Přejít na obsah

1.4 TSI 110kW ACT


Martin Bednář

Doporučené příspěvky

Vykon OK, ale nezamlouva se mi to vypinani valcu. Uz jen z pohledu potencionalni zavady,  Nevim ten Brusel a jeho ekologie nas jednou znici.
Ve stredu si du pro oktu 1.4/110KW ktera, ale nema to vypinani valcu. Nevim proc to do toho Supa dali a do oktavek ne. Ale jsem jedine rad. Ale jinak vykonove to bude pro supa uplne OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Malý motor? Ježíš, to jsou žvásty. Ti tvoji mechanici budou asi skuteční "odborníci". Někdo prostě nemusí mít v autě 200 kW motor a tento mu naprosto dostačuje. A jaképak jsou ty problémy se životností? Poděl se s námi, ať víme, proč tento motor nemáme kupovat. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prvni dojmy po cca. 1000km.

1.4tsi v SIII daleko tissi nez soucasna 1.8tsi, o motoru takrka nevis.

Dynamika plne dostacujici. Mozna pri zrychlovani nad 150km/h trochu mdlejsi projev, ale to muze byt tim DSG. Spotreba po meste o cca. 3/4 litru az litr mensi.

O funkci ACT - odpojovani valcu - prakticky nevis do te doby, nez ti to auto vypise na displeji. Dalnice, rovinka a ve 140 klidne jedes na dva valce :-)

Puvodne jsem chtel koupit opet 1.8tsi, ale ta 1.4tsi na moje jezdeni je plne dostacujici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malý motor? Ježíš, to jsou žvásty. Ti tvoji mechanici budou asi skuteční "odborníci". Někdo prostě nemusí mít v autě 200 kW motor a tento mu naprosto dostačuje. A jaképak jsou ty problémy se životností? Poděl se s námi, ať víme, proč tento motor nemáme kupovat. :kol-44:

Ked robia v skode tak by mali byt odbornici. Ci? Zevraj to je maximalne odlahceny motor a je vyzmykany vykonovo. Uz nie jeden robili po cca 100000km. No neviem mozno je tento vylepseny a neznicetelny a vydrzi aspon 300 000 ale asi. Nie. Pocitajte fora a tan su skusenosti. Skusal som ten motor aj ked len 60km a nebolo to nic hrozne. Slo to pekne ale nevie. Proste 1.4 do superba?

Editováno: , autor: vavrorr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že někdo dělá v autorizáku, ještě nic nezaručuje. Fora sleduji a ničem zásadním nevím. Proto se ptám. Možná si ty motory jenom pleteš, ono EA111 a EA211 jaksi není totéž...Tys tady napsal výkřik bez konkrétních údajů, takže je to totálně o ničem. Nezapomínej, že jsi momentálně na technickém foru a ve specializovaném tématu o motorech a ne někde v hospodě, kde se motory hodnotí podobným stylem. Takže máš nějaké konkrétní informace, nebo je to stále ve fázi "jedna paní povídala"?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Puvodne jsem chtel koupit opet 1.8tsi, ale ta 1.4tsi na moje jezdeni je plne dostacujici.

 

Jak moc velky je rozdil v dynamice? SIII je prece jenom o neco tezsi nez OIII. Podle reakci z fora varianata 1.4/103kW jela velmi dobre a rozdi oproti 1.8/132kW nebyl zavratny. Takze je otazka, jestli varianta 1.4/110kW ACT na tom nebude v SIII podobne.

 

Nema nekdo informace o mereni puvodni 1.4/103kW na brzde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Dnes jsem měl možnost slabou hodinku si sám projet Superba s tímto motorem 1,4 TSI 110kW. Systém vypínání válců fungoval, člověk z ajízdy vůbec nepozná, kdy se válce odpojí nebo připojí. Funguje to perfektně, poznáte to jenom podle LCD, dvouválcový režim. Systém ale odpojuje a zapojuje velmi často, dá se říci, že pořád, i při snaze udržet konstantní plyn na okresce. Jekmil eje trochu rovinka, šup, dv aválce, maličko hnete pedálem, šup čtyři válce, uberete, šup zase na dva....

 

K motoru: mohu porovnávat s OIII 2,0 TDI 110kW - tedy stejný výkon, ale u 1,4 TSI znatelně menší krouťák.

Ta 1,4 jede fakt pěkně, jde to i za plynem pěkně. Na normální ježdění uplně v pohodě. Prakticky to jede jako ten dvoulitr v naftě, jen při rozjezdu je to vlažnější a samozřejmě asi, když to člověk naloží, bude ten krouťák chybět a do kopce se to zadejchá....

Jinak fakt tichounkej sametovej motůrek. Spotřebu tipuji tak o litr - 1,5 litru max. větší než ten dvoulitr v naftě.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toho krouťáku bych se nebál. Mám aktuálně v SII 1.8tsi – 118kw a 250Nm a krouťák mi určitě nechybí.

Spíš jsem zvědav, zda nebudou chybět koně. SIII 1.4tsi jsem měl půjčenou týden a na to, že to mělo syrový motor, mi to přišlo celkem OK. Faktem je, že to mělo DSG. (s vozem bez DSG jsem jel asi jenom 10 minut, takže zkušenosti takřka žádné)

 

Spíš by mě zajímal jaký bude rozdíl v průběhu tahu motoru:

 

aktuální 1.8tsi

118kW 5000-6200

250Nm 1500-4200

 

1.4tsi

110kW 5000-6000

250Nm 1500-3500

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Spotřeba 130km/h

 

Nemá už někdo prosím zkušenosti, jaká je průměrná spotřeba na rovné dálnici při rychlosti 130Km/hod?

 

Já mám na svojí OII 1.2TSI v závislosti na okolnostech 6,1 - 6,6 (každých 100kg udělá asi 0,3l/100km).

 

Obouvám úsporné pneu 195/65 R15

 

OPRAVA: Tak v současné době leden/únor jezdím dálnici za 6,7-7,2 l/100km (2-3 cestující)

Editováno: , autor: Dare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...