Jump to content
Bladik

Motor 2.0 TSI 162 kW

Recommended Posts

Parametry dalsiho motoru z dilny dvoulitrovych benzinu. Jsem hlavne zvedav na dosahnuti zminovane spotreby. ;)

 

post-17477-0-20316000-1435040233_thumb.j    post-17477-0-81781200-1435041065_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaký bude rozdíl mezi 162 kw a 206 kw ve spotřebě? Já čekám, že s 206 kw budu jezdit Prahu tak za 11 a mimo Prahu dle toho, jak na to budu šlapat, takže 10-11:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já už jezdím normálně. Praha 14, mimo prahu 10-11. To auto má přijatelný golf zvuk tak od čtyř tisíc

Share this post


Link to post
Share on other sites

těch 14 je do 6 studených do mírného kopce a velmi silná doprava, zpět tak za 9,5.

 

Manželka  umí na pohodu 8-8,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přemyšlím o tomto motoru,(162kW) takže pokud by byla další infa o spotřebě, budu rád. Samozřejmě i s popsaným stylem jízdy....Zajimalo by mne to i ve stylu, když se jede dle předpisů. Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jedu okolo maximalne povolenych rychlosti, tak se spotreba pohybuje mezi 6,8-7,5l/100 ... v zavislosti na aktualni dopravni situaci(predjizdeni nakladaku, kolony, apod.). Motor je hodne zavisli na stylu jizdy, pokud tomu slapu na krk tak se pohybuji mezi 9-10. Pokud jedes ECO jizdu tak ses schopny dostat se k 6l/100....ale ja si nekupoval 220 koni abych jezdil ECO jizdu ;)

Dle knihy jizd mam za cely rok provozu auta spotrebu 7,9l/100km..najeto 50 000km a to vsude -dalnice, okresky, mesto, hodne zahranici i Nemecko, kde jsem zjistil ze je omezovac nastaven na 240, atd. ;) .. A to bych rekl ze neni vubec spatna spotreba, ale samozrejme k papirovym hodnotam to ma zatracene daleko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mohu poprosit majitele tohoto motoru o postřehy stran chování DSG s tímto motorem? U dieselových motorů mě DSG zklamalo stran rychlosti řazení a hlavně tím, jak přidušuje motor a drží jej v nízkých otáčkách. Stále se snažím automatu bránit, ale tento motor se mi hodně zamlouvá a manuální převodovku k němu bohužel nelze, tak poprosím majitele o zkušenost. Chování DSG s benzinovými motory je prý daleko příjemnější jak u TDI, nicméně zatím jsem neměl možnost jej řídit. Jde mi nyní o automatiku, o řazení pádly se nebavme. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otacky to drzi dole kvuli emisim, ovsem reakce na zmacknuti plynoveho pedalu je mnohem lepsi u tohoto motoru nez-li u 140kW TDi(mel jsem moznost vyzkouset tento diesel s DSG), jinak DSG se uci na tvuj styl jizdy, takze postupne se s tim skamaradis a nebudes to ani vnimat. No a pak mas dalsi moznosti a to bud jezdit na Sko a nebo, jak si napsal, prepnout do manualu a radit si sam....to take nekdy delam, ozivi to rizeni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

překvapuje mě spotřeba, když tomu šlápneš na krk. Já já mám s 206kw když jedu podlahu tak 15-20.

reálně si myslím, že se s tím dá jezdit v kombinaci za 9,5 litru. 

S DSG spokojenost ačkoliv to trošku podtáčí, ale pak můžeš zvolit na řadičce Sko a je to hned jiná liga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týká spotřeby, tak prý moc velký rozdíl mezi 162 a 206 kW variantou není. Beru to s rezervou, protože to jsou vesměs informace od prodejců a potažmo info od jejich klientů.. Tento motor mám taky v hledáčku, nicméně kvůli DSG se k němu zatím stavím negativně, byt´ by se mi líbil v superbu nejvíce. 

To Bladik- jak se ti auto jeví v kombinaci s předním náhonem? Resp. Jak auto dokáže přenášet výkon na vozovku? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim ze 206-ka ma mnohem vetsi spotrebu nez 162-ka, aspon dle nazoru co tu ctu.

Co se tyce pohonu na predek, tak i kdyz na to slapnu tak se stane ze to hrabne, ale docela dobre s tim pracuje ASRko a svizne auto vystartuje. Kazdopadne to hrabani neni nijak caste, jediny kdy to trosku dela problem je treba snih, kdy ten rozjezd uz musis proste plynem jemne resit, protoze tam proste ta ctyrkola chybi, ale na druhou stranu jsem letos jel v te nejhorsi kalamite pres Vysocinu a zvladl jsem to naprosto v pohode narozdil od spousty ostatnich, vcetne radoby offroad auticek :)

Mozna skoda ze neni moznost koupit k tomuto motoru pohon 4x4 ale to by mozna lezlo hodne do zeli one 206ce.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

já jezdím 8,5-11, průměr cca kolem 10-10,5, ale je to ještě syrový auto a většina km bez prohřátého motoru...dálnice Humpolec - Brno: 8,2 tam a 8,4 zpátky, Humpolec- Praha 8,3 tak, 8,5 zpátky, tempomatových 150 km/h, ale reálnej rychlostní průměr s ohledem na omezení je nízký...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/2/2016 at 0:51 PM, Bladik said:

Otacky to drzi dole kvuli emisim, ovsem reakce na zmacknuti plynoveho pedalu je mnohem lepsi u tohoto motoru nez-li u 140kW TDi(mel jsem moznost vyzkouset tento diesel s DSG), jinak DSG se uci na tvuj styl jizdy, takze postupne se s tim skamaradis a nebudes to ani vnimat. No a pak mas dalsi moznosti a to bud jezdit na Sko a nebo, jak si napsal, prepnout do manualu a radit si sam....to take nekdy delam, ozivi to rizeni ;)

Mam 162kw s dsg a prijde mi to vcelku pouzitelne. Na normalni rezim se to chova prijatelne, sice to drzi motor v nizsich otackach ale da se to. Jen to ma pomalejsi reakci na plyn a pozdejs to podrazuje. V modu sport se to chova lepe, rychleji to reaguje ale prijde mi, ze mi rezonuje neco od toho zvukoveho udealtka co pri sport rezimu vibruje do skla, aby mel clovek pocit, ze jede zavodakem ;( Nejradeji bych to uplne odstranil, abych realne slysel pouze motor. Bezne jezdim v normalu ale treba kdyz se potrebuju zaradit nekam do rychle jedouci silnice tak si prepnu na sport. Celkem mi chybi tlacitko rychleho prepnuti na sport treba pro nasledujicich 30 sec. To by mi prislo fajn. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ked vidim tie spotreby... no nic moc... cakal som uspornejsie motorceky oproti mojej 3,6v6... jazdim prevazne mesto medzimesto a stale sa drzim dlhodobeho priemeru 10 l max 10,5l... A to si tiez viem dupnut... A ten zvuk... Teda ten zvuk ked otvorim klapku pred tlmicmi :D To je rachot :D Ja som max spoko motor prevodovka auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, kolik to prosím točí na šestku ve 130km/h?Passat s tímto motorem a převodovkou je zpřevodovaný stejně nebo víc do rychla/pomala? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám jen dotaz,nyní mám 2.0 TDI 140 kw DSG 4x4 jsem spokojen až na to,že pořád běží ventilátor a k vůli PDF jelikož jezdím převážně město a ročně najedu max.10 tkm,bral jsem to k vůli spotřebě,ale nyní když se stále mluví o ekologii nevím,zda není za rok přejít na benzin nebo benzin-hybrid slibují,že koncem 2018 již bude v prodeji. Proto píši a prosím o názor,jak by byla řešena situace Vámi na nový vůz. Původně jsem měl v 2016 strach z toho 2.0 TSI ze spotřeby,ale jak píšete není to tak hrozné a já  jsem řidič ,který jezdí pomalu a tak pořád uvažuji co bude dál /do důchodu a finančně/ budu rád za doporučení. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uz naftu jediné jako Sluzebni, protože za 4 roky ji menis. Pokud nemáš zdroj na naftu, tak benzin je jasna volba. Sel bych klidně do 1.4 tsi, je to fajn motor. S 162kw muzes i uhánět.

V tvém případě bych si ho nechal, akorat to chce jezdit a i svižně, jinak se to zacpe. Měnit olej co 15tkm max a přidávat extra aditiva typu VIF do letní i zimní nafty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mechanický rozdíl mezi 162kw a 206kw? Respektive je tam něco, co by mohlo trpět při zvýšení výkonu u 162kW verze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnesni jizda ze Slovenska, z toho asi tretina po dalnici, kde jsem jel prevazne 130 tacho, vcetne nekolika kolon, tzn pri optimalni ceste by to klidne slo i pod 6.

20190812_162500.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hezky. Ja som siel vcera z BB do BA za 6.9l prevazne 120-130km. 200km.

Kolko mas kilometrov najazdenych @5icz a  v akom mode jazdis?

Cim viac ma motor km, tym ide spotreba nizsie.

Sa tesim, ked tu trasu to dam pod 6.5l 😀👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...