo z novinářů.Ve všech testech operují se "spotřebou

udávanou výrbcem" nebo "za kolik to má jezdit".Když jsem se jich ptal kde tento údaj berou,koukali na mě jako na blázna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ja teda mam 1.4 motor na plyn, mam na nem na plyn najeto 110 000km a jedine kdy smrdi je kdyz tankuju a obsluha vytahuje  pistol.. ver tomu,ze doba 120tek, kdy plyn smrdel v celem aute je davno pryc... pokud vedle sebe postavim 2 auta tak ti garantuju, ze krome zlute nalepky a diry na plneni LPG nepoznas, ze je auto na plyn.. takove ty kecy, ze v LPG aute smrdi plyn jsou fikce hodne do poradu verte-neverte. To teda daleko vic smrdi nafta + problemy s moznym zamrzanim nafty v zime.. jeste mam v zive pameti, kdyz kamosum na horach zamrzla nafta pri -25 na horach pred 4ma rokama.. a to tam lili aditivia..  :lol::lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tim myslel to, že u velkobjemu je papírová a skutečná stejná. Už v roce 2000 jsem jezdil s opel omega 2.5 v6 automat. V papírech 11.5 l/100 a skutečnost 11 a bylo jedno jesli se jelo město nebo venku. A pochopitelně dostávala záhul jako Mohelnice Brno za 55 minut. Sorry za ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k názvosloví. Pro normálního člověka je to ta provozní. Pro firmu a stát při výpočtu náhrad je to normovaná. A tím je zaděláno na problém. A ten rozdíl je právě dán tou metodikou. A jelikož to je vymyšlené tak že to jde oblbnout fičurkama na motoru které v provozním stavu spotřebu zvyšují. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
před 1 hodinou, MilanHos napsal:

Leda žeby plyn, lepší zas než do tříhrnků. Ale jinak je už 1.2TSi v nejlepší formě, paradoxně těsně předtím než ji nahradí 1.0tsi.

 

proto jsem si pospíšil a kupuju ještě 1.2.TSI 4-válec ..tu moji TSI mám 2,5 roku a ještě bych ji dalších 2,5 roku splácel..tak jsem ji rychle doplatil ...doufám že bude šlapat motor jak u této dosavadní bez problémů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Maverick napsal:

A duvod?

Kvůli spolehlivosti. Za 6 let a 140000 km vč. LPG, bez jakékoliv závady. No třeba se ale TSI také osvědčí. Plyn už tam naroubovat samozřejmě nenechám a interval výměny oleje snížím na pevný, jako u současné 1.4

Editováno: , autor: Vojta.MM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 4. 2. 2017 na 1:53, Maverick napsal:

A duvod?

Jeden důvod by se našel - důvěryhodnost a jednoduchost prověřená kilometry i časem. EA211 je sice prověřen kilometry u majitelů, kteří jezdí hodně, není ale prověřen v čase u majitelů, kteří jezdí málo. Zatím nikdo neví, co bude odcházet po 10 - 15 létech nikoliv z důvodu opotřebení, ale z důvodu stárnutí. Jako tzv. jistota na důchod pro málo jezdícího majitele je pro mě důvěryhodnější 1,4_16V_MPI 63kW, byť jsem nově majitelem 1,2_16V_TSI_66kW. Ale třeba budu mile překvapen, tak jako jsem byl u motoru 1,2_12V_HTP_47kW, který (přes různé nepěkné zvěsti) těch 10 let bez problému vydržel (a i kdyby se teď vysypal, tak celková GO stojí v Motorservisu Ivan Kasl z dnešního pohledu směšných 25000Kč).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@veliz Co odejde po 10-15 letech? Asi to stejný co může odejít po 15 letech na 1.4i 63kw(ale nemusí) Na TSi je bohužel navíc turbo co může odejít jinak co jinýho. A repas po 15 letech může být za stejnou cenu u nějakýho garážníka.. 

Pokud jde o téma jaký motor do F3 a jelikož není co jinýho vybrat a je zcestný řešit tady 1.4i tak si dovolím říct že jedině TSi.

Automobilový trh jde s dobou a poptávkou, chceme levné a vybavené auto tak ho máme. Pokud auto chceš mít dýl jak 10 let tak koupit nové a chovat se k němu tak aby vydrželo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 5. 2017 na 21:42, MilanHos napsal:

Co odejde po 10-15 letech? Asi to stejný co může odejít po 15 letech na 1.4i 63kw(ale nemusí) Na TSi je bohužel navíc turbo co může odejít jinak co jinýho. A repas po 15 letech může být za stejnou cenu u nějakýho garážníka...

 

Turbo jistě, já jsem měl spíš na mysli rozdíl přímý - nepřímý vstřik, vysoký tlak - nízký tlak. Vstřikovače TSI jsou v principu podobné těm z TDI CR, a ty jak známo odcházejí, žádný garážník je neopraví a jsou extrémně drahé. Ale což, nakonec já jsem první majitel, mám 5 let záruku a co odejde po 10 létech nebo po 100000km už mě třeba nebude zajímat.

Editováno: , autor: veliz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@veliz Neznamená to že když jsou možná podobné tak že můžou stejně trpět. 

Přesně tak, s novotinou tě to moc trápit nemusí, zároveň bohužel jsi odkázaný příště zase na novotinu, protože za 5 let bude situace s ojetinama asi zas o něco horší :D

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...