Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 162 kW


Bladik

Doporučené příspěvky

V 18. 12. 2017 na 17:58, Lancelot napsal:

Je mechanický rozdíl mezi 162kw a 206kw? Respektive je tam něco, co by mohlo trpět při zvýšení výkonu u 162kW verze?

 

Tak urcite, bude rozdiel v mechanickych dieloch. Pravdepodobne aj elektrika.

Mne technik priamo zo skoda servisu vravel, ze tie motory su predimenzovane, 

a 100 koni znesu naviac v pohode. Samozrejme netreba to prehanat. Ale urcite mu neublizis ak si das do 100 koni navyse.

Videl som aj takych tunerov, co ponukaju poistenie motora na urcitu dobu a hodnotu.

To je mozno cesta ak si nie si isty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, maxalera napsal:

Kolko mas kilometrov najazdenych @5icz a  v akom mode jazdis?

Cim viac ma motor km, tym ide spotreba nizsie.

Sa tesim, ked tu trasu to dam pod 6.5l ??

Auto mam par mesicu, kupoval jsem ho s 8 tisici km a ted je najeto 15 tisic km, takze jeste si to bude sedat doufam. Kola mam ted 19ky a verim, ze az na zimu nahodim uzsi 17ky, tak to taky bude znat. Tahle jizda byla prevazne v rezimu sport (ale ne na S samozrejme), ale z kopce vyrazuji na neutral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto mam zatim kratce, ale zatim udaje na pocitaci s tankovanim sedi. Tohle neni 206kw ctyrkolka, ale jen 162kw predokolka. Na rezim sport jezdim kvuli podovozku, razeni je samozrejme normalne na D.

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám s tímhle motorem najeto 200 000km, krom absolutních ECO jízd jsem pod 7 nešel. Reálná spotřeba se mi pohybuje(dle knihy jízd..takže přesně podle tankování a najetých km) mezi 7,5 - 8 l/100km. Tenhle motor je opravdu velice náladový na styl jízdy a také hlavně na to jak je auto zatíženo..počet osob, nálož v kufru, apod. Jezdím kombinaci dálnice/státovky/město v poměru 40/40/20....takže dle mého 6,5 ve stylu sport je nereálných. Styl Sport ale neznamená, že mám pouze podvozek na sport, ale že jezdím opravdu ve stylu sportovnější jízda. Pokud je podvozek na sport(tedy tuhý) a zbytek jízdy ve stylu Eco, tak se kolem 7 pohybovat dá, ale na to jsem si nemusel kupovat 200koňový motor.

Editováno: , autor: Bladik
  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak urcite je to podla nalady aj ci mas cas alebo sa ponahlas. Ja mam nastaveny individual rezim. Vzdy ked sadnem do auta, musim ho prekliknut, lebo prevodovka sa do rezimu nastartovanim nedostane, a vypnem Start/Stop. Za ten by som im tiez ruky dolamal. Ale to proste uz k tomu patri. Nastartujem a spravim si tuto proceduru, zapnem radio, alebo individual muzicku a mozem ist.
Nastavenie samozrejme Individual - DCC je na Sport, Prevodovka Eco, Klima Eco. Ked ficim po dialnici a je prazdna cesta tak idem takto. Akonahle vchadzam do nejakeho suvisleho radu, viac aut za sebou, tak dam prevodovku do SPORT, vtedy aj zvysi otazky na cca 2800 a idem plynulo, ked treba potiahne, ked pustim spomali. 

Cez vikend som spravil BA-BB za 7,8 - to som sa ponahlal a drzal to na cca 140. Naspat som mal cas, a viezol som aj nejaky naklad, tak som nechel aby to lietalo po aute, isiel som tak 120 vacsinou a dal som to za 6,9. Samozrejme v meste 9 - 10 ked su same semafory, tam sa neda za menej.

Pri 20 tis. km ale celkova spotreba klesla uz pod 9l.

Toto auto je hlavne o emociach, len nie je velmi kde zatial. Ale uz hladam nejake letisko, kde by sa dalo nieco zazit. Mozno sa podari. 

Editováno: , autor: maxalera
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 8/13/2019 at 4:00 PM, headerTDI said:

Já tedy přispěji taktéž, mám ji chvíli, cca 5tkm, zatím toho nejvíc najezdila po servisech, nicméně podle pal. PC mám průměr za tu dobu co jí mám 10.1l/100km asi 4000 km. Nevím teda jak s tím jezdíte emoji23.png.
Jo a pro upřesnění mám 169kw bez OPF

Tak to je divný. Jezdím tak, jak předpisy a policejní kontroly v obcích dovolují, dálnice minimum (ty spotřebu zvyšují) a hlavně větinou v kolonách, kde nejde předjet. Z jedný takový jízdy bylo na PP 6,4, někde to mám cvaklý. Bylo chladněji, průměrná rychlost směšná. Nenaučil jsem se na dálnice (jinde asi bez smyslu) použít entry level tempomat, protože jsem pak víc cvakal tlačítkem, než bych šlapal na plyn....ten to ale zvyšuje hodně. Rovný volný úsek u nás téměř není, samý kopec/zatáčka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 2 měsíce později...

Vymena oleje je u TSI 162 kw docela opruz a kdyz jsem zahledl v kaufu odsavacku oleje, rekl jsem si, ze to zkusim. Vysledek me prijemne prekvapil, protoze to slo fakt pekne a bez vymeny filtru jsem vysal 5.5 litru oleje (celkova napln je 5.7), takze od ted budu delat uprostred 30.000 km servisniho intervalu odsati oleje vlastnimi silami.

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...