Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 162 kW


Bladik

Doporučené příspěvky

Myslím, že když pročteš tady toto fórum, tak problémů nalezneš dosti => prostě se šetří a to i na nesprávných místech....ale jak píše Pawouk to sem nepatří.

Kdyby byl tento motor stále pro Superba dostupný, tak do Supa půjdu zase znova bez ohledu na to co jsem vše musel okusit. Měl jsem mmožnost jet v aktuální 140kW a ten na tuto variantu prostě nemá. Škoda že už se asi znova takovéhoto agregátu u Škodovek nedočkáme... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

Tak jsem si v pátek vyzvedl SUPa po výměně kompletních rozvodů(řetěz, napínak, kluzné lišty, apod.). Po 230 000km se při některých startech ozýval šílený zvuk z motoru jak se řetěz snažil vyskočit :) .... odhaduji, tedy že doživotní rozvody se u tohoto motoru počítají někde kolem 200tkm. Každopádně servis nebyl nijak extrémně drahý a motor zase přede jak koťátko :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
V 23. 6. 2015 na 8:31, Bladik napsal:

Parametry dalsiho motoru z dilny dvoulitrovych benzinu. Jsem hlavne zvedav na dosahnuti zminovane spotreby. ;)

 

post-17477-0-20316000-1435040233_thumb.j    post-17477-0-81781200-1435041065_thumb.j

 

Můžu se zeptat jaké je vstřikování? V prvním příspěvku je fotka jen s přímím vstřikováním ale co měla OIII RS 162kw tak to byla kombinace přímého i nepřímého. Nebo to měl Sup jinak? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj, také teď zvažujeme pořídit Superba 3 v kombi jako rodinné auto, kam se nám vejde i klec na pesana. Chci benzín, jelikož jezdíme převážně kratší trasy. Vím že 162kw je pouze predokolka a 206kw 4x4. Viděl jsem nějakou video recenzi, kde tvrdil, že jsou tam i jiné převodovky. 162kw má údajně suchou a 206kw mokrou. Podle kroutícího momentu 162kw mi ale přijde hloupost, že by tam byla suchá. Dá se to nějak z vin vyčíst? Zda je tam 6ti dsg nebo 7mi suché dsg?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TSI ma vždy mokru 7st DSG DQ381. 

Je to spoľahlivá prevodovka, akurát ma posunutý servis oleja na 120t km a VW neodporúča meniť filter co je hlúposť. 

Interval by som skrátil ak to nenajazdis za 3 roky. 

Slabšie TSI majú vždy suchu, takze 1.0 a 1.5.

Stare 1.4 a 1.8 tiež. 

TDI ma vždy mokru okrem 1.6. 

Silnejšie biTDI (v Superbe nikdy len Passat, Tiguan, Arteon, Kodiaq) mali vždy 7st DSG ale veľkú DQ500. 

Editováno: , autor: dfga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 minutes ago, dfga said:

2.0 TSI ma vždy mokru 7st DSG DQ381. 

Je to spoľahlivá prevodovka, akurát ma posunutý servis oleja na 120t km a VW neodporúča meniť filter co je hlúposť. 

Interval by som skrátil ak to nenajazdis za 3 roky. 

Slabšie TSI majú vždy suchu, takze 1.0 a 1.5.

Stare 1.4 a 1.8 tiež. 

TDI ma vždy mokru okrem 1.6. 

Silnejšie biTDI (v Superbe nikdy len Passat, Tiguan, Arteon, Kodiaq) mali vždy 7st DSG ale veľkú DQ500. 

Aha, tak super, čili video lže 😂 měl jsem právě za to že tam je dq250 (rok 2017 superb). Díky 

 

Nicméně mnou testovaný kus 206kw měl 6st. Dsg - 10/2017

Editováno: , autor: Martin Petras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

206kW ma pred fl 6st DQ250 a po fl mal 200kW a 7st. DQ381. Teraz maju najnovsie kusy znova 206kW ale uz 400Nm namiesto 350 a samozrejme 7st dsg. Niekedy v roku 2018 sa to menilo na 200Kw a 7st dsg. Ta verzia 220koni je vzdy predokolka a 6st dsg mokre. Po fl uz nebol ten motor uz len 2.0tsi 190 koni a 7st dsg. Vsetko "mokre" prevodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 hours ago, Seabow said:

206kW ma pred fl 6st DQ250 a po fl mal 200kW a 7st. DQ381. Teraz maju najnovsie kusy znova 206kW ale uz 400Nm namiesto 350 a samozrejme 7st dsg. Niekedy v roku 2018 sa to menilo na 200Kw a 7st dsg. Ta verzia 220koni je vzdy predokolka a 6st dsg mokre. Po fl uz nebol ten motor uz len 2.0tsi 190 koni a 7st dsg. Vsetko "mokre" prevodovky.

Děkuju za vysvětlení.

 

Zatím u mě favorit 206kw před fl. Mám nějaký budget a podle toho co jsem se dočetl by to mělo být v pořádku. Po prvním majiteli a se servisní historií 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Hlasim, ze po zajeti 60.000km ma motor (2.0 TSI 162kW) nizsi spotrebu. Cesta z Vysociny do Budapesti, kdy se mi nechtelo platit za Slovenske a Madarske dalnice, tak jsem jel ty jejich planiny po okreskach a spotreba neskutecnych 5.6l a to jsem jel v cesku dalnici 120-130.

 

IMG_1214.jpg

Editováno: , autor: nevericitomas
uprava prilohy
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozem to potvrdit na okreskach to ide hodne dole. Na dialnici sa da so 162kW priblizit k 7l, v tempe 120-125km/h.
Cim je Superb zrelsi, tym lepsia je spotreba. Na jednu nadrz som zatial najviac presiel 990km.
Dal by som aj 1000km ale uz to bolo riskantne dojst na dalsiu cerpaciu stanicu.

V meste mam cca 9l ale v ECO mode. Proste ked si uzivate jazdu, nie je kam sa ponahlat. :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak mne zaujala ta nizka spotreba pri ceste do Budapesti aniz bych se extra snazil o nizsi spotrebu, tak cestu nazpatek jsem si dal skoro jako ekojizdu, okresky 80-90, dalnice 90-100 (normalne to nedelam, jen tentokrat pro vedecky experiment) a i kdyz jsem po ceste vysplhal 500m nadmorske vysky a jel v provozu s obcasnym popojizdenim ve mestech, tak vysledna spotreba 5.2l/100. Nechapu.

IMG_1465.jpg

Editováno: , autor: nevericitomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...