Přejít na obsah

1.4 TSI 110kW ACT


Martin Bednář

Doporučené příspěvky

Jinak jeste koukam na zastoupeni motoru toho Superba. 44% 110tdi, 33%140tdi. To se celkem dalo cekat.

 

Ale zajimavy jsou ty prodeje benzinu, kdyz to vezmeme podle vykonu. Tj. sectu ty 1.4tsi a 1.5tsi, tak se dostanu cca. na 10%. A kdy sectu nejvykonejsi 2.0tsi 200-206kw, tak se dostaneme lehce nad 10%. Benziny 1.8 132kw, 2.0 162kw paberkujou kolem procenta.

 

Tak v tomto kontextu je videt, ze nejvic se prodava benzin cca. 200kw a prakticky stejny zastoupeni ma benzin cca. 110kw. To je hodne vyrovnany. Tech 1,4 a 1,5 jezdi patrne vic, nez jsem si myslel.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Vcera Praha - Zell am See. V ČR dalnice max. 160, v Rakousku predpisovka max. +5km/h (tempomat). V cili spotreba 5,4. 

To mi pak ty mild hybridy nedavaji moc smysl...

 

Edit 19.8.: Dnes prejezd do Deggendorfu. Mesto a okresky max +10. Pred najezdem na dálnici, po 194 km, spotreba 4,5 litru. Poslednich 28km po dálnici tacho 180-200. V Deggendorfu po 226 km spotreba 5.6 litru.

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...

102 tisic a presne tak, Tuchlovice. Uz na O2 jsem tam chtěl jet. Ono tech co to dělají dobre je více. Nechtěl jsem chip za 3ku od manika z garaze. Navíc 7k neni tolik, když vezmu co vse je v ceně. Jeste mi vrtaji hlavou svetla. Mozna pojedu do svit lip. Pak další věci je podvozek, ale to je do jiného tema. Sorry za diakritiku, jsem na mobilu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar borci. 
Plánuju mýho Safránka 2,5 asi v blíže neurčené době vyměnit za něco mladšího. Původně jsem nechtěl jít s obsahem moc dolů, takže to vypadalo na na Supa 2,0 TSI. Ale v inzerátech se hojně objevuje ta 1,4 TSI. Su ze staré školy, takže čučím po obsahu a těm minimotůrkům moc nevěřím. Ale jak vás tady čtu, tak ta 1,4 není zas až úplná levárna. Jen jestli vydrží... Pak mě jde taky o pohodlí. Prostor tam je ale aby to nebyl tvrdolín. Superb 2 byl uskákanej a Oktávky mě taky nenadchly. Tvrdej podvozek a sicny jak prkno. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V principu oboje, DQ200 je suché DSG a v této generaci už to není takový problém, jen nemá rádo časté poskakování v kolonách a ve městech, potom si vyžádá výměnu spojek a taky je dobré v něm vyměnit olej i přes to, že výrobce tvrdí, že je doživotní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechno je otázka servisní historie, reálného stavu a taky případné rezervy na servis. Než tenhle automat to bych raději volil manuál. Tedy vlastně bych spíš bych zvolil jinou motorizaci a "velkej" automat a mokrými spojkami. Ale pokud manuál tak v tom motoru nevidím problém. Asi bych ho měl raději než 1.5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...