Přejít na obsah

Climatronic - problémy, závady


night-man

Doporučené příspěvky

Trochu to tu oživím.

V pátek mi přestala jít klima, ve čtvrtek normálně chladila ... 

Koukal jsem na sahary a netočí se ani jedna ... je to špatně ?

Dnes cesta 60km a ani za tu cestu se nezapla, ani tam ani zpět ... hadice jsou uplně teplé, takže nefunguje.

Mám 260.000km mám asi počítat spíš s klimakopresorem ? Nebo bude stačit doplnit ? 

Vím, že to je věštění z koule. Spíš mě zajímá co dalšího by to eventuelně mohlo být ? Nechci klimu doplnit, zjistit že je špatný kompresor, ten vyměnit a znova doplnit ... ? Přijdou na to ve škodovce rovnou ? 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Pridam svoje postrehy.

 

Klima chladila, isla bez vypinania...

 

Pri nabehnuti klimi bolo pocut sycanie v trubkach klimy a nasledne bzuciaci kompresor a jeho kolisanie otacok podla otacok motora.

 

Prve co som mohol skusit bolo kontrola obsahu klimy. Po napojeni na masinu tam boli tlaky NT 4bar a VT 7,5bar... Moc som neveril ked sa vysaje a naplni na novo ze sa to zmeni.  Po 45min.,,Masina vypisala ze vysala len 160g chladiva a 5ml oleja a doplnila na 525g +10ml oleja +5ml unikova kvapalina na detekciu malych unikov.. Uz pri prvom nabehnuti klimi nebolo pocut v systeme sycanie a nasledne ani bzucanie kompresora na volnobehu ani pri jazde... 
 

Takze bzucanie kompresora a pri nabehu sicanie odstranene doplnenim chladiva...

 

mozno to niekomu pomoze ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim prestala mi chladit klima. Robil som som si vypis hlasok a mal som tam toto.

 

Adresa 08: Klima/topení (J255)       Labely: SVO\5K0-907-044.clb
   Řídící jednotka SW: 3T0 907 044 BK    HW: 3T0 907 044 BK
   Díl: Climatronic   H18 0506  
   Revize: 00001007    
   Kódování: 0000000003
   Dílna #: WSC 33361 790 00101
   ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010
   ROD: EV_ClimaAutoBasis_SE36.rod
   VCID: 7CF3C02FF70DDFFEC7F-8029

1 nalezena chyba:
9480469 - Buzení kompresoru klimatizace 
          B10A9 15 [008] - preruseni nebo zkrat na plus
          Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 244
                    Počítadlo resetů: 61
                    

Chcel sa opytat ci mam ist skusit dat naplnit klimu alebo mam ist rovno po tom regulacnom ventile N280 a po kabelazi.

 

EDIT:

Pozeral som tak pri zapnuti klimy sa vobec neroztoci ventilator.

 

 

 

Editováno: , autor: zdenci22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý den,

 

potřeboval bych poradit. Při zapnute klimatizaci se mi z motorového prostoru ozývá takové ševeleni a pískání, když ji vypnu je klid. Zkoušel jsem namazat řemen sprejem na řemeny, ale nepomoho. Včera jsem byl na doplnění media, dodali 250g, ale problém pořád trvá. Prý asi špatný klimakompresor. Má s tím někdo zkušenosti?

 

Diky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě toto šustění dělala napínací kladka u řemenu co je přes klimakompresor a alternátor. Taky to dělalo jen někdy podle toho jestli byla klima zapnutá nebo vypnutá.

A nebo to může být kladka na klimakompresoru, která se nedá vyměnit. Já, než jsem stihl vyměnit napínací kladku umřel klimakompresor, takže jsem to udělal najednou. a umřel z hodiny na hodinu, do té doby to normálně chladilo, druhý den už ne ... tak snad ti to může nějak pomoci, jde o o co máš najet, já mám 260.000km a klimakompresor byl původní, takže prý už byl zhruba na řadě ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím Vás ve spolek. Rád bych Vás požádal o radu. Vlastním Škodu Superb 2, řeším problém s klimatizací. Popis závad a jejich postupné řešeni autorizovaným servisem - klimatizace začala samovolně topit a nereagovala na ovládání teploty ( opět až po vypnutí a zapnutí ), oprava v servisu byla provedena výměnou klapky. Pár dní to fungovalo normálně a závada se opakovala, v servisu proběhlo přehrání SW té klapky a servomotorķů ( prý jak se tam dala nová klapka tak si to nerozumělo s ovládáním ), opět to pár dní fungovalo normálně. Nyní to nejen samovolně topí na maximum, ale také to začne treba na maximum chladit, z jednich výduchů to topí např. u spolujezdce a u řidiče to chladí. Servomotorky se to neustále snaží nastavovat už se mě i stalo, že z každého výduchu šel jiný tlak vzduchu. Dal jsem manuálně ofuk na nohy a foukalo to na obličej ... . Prostě samé lepší. V autorizáku vůbec netuší :-(. Neřešil někdo něco podobného ?  Děkuji Vám za případné rady a zkušenosti.

Ps: servis zkoušel měnit dále nějaký senzor na světlo, komforní jednotku a ještě něco a to nevím. Dávali to tam z jiného auta z nulovým výsledkem. Protože jsem odmítl dělat pokusnou myš a platit jim už dále za něco co problém neřeší.

Pro info: za palubovkou se našel svazek, kde byl vypadlý jeden spoj. Věřím, že tím se závada odstranila, tedy rád bych tomu věřil a snad to tak bude. Ke cti servisu musím napsat, že se k tomu postavili čelem a veškeré následné pokusy po výměně servomotorku a přehrání SW šlo na jejich náklady, včetně práce technika.

Editováno: , autor: -.Brumla.-
Upřesnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Zdravím vás, můj problém se netýká klimatizace jako chlazení ale spíše problému přepnutí na vnitřní okruh. Přijde mě jako by se klapka při přepnutí na vnitřní okruh nepřepínala nebo možná jen nedovírala. Řešil už někdo tento problém??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím chtěl bych se prosím zeptat jestli nekdo taky pozoruje tohle, mam zapnutou klimu cca na 22-24 venku 29-30 klima chladi paradně po cca 2 min jizdy většinou crcacky po meste začne huceni jako kdyby se spustil nejaky druhy ventilator hlavne to je slyset kdyz stojim na krizovtce nebo pri nizkych otackach a taky pri rozjezdu, kdyz vypnu klimu okamzite to prestane....v prubehu jizdy to taky prestane nekdy, pak to zase zacne. Myslim ze treba po dalnci to nedela a pri vyssi rychlosti a otackach. Dekuji za odpovedi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, mám záhadný problém s climatronicem. Když jedu po dálnici, tak asi po cca. 30 minutách je v autě nedýchatelně. Z výdechu přestane jít vzduch, ventilátor se točí, ale jak kdyby neměl kde brát vzduch. Po vypnutí Ac a zapnutí vše zase ok, nebo stačí zastavit. Když otevřu kapotu, tak na trubkách od klimatizace je asi tak 3-4 mm námrazy. Panel climatronicu jsem vyměnil. V aut. servisu mě řekli, že na diagnostice to nic neukazuje a že po dálnici semnou nikdo jezdit nebude. Jediný čeho jsem si všiml, tak vag přestane ukazovat teplotu za výparníkem. Teplota se snižuje z cca 10 stupňu na 0 a pak už ukazuje N/A. Neřesili jste někdo? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 9/21/2018 at 7:44 PM, Xanell said:

Zdravím chtěl bych se prosím zeptat jestli nekdo taky pozoruje tohle, mam zapnutou klimu cca na 22-24 venku 29-30 klima chladi paradně po cca 2 min jizdy většinou crcacky po meste začne huceni jako kdyby se spustil nejaky druhy ventilator hlavne to je slyset kdyz stojim na krizovtce nebo pri nizkych otackach a taky pri rozjezdu, kdyz vypnu klimu okamzite to prestane....v prubehu jizdy to taky prestane nekdy, pak to zase zacne. Myslim ze treba po dalnci to nedela a pri vyssi rychlosti a otackach. Dekuji za odpovedi

 To je normálne. Klíma má vlastný ventilátor ktorý v malej rýchlosti musí na výmenník hnať veľa vzduchu. Alebo tak nejako :lol:

Editováno: , autor: mioa701
autocorrect si robi co chce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...
  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 2 týdny později...

Ahoj, přestala mi nejspíš fungovat klimatizace...

 

Při přepnutí na vnitřní okruh se během minuty zamlží okna (je jedno že klima před tím půl hodiny běžela). Pokud vnitřní okruh vypnu, okna se pomalu odmlží, Provedl jsem experiment - zapnout vnitřní okruh, vypnout AC, po zamlžení deaktivovat vnitřní okruh a nechat odmlžit pouze ofukem bez zapnutého AC. Výsledek - odmlžení bylo stejně rychlé, tj. efekt zapnutého AC je nulový.

 

Zároveň jsem si všiml jedné věci - při zapnutí AC se obvykle zvednou volnoběžné otáčky - z 700 na cca 800 min-1. Teď se neděje nic, i spotřeba zůstává na 0,7 l/hod. Koukal jsem na diagnostiku, žádné chyby nehlásí. Šelest jsem nezaslechnul, ale taky co slyšet teď, když se auto prodírá sněhem.

 

Kouknout na sahary mě bohužel nenapadlo, tak snad příště. Ověřit si funkci tím, zda chladí, teď asi úplně reálné nebude, při teplotách pod nulo asi těžko určím, odkud ta zima je :(

 

Jinak chladivo jsem doplňoval někdy na jaře - tenkrát to znělo jako horský potůček v kabině...

 

Nějaké nápady, kde hledat chybu, případně co hledat v diag v měřených hodnotách? Někde jsem tu četl ohledně napětí na kompresou, má být 12V jako zbytek auta? Kde ho můžu vyčíst?

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...