Jump to content
boban1108

Dodělání el. zavírání víka kufru krátké OIII?

Recommended Posts

Zmačknout tlačítko, el. se otevře. Zmačknout tlačítko na víku nebo na dálkovém ovladači a samo se zavře. Nemusím ničím bouchat, mazat se ... to je můj sen. Jde to u krátké OIII, dělá to někdo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to spíš mapiš konkrétní dotaz ferdovi nebo rolbařovi zda to vůbec jde, mám obyvu že zvedací mechanismus nebude stejně dlouhá jako u kombi

Share this post


Link to post
Share on other sites

To už spíš možná mechanismus ze Superbu III (liftback)... to mě příjde bližší cesta, ale zda to půjde, nebo ne ... to nevím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

těžko říci, ty dveře vypadají také větší než u O III, nicméně z jiného soudku, kolega má Mitsubishi Outlander r.v. 2015 - to jste neviděli ten hnus jak je udělané el. otvírání kufru, nemají to v pístnicích, ale zvláť třetí táhlo, odporná tyčka, která zvedá a zavírá páté dvěře

 

no a pak je to pro O III tato známá varianta (měl jsem u O II FL, fungovali perfektně):

 

 http://www.aluramecky.cz/e-shop/tuning/tuning/automaticke-otevirani-patych-dveri-skoda-octavia-iii-12-2010-id:21976.eshop

 

 jsou to pružiny pro tvářecí nástroje - prodejce je:

 

post-90469-0-75995400-1435100162_thumb.j

 

je třeba normálně mailem objednat 2 ks pružin SZ 8030.16X051 (červené)

 

- s dopravou do pětistovky

Edited by Aleš_BX
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

blbost, manželka odjakživa otvírá dveře řidičovi. Musí tam stát, ještě než auto dobrzdí, na kufr nemá čas :D

 

Ne vážně, podle mě to jednoduše nepůjde. Muselo by se dost radikálně nabastlit, aby se tam ten pohon vešel a to mně je u novýho auta trochu proti srsti. To bych spíš viděl na nějaký experiment se starou jedničkovou oktávkou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi špatné pružiny, normálně to funguje, měl jsem je tam namontované a fungovalo to, než jsem na kufr dal spojler a tedy víko ztěžklo

Share this post


Link to post
Share on other sites

proto už je tam nemám, ono to není jen o silnějších pružinách a o hmotnosti pátých dveří, ale o změně rozložení hmotností, spíš by to chtělo (teoreticky) posunout pístnice, ale předpoklad je, že většina lidí křídlo nemá

Edited by Aleš_BX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alesi, system pruzin na prvy pohlad vyzera super, ale ako je to so zatvaranim kufra? nebrzdi to doraz dveri? Mechanicke zatvaranie kufra na O3 je kapitola sama o sebe kvoli pretlaku vzduchu, nie je to s pruzinou este horsie? Zvazujem kupu tychto pruzin celkom ma to oslovilo. Nasiel som jedni stranku ale na O3 su 2x drahsie ako na ine auta. v poznamke uvadzaju ze ide o 4 pruziny. Preco? Nerozumiem.

 

https://www.facebook.com/remote.back.door/

Share this post


Link to post
Share on other sites

špatně čteš, je to pro kombi verzi, nikoli pro liftback tedy jak je v názvu tohoto tématu uvedeno "krátké O III"

 

liftback má mělčí a užší obtokový žlábek, ty elektrické jsou většího průměru, nevejdou tam.. a jsou kratší, než u liftbacku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po roce používání pružin k automatickému otevírání kufru u O3 Combi hlásím, že k žádnému poškození pátých dveří, ani pantů, ba dokonce ani k posunu nedošlo. Vše jsem si přeměřoval před instalací pružin a včera po roce provozu znovu a nic se nehnulo ani o fous. Tedy pohádky o tom jak je O3 měkká a že to deformuje panty jsou při použití správných pružin nesmysl.

 

Jelikož kufr otvírám několikrát denně, tak je pro mě toto zlepšení velmi přínosné.

Kdyby někdo chtěl také, mohu poslat shodné pružiny i na jeho auto.

 

 

 

  

 

  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobré vědět, Zbyšku. Ale téma je o liftbacku, což je vzhledem k těžišti a váze pátých dveří tohoto typu trochu jiné kafe. Přesto Tvoji zkušenost kvituju. 👍😉

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zdenek Pastorek Já vím, ale nenašel jsem v O3 téma ke Combi i když si myslím že tu někde dříve bylo. Každopádně na krátké je to asi nereálné. Sice je výhoda, že proti O1 i O2 má O3 velmi příjemně dlouhé vzpěry, takže je tam vážně hodně prostoru pro stlačení pružin, ale i tak ta rotace dveří kolem pantu je tam zcela jiná.

Tedy můj "pokus" může být maximálně určitým vodítkem, že u Combi rozhodně nedochází k nějakým deformacím, pokud člověk zvolí vhodné parametry pružin a samozřejmě také pokud tam nemá nějaké noname vzpěry, které ani nemají koncovou brzdu, aby to pak chtělo "trhat panty".

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...