Jump to content

Chvenie motora za studena


Palo.k84

Recommended Posts

Ahojte,

potrebujem radu.

ak mi auto stoji minimalne jeden den na parkovisku, tak sa mi stava, ze po nastartovani sa motor citelne chveje.

najprv su otacku zvysene nad cca 1000 ot, co je vraj normalne ale aj po poklese otacok na volnobezne sa motor stale chveje.

je to take neprijemne nepravidelne chvenie.

Niekde som cital, ze to ma suvis so zahrievanim katalyzatora. fakt sa mi to ale nepaci, a po tom ako mali TSI tie obrovske problemy s napinakmi rozvodovych retazi, mam celkom obavy (a to aj napriek tomu, ze 2.0 TSI sa tento problem viacmenej nikdy netykal a ze momentalne sa uz predavaju nove generacie motorov, kde 1,2 a 1,4 ma uz namiesto retaze remen).

 

Mate s tym niekto nejake skusenosti?

ist s tym do servisu?

najazdenych mam 8500 km

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vdaka za tip.

aj ked to nepredpokladam. Do kazdej nadrze vsak pridavam Vif Benzin aditivum. zeby to mozno bolo tymto???

skusim najblizsie natankovat bez pridavania aditiva bud niekde inde alebo nejaky 100-oktanovy.

 

aky mas motor?

Link to comment
Share on other sites

Vdaka za tip.

aj ked to nepredpokladam. Do kazdej nadrze vsak pridavam Vif Benzin aditivum. zeby to mozno bolo tymto???

skusim najblizsie natankovat bez pridavania aditiva bud niekde inde alebo nejaky 100-oktanovy.

 

aky mas motor?

2.0 TSI, jako ty. A právě v zimě jsem pozoroval, že s různými benzíny je studený motor různě "neklidný". Ale snažím se stejně předehřívat nezávislým topením.

Link to comment
Share on other sites

Takze nakoniec teda "it's not a bug,it's a feature"???:D toto mi asi povedia v skodovke ked sa pojdem opytat,preto radsej skusam tu na fore.

Ta pravidelnost je asi relativna,kazdopadne, to chvenie je take divne a prve co cloveku pri tom napadne je,ze to asi nie je normalne.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ta moje (RS TSI) se chvěje při stání na volnoběh poměrně často a to nejen za studena a rozhodně déle než 45s. Většinou je to mírné chvění, které na dalších semaforech zmizí, ale někdy se rozklepe jak starej Transit... opakovaně reklamace, ale dle Škodovky vlastnost motoru... bohužel nevěřím..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ano to suhlasi.uz aj mne sa stalo ze pri zahriatom motore pri zastaveni na semaforoch sa motor jemne chveje.nie je to ale nic hrozne.nezainteresovany clovek by si mozno ani nevsimol.

zanmy s rs tdi (octavia II) mi potvrdil ze aj u jeho motora je to "vlastnost":)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nieco na tom asi bude, bud je to vlastnost alebo chyba o ktorej nevie ani Skoda, lebo moje druhe auto VW s benzinovym motorom 2,0 (bez turba) a tiez pri volnobehu je nepokojne a obcas trasie, pricom nepomohlo zatial nic, ani vymena vsetkych zapalovacich sviecok, ani vymena vsetkych zapalovacich cievok...Neviem, cim inym by sa to dalo vyriesit... Je zaujimave, ze mame v rodine ine benzinove auta 1,25 Ford ci 1,4 VW Polo, a u tych to nie je nikdy, kraaaaasne pravidelne a rovnomerne bezia motory, az im zavidim...

Edited by tecki
Link to comment
Share on other sites

Mám sice Fabii III, ale problém mám stejný a bylo mi vysvětleno, že se zahřívá katalyzátor (z důvodu aby byly co nejdřív co nejnižší emise) a údajně to trvá kolem 40 vteřin což v mém případě odpovídá. Je třeba tedy nastartovat a stát 40 vteřin a čekat až se motor zklidní. Když jsem argumentoval tím, že se má po nastartování vyjet, tak v tomhle případě je prý lepší tu chvilku počkat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ono cakat po nastartovani motoru prospeje aj kvoli mazaniu motora (aby sa naplno rozbehlo olejove cerpadlo) takze to by nebol problem.ja ale male trasenie citim aj niekedy pri zahriatom motore ak napr stoji. na semafore,ale nie je to nic hrozne,nezainteresovany clovek by si to mozno ani nevsimol.

asi sa budeme musiet zmierit s tym ze sme k motoru dostali jednu funkciu navyse gratis :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ano, presne ako pise Palo.k84, prejavuje sa mi to rovnako, a to mam hladky 2,0 FSI (mam ten motor sice vo VW, ale je to v principe uplne rovnaky problem)... A uz som vyskusal zmenu benzinu, vymenu sviecok, vymenu zapalovacich cievok na svieckach, a stale rovnako... :-( A jasne ze chybove hlásenie na diagnostike ziadne, vsetko ok a bez zavad...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

mam 1,8TSI EA888 G3 v seatu a na volnobeh se me taky obcas chveje. jak 3valec. Sere me to, zkousel jsem reklamaci, rekli me ze mam zmenit benzinku, pritom tankuju ruzne, 100vervu nebo aspoň 98. dela to od zacatku, mam ji od nuly, ted najeto 30000. mam se s tim teda smirit?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Oživím to

Mám Motor 2,0 TSI rok 2015/16 škoda Octavia RS combi 162kw  a též někdy pozoruji hlavně když stojím na místě. že se jako by Motor o něco zadrhne  není to pravidelné a ne každé stání na místě a udělá to někdy i za studena i za tepla a jen jednou nikdy to není vícekrát. za sebou mám najeto 77 tisíc dodržuji výměnu oleje po 10ts tankuju převážně N98 někdy i 100 octanku párkrát i N95 ale přidávám aditivum každé tankovaní. Svíčky byly měněné ve 45 tis Mám být na pozoru nebo je to ta vlastnost Motoru dekuji za rady 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1.8 tsi, CJSA, EA888, 132 kw, Seat. Vibrace na volnoběh, najeto 63 tis. Autorizák si s tím neví rady. Na mou žádost vyměněn PCV ventil. Zkoušel jsem všechny možné benziny a aditiva. Stále se to někdy nepravidelně chová jako 3-válec. Co s tím?

Edited by Jenda30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak jsem 7x tankoval jen 100  bez aditiv a cuknutí bylo dvakrát od mého posledního příspěvku v unoru budu měnit olej a veškeré filtry, Svíčky budu dělat o měsíc později když nad tím přemýšlím tak to asi nebude nic vážného a opravdu se jedná o vlastnost motoru kdyby to byla chyba komponentu motoru tak by to dělalo pravidelně a zhoršovalo by se to . každopádně to budu pozorovat a uvidíme co to udělá větší nájezd.

Link to comment
Share on other sites

1.8 TSi (CJSA) Při zvyšování otáček zahřátého motoru na neutrál u stojícího auta (šlapáním na plyn) nejde udržet konstantní otáčky. Vždy to trochu nepravidelně cukne a pak se to vrátí. Jako by to vynechávalo zapalování. U studeného motoru to nedělá. Žádné kontrolky nesvítí, diagnostika v autorizaku mlčí, svíčky origo měněny při 54 tis. km, cívky OK, test osmi vstřiků OK, PCV ventil vyměněn za origo nový. Tah a síla motoru OK, při plné zátěži žádné cuknutí není. Je to divné..... Pravidelný servis vždy po 10 tis. km. Palivo OMW 100. Jsem bezradný.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...