Přejít na obsah

Vrzání a pazvuky v interiéru


Bladik

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Nesetkal se někdo s drnčením palubky na místě řidiče někde kolem přístrojového panelu? Dělá mi to jenom při 2.000 otáček, jakmile jsem pod nebo nad, tak nic nedrnčí.

Zkoušel jsem různě vycpat spáru kolem přístrojů, ale nic nepomohlo.

Jo, a drnčí to více, když je teplo. V zimě to drnčí méně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 31. 8. 2020 na 14:59, GoRingo napsal:

Ahojte, měsíc zpět jsem převzal S3 Sportline limuzínu a hned od startu mám problém s klepáním z levé zadní části vozu... vůbec nemůžu přijít na to, o co jde.. ozývá se i při nepatrných otřesech, houpání nebo jen při prudším kývání ze strany na stranu. Zkusil jsem to natočit https://www.youtube.com/watch?v=AIZLz-SqfUc Nejzřetelnější je to cca kolem 18 - 22 sekundy. Podezíral jsem zadní lištu na kufru, nebo jak se ten bazmek jmenuje, jezdil bez toho, se sklopenými sedačkami, všemožně prohmatal.. prostě nevím. Nesetkal se někdo s podobnou věcí?

 

Kdyby někdo řešil - příčina byla ve špatně usazené zadní sedačce na zámku z výroby (info ze servisu), závadu odstranili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to mam tiez sedacka zadna sa mi vycvakla  (resp. bola asi zle usadena podla toho co pises do tych zamkov) a nejde mi to zpet docvaknut ono to drzi ale nie na doraz a ked vzadu nikto nesedi tak mi to klepe na nerovnostiach.  Hlasito to zacvakne ale nedrzi na fest. So sedackou sa da tak 2-3 cm vertikalne kyvat. Som nasiel nejaky obrazok s demontazou sedacky a tam bolo pisane, ze tie zamky plastove sa musia po demontazi sedacky vymenit. To fakt nejde uz zacvaknut naspat? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 2.0 TFSI 4x4 L&K  z 2/2019 a ujeto 59000 km. Krátce před prvním servisem mi začal vrzat střední tunel při zatočení, nebo zhoupnutí auta. Docela mě to rozčilovalo, dalo se to i vyvolat , když jsem kolenem zatlačil do boku. Servisní technik si to natočil na telefon jako video a poslal do továrny. Po nějaké době mě povolali do servisu  řekli, že dostali instrukci co dělat a odstranili. Z faktury jsem pochopil, že měnili zásuvku na telefon a zbytek byly demontáže  a montáže. Od té doby klid.  Jinak nic zatím jiného neklape.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 11. 2020 na 21:21, stoca napsal:

Ahoj, nesetkal se prosím někdo s tímhle zvukem? Je to drčení zhruba kolem 2-2.5tis. Otáček a tváří se to, že je to ze spodní části B sloupku spolujezdce... Auto je ještě v záruce, ale nejsem si jistej, že tohle v servise vyřeší. Díky moc za případnou pomoc! 

Vyřešeno - drnčení trubek od nádrže. Zároveň mi i vyřešili problém s vrzajíci přední nápravou, výměnou silentbloků tuším. Skvělý přístup - Autosalon Klokočka, Praha 6.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
V 9. 12. 2020 na 20:26, Seabow napsal:

Ja to mam tiez sedacka zadna sa mi vycvakla  (resp. bola asi zle usadena podla toho co pises do tych zamkov) a nejde mi to zpet docvaknut ono to drzi ale nie na doraz a ked vzadu nikto nesedi tak mi to klepe na nerovnostiach.  Hlasito to zacvakne ale nedrzi na fest. So sedackou sa da tak 2-3 cm vertikalne kyvat. Som nasiel nejaky obrazok s demontazou sedacky a tam bolo pisane, ze tie zamky plastove sa musia po demontazi sedacky vymenit. To fakt nejde uz zacvaknut naspat? 

Tak som vymenil tie prechodky dnes original zo skodadiely som sa s tym narobil ako pes tie prechodky su tam brutalne zacvaknute, tak som horkotazko vybral stare potom zacvakol nove potom som do nich zacvakol sedak tiez klik a nic hovno z toho stale to chodi cca 2 cm sa s tym da kyvat ma volu a nie je to na fest, neviete niekto pomoct ako keby ta vzpera ci ako to mam nazvat "ocko" bolo o nieco dlhsie a v tej prechodke to nie je nafest ale je tam medzera zospodu ked sa to zacvakne a beha tov tom. Nestretol sa niemto s tymto problemom lebo uz ma to zacina pekne srat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná blbost, ale třeba na to někdo taky narazíte... Mám 3 dny nového Supa MR21 s Cantonem, subwo. naplno a pokud pustím hudbu cca do poloviny, začalo drnčet na úrovní dveří řidiče. Dost mě to štvalo, protože úplně nové auto. Nedalo mi to a hledal jsem a nakonec našel! Deštník ve dvěřích. Vyndal jsem a drnčení pryč. Deštníku se vzdát nechci, takže ho stačí dát madlem dovnitř napřed a drnčení zmizelo :)

  • Líbí se mi 1
  • Díky 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Niktomu tu necvaka v packe smerovky pri zatoceni? Pred mesiacom som si kupil S3 a cvaka to tam ako v detskej hracke. Nechal som vymenit packy za nove (cca 180€) a robi to dalej. Samozrejme vraj je to normalne ale nechapem ako s tym ludia mozu zit. Nerobi to ani moje 14 rocne auto ktore som chcel vymenit za S3 ale pravdepodobne pojde skodovka po mesiaci na bazar...

 

je to tento pazvuk ked zataca volantom:

 

 

 

... nechce sa mi verit samemu sebe ze som po 8 rokoch znova na tomto fore a zas riesim pazvuky ako ked som mal O2 co hucala v pravotocivej zakrute...

Editováno: , autor: vever440
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Pokud si dobre pamatuji, tak se strhne kryt zarovek, pote se vycvakne modul svetla, na nem se odpoji svetlo a myslim jeste mikrofon. Pak uz je pristup ke dvoum sroubkum. Pred schrankou se sunda kryt senzoru alarmu a tam jsou dalsi dva sroubky. Az budu u PC, kouknu jestli DP nepopisuje podrobneji. Ale nic na tom nebylo. 

Screenshot_20210408-160841_Acrobat for Samsung.jpg

Editováno: , autor: Stanson
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Po pul roce shrnuji pazvuky sveho S3. Mam najeto 20k, uz faceliftovany model.

 

Ve zkratce uz nestiham pocitat, co v tom aute vsechno vrze. Horsi auto jsem nikdy nemel a skodovku si rozhodne uz nikdy nekoupim. Je to nalestena bida. To auto je mekke jak hov**.

 

Panorama:

Pri rychlostech do 50 km vrze tesneni zadni hrany panoramy - tam, kde se dotyka strechy. 3x reklamovano. Prijeli se na to podivat i technici z MB. Necim to namazali. Vysledek zadny. Lepsi to nebude - citace od techniku. 

EDIT 2021-08-30: Nove mi prijde, ze nevrze je to tesneni, ale ozyva se i lupkani jakychsi plastu. Opet do rychlosti 50 km/h na nerovnych cestach. 

 

Dvere u ridice:

Opet v rychlostech do 50 km/h na nerovnostech slysim, jak vrze testeni dveri - nejspis, jak se karoserie prohyba.

Dale tam ve dverich ted zaclo neco klepat.

 

Zadni sedacky:

Taky tam neco klepe. 

 

Plast kolem digitalniho stitu:

Naprosto zoufale cvakani na nerovnostech. Dvakrat reklamovano. Drobny pokrok, avsak stale to cvaka. Cim vetsi teplo, tim vetsi cvakani.

EDIT 2021-08-30 - ted uz to cvaka, jen kdyz auto stoji dlouho na primem slunci a cvaka to jen do doby, nez se vnitrek vychladi pod 25C. S tim uz se da zit.

 

Interier obecne:

Na vsechno, co clovek sahne, to plastove cvaka. Tedy krome volantu. Chcete zavrit dvere? Klika cvaka. Oprete se vice loketni operky? Opet cvakani. Sahante omylem na stribrny ramecek kolem navigace (9,2")? Opet neprijemne cvakani tech nejlevnejsich plastu. Potrebujete nastavit vydechy klima? Opet cvakani.  

 

---------------------------

 

Predim jsem mel Fabii 3 2016, ta byla v pohode. Dale jsem pred tim mel Hyundai i30N 2019 - interier sice nebyl hezky, ale rozhodne tam nic necvakalo. 

 

Suma sumarum - kvalita zpracovani v Superbu zalostna. Karoserie mekka. 

 

Abych jen nehanil, tak Canton fakt hraje dobre (a kupodivu nikde nic nedrnci), motor 2.0 TSI 140 kw v klidu jezdi za 7L pri 150 km/h na tempomat takze dojezd okolo 900 km na nadrz... Ale zpracovani interieru naprosto kazi celkem dojem a to do te miry, ze jsem se skodovkama nadobro skoncil. 

Editováno: , autor: Franta Novak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Nove pridavam jeste vrzani stropnice v oblasti hlavy ridice. Ja se z te plecky uz fakt pos***.


EDIT: Zjistil jsem, ze pri mirne otevrenych dverich ridice vrzani kolem hlavy ridice prestane. Posilnen timto poznanim jsem tedy vyrazil jiz po 4. tento rok do servisu.  Na panoramu jsem jiz rezignoval, resil jsem jen to vrzani dveri.


Auto mi vratili druhy den s tim, ze to byl zamek - cosi tam pry utahli a namazali. Byl jsem prekvapen, ze to byl zrovna zamek, protoze to fakt znelo hned u ucha ridice. Asi se to nese tou plechovou kosntrukci az k uchu.


Nadsen jsem se tady jal sveho vozu a vypravil jsem se na moji prazskou cestu, kde se vsechno vrzani vzdy projevi. Nejsou to diry, jen dosti nerovna silnice ze zamkove dlazby, kterou staci projet rychlosti do 30 km/h, aby auto melo "dost casu" se kroutit. A hle auto nevrzalo (tady krom praskani ve strese)!

 

Vypukla nefalsovana radost, hned jsem objednal ohnostroj, chlebicky, znate to. 

 

No, o 2 dny pozdeji vyrazim od baraku po stejne ceste a zamek zase vrze. Do servisu se mi uz jet nechce, jednak se dlouhodobe vysledky moc nedostavuji a jedna uz me tam asi maji za blazna.

 

Otazka je tedy ted, co s tim - striknout to WD40? Uz takle je na tom zamku nejaka vazelina, tak si rikam, abych to jeste vic nedoje***. Zjevne to je ale ten zamek, protoze, kdyz dvere za jizdy pootevru, tak je proste ticho.  

 

 

Editováno: , autor: Franta Novak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...