Přejít na obsah

Nouzový mód motoru, bliká kontrolka žhavení a svítí nouzový mód tempomatu


attim

Doporučené příspěvky

Ahoj, dnes se mi najednou rozsvítila kontrolka chyby motoru (na obrázku zrovna není, protože bliká - je to kontrolka žhavení) + ještě jedna, o které jsem v manuálu nic nenašel. Motor jel v nouzovém režimu.

Nevíce někdo co to je ?

post-14781-0-08284900-1435214731_thumb.j

 

A ještě jedna fotka i s druhou kontrolkou

post-14781-0-97954900-1435215056_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Půjde to do servisu to je jasný, já jen že tu kontrolku jsem v manuálu nenašel. To co psal PyroSVK bude blízko, akorát mě to svítilo oranžově. A pro info, ve chvíli, kdy to začalo svítit, byl tempomat už vypnutý.

A jak jsem poznal nouzový mód ? Ty woe to je otázka - jednoduše, úplně to přestalo jet, turbo bez tlaku. Zastavil jsem, po vzoru windows vypnul-zapnul motor a už je to OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono v manuálu není že to nemělo svítit oranžově, když si prostuduješ řádně manuál, zjistíš, že to nemělo a nikdy ani zeleně nesvítí, že je to jen zvýraznění na obrázku toho, o čem je v textu psáno

 

turbo bez tlaku? to víš jak? co když tempomat (o kterém ta kontrolka je) nastavil třeba tak nesmyslnou rychlost že motor přestal dostávat palivo? svádět něco hned na  nouzový mód je hodně silný kafe, je vidět že jsi odborník

 

No a u mě to bylo oranžově - viz foto. Proto jsem se ptal tady, jestli už to někdo neviděl.

 

No tak to jsem rád, žes tam byl se mnou a víš jak se to chovalo. Ty to možná nepoznáš a je mi jedno co si myslíš, ale mě jel motor v nouzovém režimu. To znamená, že auto jede, ale blbě, tzn. turbo bez tlaku, nejde to víc jak cca 80, děsný, chvilku jsem s tím jel než se dalo zastavit. Kromě toho blikající kontrolka žhavení znamená přesně toto - nouzový režim. Pokud by tam nešlo palivo, nejelo by to vůbec. Ty jeden odborníku :kol-31: :kol-31:

 

Barbossa> nene, je to v sérii.

Editováno: , autor: attim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem napsal, že motor byl v nouzáku - pro odborníka jako jsi ty je to jasná informace, nebo ne ?

 

Ale hlavně jsem se ptal na tu kontrolku, o tom to celé bylo. Nechtěl jsem po nikom diagnostiku závady, to snad bylo jasné z prvního příspěvku. Pro mě ale přeci jen debata o něčem - asi to bude něco s tempomatem zdá se, což mě teda nenapadlo. A taky jsem se dozvěděl kdo je tu odb(p)orník, takže u mě dobrý ! :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 roky později...

Ahoj, během tři měsíců se mi rozsvítila 2x kontrolka zhaveni. Před dvěma měsíci poprvé začala blikat a místo rychlosti u tempomatu bylo napsáno ERR a nešel zapnout. Cestou jsem nevytvocil motor víc jak na 2,5-3 tisíce otáček ale dojel jsem. Po chcipnuti a nastartování vpohode. Dnes se mi to stalo znova tak jsem zastavil chcipnul motor nastartoval a pohoda. Mám i kód chyby přes OBD říká vám to něco?

 

Díky

O3 1,6TDI

 

6c5b3e011d02afba14ddf6b741c275af.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Daxter chyb P00AF je chybový kód pro turbo (boost module out of normal). Jde o "středně nebezpečnou" vadu, proto skočí do nouzového režimu, kdy jde s autem bezpečně dojet, ale není dobré nechávat tak dlouhodobě, protože jsou pak pojebané hodnoty vstřikování vůči plnění a motoru to nedělá vůbec dobře z dlouhodobého hlediska.

 

Může to vznikat vadou ovládacího elektromagnetu ovladače plnícího tlaku, zanesené turbo, špatným kontaktem nebo obecně elektrickou chybou, netěsností ve výfuku, ucpané DPF, nebo chybou celého ovladače plnícího tlaku G581, netěsnost podtlakových hadiček, nebo jejich poškození.

 

Tedy jelikož 70% chyb se vztahuje v jakékoli formě právě k podtlakovému ovladači plnícího tlaku, tak zkontrolovat nejdřív ten.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak ti vyhodí chyba pri prudšom zrýchlovaní tak to bude turbom. Ja som to mal zo začiatku len občas potom to bolo častejšie. Výsledok bolo to, že bola zašpinená regulácia a turbo po 175tkm malo už malú vôlu. 

 

 

PS: v jednom tzv lepšom servise bez diagnostiky mi hneď nahovárali, že to bude nejaký ventil DPFka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím, mám podobný problém. Kontrolka žhavení mi začne blikat kdyz motor vytočím nad 3000 otáček ale ne vždy je to pravidlem, někdy se nerozsvití vůbec. Diagnostika mi napsala chybu P164B00. Nestalo se někomu to samé, Do servisu se dostanu az příští týden. Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Nazdar. Ako si dopadol v servise? Mňa hádže do núdzového režimu pri tejto chybe P164B00 iba ak je vonkajšia teplota pod 10 stupňnov a mam studený motor. Ked sa zahreje motor,  potom už je všetko vporiadku

Editováno: , autor: maces
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...