Přejít na obsah

Dodělání el. zavírání víka kufru krátké OIII?


boban1108

Doporučené příspěvky

blbost, manželka odjakživa otvírá dveře řidičovi. Musí tam stát, ještě než auto dobrzdí, na kufr nemá čas :D

 

Ne vážně, podle mě to jednoduše nepůjde. Muselo by se dost radikálně nabastlit, aby se tam ten pohon vešel a to mně je u novýho auta trochu proti srsti. To bych spíš viděl na nějaký experiment se starou jedničkovou oktávkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Alesi, system pruzin na prvy pohlad vyzera super, ale ako je to so zatvaranim kufra? nebrzdi to doraz dveri? Mechanicke zatvaranie kufra na O3 je kapitola sama o sebe kvoli pretlaku vzduchu, nie je to s pruzinou este horsie? Zvazujem kupu tychto pruzin celkom ma to oslovilo. Nasiel som jedni stranku ale na O3 su 2x drahsie ako na ine auta. v poznamke uvadzaju ze ide o 4 pruziny. Preco? Nerozumiem.

 

https://www.facebook.com/remote.back.door/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 5 měsíců později...

Po roce používání pružin k automatickému otevírání kufru u O3 Combi hlásím, že k žádnému poškození pátých dveří, ani pantů, ba dokonce ani k posunu nedošlo. Vše jsem si přeměřoval před instalací pružin a včera po roce provozu znovu a nic se nehnulo ani o fous. Tedy pohádky o tom jak je O3 měkká a že to deformuje panty jsou při použití správných pružin nesmysl.

 

Jelikož kufr otvírám několikrát denně, tak je pro mě toto zlepšení velmi přínosné.

Kdyby někdo chtěl také, mohu poslat shodné pružiny i na jeho auto.

 

 

 

  

 

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Zdenek Pastorek Já vím, ale nenašel jsem v O3 téma ke Combi i když si myslím že tu někde dříve bylo. Každopádně na krátké je to asi nereálné. Sice je výhoda, že proti O1 i O2 má O3 velmi příjemně dlouhé vzpěry, takže je tam vážně hodně prostoru pro stlačení pružin, ale i tak ta rotace dveří kolem pantu je tam zcela jiná.

Tedy můj "pokus" může být maximálně určitým vodítkem, že u Combi rozhodně nedochází k nějakým deformacím, pokud člověk zvolí vhodné parametry pružin a samozřejmě také pokud tam nemá nějaké noname vzpěry, které ani nemají koncovou brzdu, aby to pak chtělo "trhat panty".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...