Přejít na obsah

1.4 TSI 110kW ACT


Martin Bednář

Doporučené příspěvky

V 7. 2. 2016 na 19:36, Karlos082 napsal:

Vypinani 2 valcu ve meste a mimo mesta, to je v podstate dukaz toho ze hlucnost se nezvysuje a zadna vibrace neni!!! 

IMG_8954.MOV

TZFC5946.MOV

WAKQ0334.MOV

 

Jezdím v tom autě, dát jako důkaz video z mobilu... 

 

V létě, když jsem jel pomalu se staženými okýnky, zcela slyšitelně to při přepínání cvakne. A při jízdě na dva válce to více vibruje. To mobil asi nezachytí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 7. 2016 na 9:02, 2recon napsal:

Dobry den, mohl bych se zeptat zdejsich majitelu, jak zvlada tento motor plne obsazene vozidlo, dejme tomu 2 dospele plus 2 deti a zavazadla, nedochazi mu " dech" treba v kopcich?

Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk

Záleží, jaká máte měřítka :-). Rozhodně se naložený chová jinak než prázdný (předjíždění). 3.0 V6 TFSI to není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahojte, mam tuto motorizaciu objednanu tri tyzdne, dnes mi volali zo salonu, ze zial tento motor uz nepojde do vyroby a moja objednavka bude musiet pockat do augusta, ked prebehne homologizacia 1,5TSI.

Pozeram teraz slovensky konfigurator, tak sa momentalne neda vybrat ziadny benzinovy motor...

Nemate niekdo blizsie info? Nezacnu sa teraz hromadit objednavky na 1,4(1,5) s tym, ze sa doba cakania zacne vyrazne predlzovat? Dik za kazde info....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
V 13. 6. 2018 na 20:46, Wlady1980 napsal:

Ahojte, mam tuto motorizaciu objednanu tri tyzdne, dnes mi volali zo salonu, ze zial tento motor uz nepojde do vyroby a moja objednavka bude musiet pockat do augusta, ked prebehne homologizacia 1,5TSI.

Pozeram teraz slovensky konfigurator, tak sa momentalne neda vybrat ziadny benzinovy motor...

Nemate niekdo blizsie info? Nezacnu sa teraz hromadit objednavky na 1,4(1,5) s tym, ze sa doba cakania zacne vyrazne predlzovat? Dik za kazde info....

Ahoj hlavní problém nových benzínových motorů bude filtr pevných částic, který má být výrazně dražší než u TDI. Já mám Superb 1.4 TSi 110 kW ACT a maximální spokojenost, ale mám Adaptivní podvozek s možností změn jízdních režimů a mám nastavený motor na Sport a jede krásně. V režimu normal je to líný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak ted mne dosla odpoved z autorizovaneho servisu:

 

"Během provozu vozidla s použitím tempomatu dochází k neustálé, byť třeba i drobné, regulaci výkonu a točivého momentu motoru.

Funkce vypínání válců z uvedeného důvodu není v tomto režimu k dispozici.

Je to tedy sériový stav, nikoliv závada."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak rikam, klasickej tempomat s tim nema problem. Do 140 umozni 2valcovy režim. Jak na tempomatu nastavim 141, tak uz motor slape na vsechny 4 valce. I z kopce. 

Mam dojem, ze i ta zapujcka na adaptivní tempomat jela ve 2valcovem rezimu. Ale je to uz 3 roky a mozna si to uz nepamatuju. A nebo taky neco za tu dobu zmenili....

Mozna bych nepsal do servisu (tam mnohdy vari z vody), ale primo do Skodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...