Přejít na obsah

Prevodovka Octavia Combi III RS -automat.DSG 135kW- a Octavia TSI 169kw automat.DSG


Safire

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Čipnutím motoru, vždy dojde k vyššímu opotřebovávání všech mechanických dílů, už jen z toho důvodu, vyššího výkonu - respektive hlavně z důvodu vyššího kroutícího momentu.....

 

Motor TDI 135kW má koutící moment 380Nm , přitom motor TSI 162kW má kroutící moment "jen" 350Nm , takže nějaké přehazování převodovek je holý nesmysl.... protože jde hlavně o ten krouťák...

 

U převodovek DSG se obecně říká, že mají větší rezervy, než převodovky manuální (nejhorší jsou náhlé rázy)... takže pokud ten čip není udělaný nějakou neověřenou firmou, ži nějak přehnaně, tak bych se toho zase tak nebál...

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

V prvom rade by som si zistil , kde a kto ten chip robil - kedže ako píšeš nabehal na tom už 70 000 km na chipe a tieto motory sa chipuju len pár mesiacov.

Po druhé by som si zistil či to má graf a či nie ( z brzdy po prechipovaní ) Tieto motory totižto idú prechipovat aj na 500 nm - a to skôr či neskôr táto prevodovka nevydrží. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...