Přejít na obsah

Příliš časté regenerace DPF?


MartinSatek

Doporučené příspěvky

Před hodinou, Clerfayt napsal:

Kapacitu má filtr 80g

 

Nějakých 35 až 40 tkm bys ještě mohl najezdit.otazka jestli chceš auto trápit častými  regeneracemi. 

 

Vzhledem k tomu že Ti vydrží dalších přes 200000km bych ho vyměnil hned. 

 

Ještě před tím bych ale udělal třeba v dieselcentru soběslav diagnostiku vstrikovacu. 

 

Filtr stojí cca 17000 nebo 12000 za ekonomy + cena práce 

 

Jinak chválím za zodpovědný přístup. 

Právě zvažuji možnosti,ekonomy škoda nabízí jen na starší auta 4 let a tvrdí že do mého nemají protože není starší 4 let . Nabízejí nový za 25 tis.To se mi nechce dávat,nebo nechat vyčistit cca 6 tis,nebo použitý s nájezdem 40 tis.km.Za 17 tis jsem nikde nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

těsně vedle 131tis :-)

koukal jsem tady na O2 a  na ROSStech na různé postupy co  a jak se dělá, třeba nouzová regenerace kabelem, ale třeba já se do měřených hodnot (08) jak se tam píše nedostanu (kabel origo), proto jsem si vyťuknul co mi přišlo relevantní přes rozšířené hodnoty....třeba jsme jen blbě hledal,ale kdyby ne, tak by asi nebylo špatný založit nějaký vlákno přímo tady k tomu motoru co a jak jde VAGem dělat, na co si dát bacha, a taky co jaká hodnota znamená....tohle je moje první auto s DPF a tak se začínám "učit! :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik máš najeto 260K km ? trojkové octavie s 1.6 81/85 KW vydrží s DPF na 400 tisíc km...

Tvoje má hranici 70g pak to flusne kontrolku DPF.

Máš to rychle nalítané, jestli při regeneraci filtr dosahuje přes 600 stupňů, tak ho nech jen vyčistit, nechá se to už díky slevě filtru dohodnout za 9 tisíc i s prací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

66g na 230K je moc, buď to někdo stočil nebo máš problém na nějakém vstřikovači.

 

JInak nikdy bych nevěřil firmě která nemá ani seriozně udělaný web (sory jako ženské na webu jak drží filtr a opírá se o mašinu ? )

Je to mokré čištění, podle mě nefunkční a nejhorší varianta většinou nenávratně poškodí filtr, jo ono to pojede, ale filtr popraská a nebude filtrovat.

Škodovácké filtry se musí rozlousknout, jinak je prostě nemůžeš dobře vyčistit.

 

zkus to tady :

http://www.dpf-tech.cz/

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no výborný je teda to video......to  člověka odradí asi ihned :-)....jinak mokrou cestou (kdybys na tom trval) to je i v Liberci ....kolega to nechával dělat 7 000kč čištění + 2 000 montážní práce, spojený je, ale v jakém stavu DPF opravdu bude, těžko říct...to když to srnu dohromady s tim, že budu mít za půl roku nárok na škoda economy díl, tak bych teda asi dal novej....jak jsem tady pochopil, tak mě to ale zatim nečeká

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když zachováš styl provozování vozu tak cca. 15-20K km než tě to začne hnát na výměnu filtru. Jestli nemáš peníze na originál tak se čištění neboj po vyčištění normálně najedeš bez problému minimálně 100K než vyhoří drahé kovy. Filtry v těžké technice se vyčistí několikrát než se dají nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, ještě se vrátím k těm mým hodnotám.

zajímá mě jaký jsou čeho správný a jaký hraniční hodnoty, prostě mě to jen zajímá, tak abych byl v obraze.

Hlavně ty diferenční tlaky, mohl by mi to někdo trochu víc vysvětlit ?

Třeba ofset by u vypnutého motoru měla být hodnota zřejmě 0 mbar + nějaká odchylka, co ale po nastartování třeba ?+ co ty ostatní hodnoty viz dole, co je ještě dobře a co už špatně ?

 

Díky

 

 

  IDE07744   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: hrubá hodnota 8 hPa (mbar)

  IDE07745   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: adaptační hodnota 6 hPa (mbar)

  IDE07746   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: hrubé napětí 1071.8 mV

  IDE07747   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: ofset 2 hPa (mbar)

  IDE07748   Filtr částic: snímač difer. tlaku 1: řada 1: dyn. ofset 6 hPa (mbar)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vstřiky po diagnostice jsou OK,regenerace probíhá již po 150 km.Tak nevím zda to má něco společného ale cca před měsícem jsem dával auto do značkového servisu,údajně na svolávací akci ohledně nastavení nějakého tlaku na převodovce DSG.Od té doby se mě to nějak nelíbí, je možné že by přehráli software?Četl jsem článek že to někomu začalo také každý den regenerovat po přehrání software.Dá se to nějak zjistit,že byl přehrán?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde na foru tu najdeš jaké číslo verze je verze s úpravou SW. Podepisoval jsi něco ? U 1.6 TDi se na vstřikovací potrubí přidával nějaký bazmekt a v sání je ucpávka. Máš verzi s euro 5 nebo euro 6 ? Jestli E6 tak se tě dieselgate netýká. Jestli ti SW přehráli tak to začni řešit až po vyjetí jedné celé nádrže, do té doby se ti motor může přizpůsobovat novému SW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to podle těch screenshotů vypadá, že se vlastně skoro vůbec neregeneruje. Mám teda jiný motor, ale při regeneraci když to žhaví na 650°C to jede mezi -1g až -2,5g/km, výjimečně to padne na -800mg/km a do 15 minut je hotovo (přesný čas si nepamatuju), tady je to jenom ve stovkách mg a po 20 minutách se to zabalí s poloplnym filtrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...