Jump to content

Recommended Posts

Posted

Už dobu na netu hledám a stále si nejsem jist... Má někdo zkušenost, když po vypnutí motoru jedou oba ventilátory? Dobíhala regenerace DPF či co? Po cca 4 minutách se ventilátory sami vypnuly. Z motoru šlo hrozný teplo a trochu to smrdělo spáleninou. Auto jelo jinak dobře, všechno OK, žadný kontrolky nesvítěji... Mimochodem největší teplo šlo od takový kovový baňky, jak z ní čouhaji tři šrouby vlevo vzadu za motorem u tlumiče - co je to zač(http://www.google.cz...UjRFAod8lgOUA) ? Díky za info.

Posted

Odpověděl sis sám. Je to dochlazování po proběhlé/přerušené regeneraci DPF. Což je ta věc pod plechovým krytem na fotce. Současně s ním je tam oxidační katalyzátor.

Posted (edited)

A já si myslel, že je ten DPF někde na podvozku... Tak díky za info. A jak často se to regeneruje? Akorát sem totiž přijel z dlouhý trasy skoro 300km, kde jsem to honil právě aby se to pasivně vyčistilo a pak jedu jednu krátkou trasu a čistí se to samo? Očekával sem, že se to pročistí během tý dlouhý trasy, kdy sem držel otáčky kolem 2500 a konstantní rychlost cca 100-110...

Edited by tokyc
Posted

Dle potřeby o tom rozhoduje řídící jednotka podle stavu "zanešenosti" DPF pevnými částicemi. Podle starších materiálů je to orientačně každých 500 - 700 km. Záleží to na způsobu jízdy.

  • 5 years later...
Posted

Zdravím, mám dotaz ohledně Octavie 2 103kw CFHC Při studeném startu drží motor 1000 otáček po zahřátí na 90 stupňů spadnou otáčky na kolem těch 800 při poklesu teploty opět vylezou na 1000. 

Ale teď poslední 2 dny se mi stalo to že i po zahřátí na 90 stupňů drží motor pořád 1000 otáček když chcipnu po jízdě motor sepne se Sahara a když zvednu kapotu jde salave teplo jakoby za motorem. Pořadí někdo co je za problém jestli teda je 😉😉

Posted

Problém asi žiadny, len prebieha regenerácia DPH filtra a ti ju zakaždým prerušíš. Treba ju nechať dokončiť pokým neklesnú otáčky najlepšie plynulou jazdou.

 

  • 4 years later...
Posted

Zdravím vás , potreboval by som od vás pomoc, mám Octaviu 2, 2.0. TDI 103kw bez DPF,  a motor beží ako ma ani sa nehraje,ale po vypnutí motora sa mi zapnú ventilátory chladenia, ale motor není zohriaty a to sa stane za každým keď motor vypnem 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...