Palo.k84 Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Ahojte, potrebujem radu. ak mi auto stoji minimalne jeden den na parkovisku, tak sa mi stava, ze po nastartovani sa motor citelne chveje. najprv su otacku zvysene nad cca 1000 ot, co je vraj normalne ale aj po poklese otacok na volnobezne sa motor stale chveje. je to take neprijemne nepravidelne chvenie. Niekde som cital, ze to ma suvis so zahrievanim katalyzatora. fakt sa mi to ale nepaci, a po tom ako mali TSI tie obrovske problemy s napinakmi rozvodovych retazi, mam celkom obavy (a to aj napriek tomu, ze 2.0 TSI sa tento problem viacmenej nikdy netykal a ze momentalne sa uz predavaju nove generacie motorov, kde 1,2 a 1,4 ma uz namiesto retaze remen). Mate s tym niekto nejake skusenosti? ist s tym do servisu? najazdenych mam 8500 km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELXEL Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Já mám vypozorováno, že to může souviset i s kvalitou benzínu. Zkus změnit pumpu (mám zkušenost, že prémiový Shell u jedné benzinky je shit a jinde je dobrý). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palo.k84 Posted June 2, 2015 Author Share Posted June 2, 2015 Vdaka za tip. aj ked to nepredpokladam. Do kazdej nadrze vsak pridavam Vif Benzin aditivum. zeby to mozno bolo tymto??? skusim najblizsie natankovat bez pridavania aditiva bud niekde inde alebo nejaky 100-oktanovy. aky mas motor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nixberg Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Toto mi dělá už od začátku, ale jen za studena. Ale řekl bych že to chvění pod 1000 ot je spíš pravidelné než nepravidelné. Benzin beru různě a vždycky stejný, najeto mám přes 25k. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELXEL Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Vdaka za tip. aj ked to nepredpokladam. Do kazdej nadrze vsak pridavam Vif Benzin aditivum. zeby to mozno bolo tymto??? skusim najblizsie natankovat bez pridavania aditiva bud niekde inde alebo nejaky 100-oktanovy. aky mas motor? 2.0 TSI, jako ty. A právě v zimě jsem pozoroval, že s různými benzíny je studený motor různě "neklidný". Ale snažím se stejně předehřívat nezávislým topením. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palo.k84 Posted June 2, 2015 Author Share Posted June 2, 2015 Takze nakoniec teda "it's not a bug,it's a feature"??? toto mi asi povedia v skodovke ked sa pojdem opytat,preto radsej skusam tu na fore. Ta pravidelnost je asi relativna,kazdopadne, to chvenie je take divne a prve co cloveku pri tom napadne je,ze to asi nie je normalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
backus Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 mam 1.4 tsi a nekdy to take pozoruju, nekdy to je tak hrozne ze to vypada jakoby chtel motor zdechnout. Myslim ze je to horsi v zime, ted to nedokazu nejak posoudit - dlouho jsem to nezazil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokta7 Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Kvůli emisím, zahřívá to katalizátor. dělali to i starší generace TSI, je to otravný.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palo.k84 Posted June 3, 2015 Author Share Posted June 3, 2015 takze predsa je to katalyzator. je to otravne, ale hlavne v prvom momente stresujuce, lebo clovek si co to namysla... a vies aj ako konkretne prebieha ten proces, co to chvenie sposobuje?? pytam sa ako laik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Pri zahrievani katalyzatora tam ide velmi bohata zmes a tento proces by mal trvat cca 45s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OndraH91 Posted July 2, 2015 Share Posted July 2, 2015 Ta moje (RS TSI) se chvěje při stání na volnoběh poměrně často a to nejen za studena a rozhodně déle než 45s. Většinou je to mírné chvění, které na dalších semaforech zmizí, ale někdy se rozklepe jak starej Transit... opakovaně reklamace, ale dle Škodovky vlastnost motoru... bohužel nevěřím.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palo.k84 Posted July 18, 2015 Author Share Posted July 18, 2015 ano to suhlasi.uz aj mne sa stalo ze pri zahriatom motore pri zastaveni na semaforoch sa motor jemne chveje.nie je to ale nic hrozne.nezainteresovany clovek by si mozno ani nevsimol. zanmy s rs tdi (octavia II) mi potvrdil ze aj u jeho motora je to "vlastnost":) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tecki Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 (edited) Nieco na tom asi bude, bud je to vlastnost alebo chyba o ktorej nevie ani Skoda, lebo moje druhe auto VW s benzinovym motorom 2,0 (bez turba) a tiez pri volnobehu je nepokojne a obcas trasie, pricom nepomohlo zatial nic, ani vymena vsetkych zapalovacich sviecok, ani vymena vsetkych zapalovacich cievok...Neviem, cim inym by sa to dalo vyriesit... Je zaujimave, ze mame v rodine ine benzinove auta 1,25 Ford ci 1,4 VW Polo, a u tych to nie je nikdy, kraaaaasne pravidelne a rovnomerne bezia motory, az im zavidim... Edited August 12, 2015 by tecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
los pakos Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Mám sice Fabii III, ale problém mám stejný a bylo mi vysvětleno, že se zahřívá katalyzátor (z důvodu aby byly co nejdřív co nejnižší emise) a údajně to trvá kolem 40 vteřin což v mém případě odpovídá. Je třeba tedy nastartovat a stát 40 vteřin a čekat až se motor zklidní. Když jsem argumentoval tím, že se má po nastartování vyjet, tak v tomhle případě je prý lepší tu chvilku počkat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palo.k84 Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 ono cakat po nastartovani motoru prospeje aj kvoli mazaniu motora (aby sa naplno rozbehlo olejove cerpadlo) takze to by nebol problem.ja ale male trasenie citim aj niekedy pri zahriatom motore ak napr stoji. na semafore,ale nie je to nic hrozne,nezainteresovany clovek by si to mozno ani nevsimol. asi sa budeme musiet zmierit s tym ze sme k motoru dostali jednu funkciu navyse gratis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tecki Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Ano, presne ako pise Palo.k84, prejavuje sa mi to rovnako, a to mam hladky 2,0 FSI (mam ten motor sice vo VW, ale je to v principe uplne rovnaky problem)... A uz som vyskusal zmenu benzinu, vymenu sviecok, vymenu zapalovacich cievok na svieckach, a stale rovnako... :-( A jasne ze chybove hlásenie na diagnostike ziadne, vsetko ok a bez zavad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slycosh Posted December 8, 2017 Share Posted December 8, 2017 mam 1,8TSI EA888 G3 v seatu a na volnobeh se me taky obcas chveje. jak 3valec. Sere me to, zkousel jsem reklamaci, rekli me ze mam zmenit benzinku, pritom tankuju ruzne, 100vervu nebo aspoň 98. dela to od zacatku, mam ji od nuly, ted najeto 30000. mam se s tim teda smirit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yodiak Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Oživím to Mám Motor 2,0 TSI rok 2015/16 škoda Octavia RS combi 162kw a též někdy pozoruji hlavně když stojím na místě. že se jako by Motor o něco zadrhne není to pravidelné a ne každé stání na místě a udělá to někdy i za studena i za tepla a jen jednou nikdy to není vícekrát. za sebou mám najeto 77 tisíc dodržuji výměnu oleje po 10ts tankuju převážně N98 někdy i 100 octanku párkrát i N95 ale přidávám aditivum každé tankovaní. Svíčky byly měněné ve 45 tis Mám být na pozoru nebo je to ta vlastnost Motoru dekuji za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenda30 Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 (edited) 1.8 tsi, CJSA, EA888, 132 kw, Seat. Vibrace na volnoběh, najeto 63 tis. Autorizák si s tím neví rady. Na mou žádost vyměněn PCV ventil. Zkoušel jsem všechny možné benziny a aditiva. Stále se to někdy nepravidelně chová jako 3-válec. Co s tím? Edited January 18, 2021 by Jenda30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yodiak Posted January 30, 2021 Share Posted January 30, 2021 Tak jsem 7x tankoval jen 100 bez aditiv a cuknutí bylo dvakrát od mého posledního příspěvku v unoru budu měnit olej a veškeré filtry, Svíčky budu dělat o měsíc později když nad tím přemýšlím tak to asi nebude nic vážného a opravdu se jedná o vlastnost motoru kdyby to byla chyba komponentu motoru tak by to dělalo pravidelně a zhoršovalo by se to . každopádně to budu pozorovat a uvidíme co to udělá větší nájezd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenda30 Posted February 2, 2021 Share Posted February 2, 2021 1.8 TSi (CJSA) Při zvyšování otáček zahřátého motoru na neutrál u stojícího auta (šlapáním na plyn) nejde udržet konstantní otáčky. Vždy to trochu nepravidelně cukne a pak se to vrátí. Jako by to vynechávalo zapalování. U studeného motoru to nedělá. Žádné kontrolky nesvítí, diagnostika v autorizaku mlčí, svíčky origo měněny při 54 tis. km, cívky OK, test osmi vstřiků OK, PCV ventil vyměněn za origo nový. Tah a síla motoru OK, při plné zátěži žádné cuknutí není. Je to divné..... Pravidelný servis vždy po 10 tis. km. Palivo OMW 100. Jsem bezradný..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.