Přejít na obsah

2.0 TDI 110 kW


KarelM

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Mám téměř přesně 10tis najeto,spočítal jsem přesnou spotřebu a je 7.7 litru.Auto jezdí 80 procent kratší trasy a město, zbytek mimo.V 5tis byla spotřeba 8.5 litru. Musím přidat, že v zimě využívané stále nezávislé topení.

Co se týče výkonu, přijde mi opravdu 110kW v pohodě ani málo, ani moc.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

Dobrý den,

 

Mám tento motor, momentálně s nájezdem 30 000 km. Auto jsem zakoupil při 8000 najetých km. na jaře a téměř po 14 dnech auto začalo vydávat od motoru divný vibrační zvuk(podobný zvuku motoru když se podtáčí), zvuk začíná vždy cca po 10 minutách jízdy a nastupuje při cca 1700 otáčkách. Nemá někdo zkušenost s podobným problémem? Nikde ani zmínka o podobném problému u Superbu 3. Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Jakou máte s tímto motorem "standardní" teplotu oleje?

Ja mám při běžném ježdění ( max do 130km/hod) teplotu stabilně 110-116°C. Přijde mi to poměrně dost. Voda se drží na železných 90°C.

Nejvíce jsem měl v Alpách, kdy jsem měl při výjezdu svižnější jízdou na Grossglockner 124°C.

Díky za info.

Editováno: , autor: Aerosa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 4 týdny později...

Vyměnil jsem Superb Combi Style 2,0 TDI 110kW 4x4 manuál z 12/2015 za nový identický model, jen splňující emisní normu 6d-temp. Krom toho, že je motor tišší (zřejmě jen lepší odhlučnění), motor na volnoběh točí 750 místo dřívejších 900-950 otáček, více žere (o 1-1,5 litru) a saze vypaloval poprvé už po 100km... Máte někdo stejné zkušenosti?

Editováno: , autor: mihaal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznám se, že nevím, jakou mám emisní normu (míněno EUR6 ?), auto vyrobeno 5/2018, ale oproti předešlé O3 EUR6  se stejným motorem bez močoviny filtr vypaluje častěji. Spotřeba je oproti Octavii o ca 0,5l výše, ale taky +300kg. Pořád ale auto není zajeté. Mám ale pocit - musím ještě ověřit na více km, že žere daleko více při teplotě pod 0°C. To se mi spotřeba liší až o 1 až1,5L oproti letnímu provozu, nebo i plusovým teplotám na zimních kolech. Zatím to byl jen týden, tak uvidím později. Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam vyrobu 08/2016 a motor na volnobehu toci bezne 750ot, nicmene z casu na cas si zmysli, ze bude tocit zlahka nad 1000. Pri dalsej krizovatke zase spadne na 750 - zrejme dobijanie?

 

Inak dlhodoba spotreba 5,5 - jazdim vacsinou dialnice a obchvaty (sem tam centrum ak obchvaty stoja).

 

Vypalovanie DPF nesledujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale nemalo by vypalovanie DPF prebiehat az pri zohriatom motore a kontinualne? Toto sa deje pri nezahriatom alebo len z lahka zahriatom (50-70°) a nepravidelne rastu a klesnu (2 krizovatky 750, 1 krizovatka zlahka nad 1000).

 

Inak tie "bezne" volnobezne otacky, tie za chodu auta su bezne cca 900, az po zastaveni klesnu na 750.

Editováno: , autor: deto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvýšené otáčky jsou i u neohřátého motoru při nízkých teplotách. Tak jsem to měl u O2 2,0CR, O3 2,0CR i S3 2,0CR. Pokud samozřejmě dochází k vypalování, otáčky zvýšené jsou též. U S3 jsem několikrát zažil, že vypalování probíhalo i při ne zcela zahřátém motoru. Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravim, mám S3 a najeto 48 tisic..
kupoval jsem ho letos v létě a musím říct, že teď při nižších venkovních teplotách mi otáčky stoupají častěji, jak při nezahřátem motoru, tak i při zahřátém.. ve škodovce mi bylo řečeno, že při studeném motoru se tak děje proto, že se musí dříve ohřát kvůli topení, atd. a jinak že čistí DPF, ale  teď v zimním období se mi zdá, že to čistí častěji, než v letních měsících.. tak nevím no.., možná to tak má být, možná ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 12. 2018 na 20:19, Aerosa napsal:

Jakou jste pozorovali nejvyssi teplotu oleje? Ja mel v lete 136 stupnu, coz uz mi prijde dost. Zadne upozorneni na teplotu se nekonalo, takze to je asi normalni. Voda drzela 90 stupnu.

 Menim olej po 15 000km, tak snad to na motor nemelo vliv.

 

před 4 hodinami, whokerz napsal:

136 uz je hodne, ja jsem mel max 124 pri max dlouhodobem zatizeni, tj jizda 180 kmh a vic nekolik hodin v kuse 

a v manualu pisou 114 jako bezne maximum

 

Teplota oleje
Pokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu.
Pokud je teplota oleje nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C, vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 já pokud bych měl dodržet těch 110 stupňů asi nikam nedojel. Překročím to i při běžné jízdě ve městě. Mimo město to i při jen lehce svižnější jízdě leze hned přes 120. Nezáleží taky na oleji? Dávají mi tam 0w 30 Shell 507 00.

Editováno: , autor: PetrKV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...