Jump to content

Motor škube - Superb 2, 2.0tdi, DSG, 125kw, kod motoru CFGB


Golfino

Recommended Posts

Ahoj.

Vlastním vozidlo Škoda superb 2 combi, r.v.2011, automat, 2.0tdi 125kw kod motoru CFGB.
Auto když je studené tak v rozmezí 1200-1600 otáček tak po škubává. Většinou když se zahřeje tak je vše OK.
Kde se dají v Moravskoslezském kraji proměřit nebo pročistit vstřiky?

Děkuji za informaci. 
 

Link to comment
Share on other sites

To je právě to. Byl jsem tam a říkal mi, že v celé ČR nemá nikdo testy na CR vstřiky BOSCH.

Mašiny na to mají ale nemají nějaké podklady jak testovat. 

Že mi to klidně vytestuje ale že je to jako by věštil z křišťálové koule.

 

Bosch jako výrobce se k tomu staví tak že dal zatím lepší cenu na nove vstřiky. 

Že zatím slibuje ale skutek utekl.

 

Pokud to je pravda tak potom nevím jak testují vstřiky např v tom Brně.

 

Jediná mašina co umí vytestovat pořádně Bosch vstřiky CR je ta na které to bosch dělá ve výrobě. Pry je strašně drahá a v čr ji nikdo nemá.

 

No a teď si vyber. Ja zkusím zaměnit vstřiky mezi sebou 1 a 2 válec pokud se ta mez přesune na 2 valec z 1. tak budu vědět že je to 100% vstřikem.

Link to comment
Share on other sites

Golfino, můžu se zeptat kolik ti dal BOSCH cenu za vstřik?

 

Jinak pokud máš v pytli jen jeden, tak to jde.

Mám pocit, že opotřebovaný vstřik se projevuje právě hlavně za studena....

 

Asi taky prověřím VAGem.....

 

Auto mi taky občas škublo, teď mám už ale dlouho klid. Bylo to vždy když jsem dal plnou na Shellce v Mostě, tak už tam radši neberu.

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem prohodil ten špatný vstřik na 2 válec a z 2 na 1. Škubání na studený motor úplně zmizlo. Pokud tedy někomu auto škube tak záměna vypadá jako dobré levné dočasné řešení. Ale špatné hodnoty se přesunuli na 2 válec což ukazuje že bude asi ten vstřik KO. Tak to dnes projedu na vagu a pokud ty hodnoty budou stále stejné tak ho vyměním. Jde cítit takové malé škubání někdy. Kdybych to nikomu neřekl tak to ani za jízdy nezjistí. Ale tím, že vím, že ten vstřik nefunguje jak má tak ho vyměním. Pak sem napíšu zda škubání uplně vymizelo nebo jestli je závada někde jinde. 

Jinak když se vstřiky zamění tak se musí přes VAG nakodovat. Když jsem to neudělal tak to hazelo uplně špatné hodnoty oba vstřiky hazeli až 3mg. Auto jelo dá se říct ale i tak normálně. Jakmile jsem vstřiky nakodoval tak uplně OK. Kodování spočívá jen v tom že zadáte číslo co je napsáno na vstřiku na daný válec ve VAGU.

Edited by Golfino
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Ahoj kluci dneska jsem se rozjel a slyším takový cvakání , po chvíli jakoby auto jelo na 3 válce ale cvakání bylo pořád slyšet, po ohřátí to jede normálně , superb 2.0 125kw manuál , 2011 motor cfgb myslíte že je to vstřik ? , Potom další problém je v přední nápravě , slyším jak vrže když stojím a točíme volantem zleva doprava , za jízdy při parkování při plném rejdu se ozve občas bouchnutí, co by tohle mohlo dělat?díky za rady 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...