Přejít na obsah

2.0 Tdi 125kw CBBB


sipmart

Doporučené příspěvky

Ano. Jak psal Motorpower. Na 401tkm jsem byl na orientacnim mereni u nej a  vysledek 126kw. Puvodni spojka,DPF,Vstriky,turbo. Na 347tkm delany vyvazovaky(cca 6000kc u sharika autorizak je za 38 900kc)aktualne najeto 441tkm a obcas lehce zaslechnu setrvak. Olej jezdim LL a menim 15-20 nekdy i 25tkm jak to vyjde. Rozvody po 150tkm. Pokud bude mit Motorpower cas a chut,tak sem klidne muze vlozit muj graf.

 

20170106_193954.jpg

20170106_194003.jpg

20170106_174955.jpg

Editováno: , autor: N@pster
Tak jsem nasel graf na VWC.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Tak moja skusenost s tymto motorom. Auto som kupil s najazdom 240 000km vsetko bez problemov cca 4-5 tisic km. Potom zacal nenapadne podymovat az toho bolo viac a zasiel som na diagnostiku ktora nic chybne neukazala a predpokladali sme len problem vo palivovom filtry ze je mozno zaneseny. Motor tahal pekne len posledne kilometre pri urcitej  rychlosti jemne zaskubal ale prevodovka dsg to dost filtrovala ze bezny clovek si nic nevsimol. Az prisiel krasny den D ked si motor povedal ze mam v p.či a zaklepal . Najprv to vyslo ze odisiel vstrek prvy valec, ale po vymene ziadny efekt tak premeriane tlaky vo valcoch a prvy valec 0 cize hlava dole a verdikt znel roztaveny piest prvy valec a znicene ventili. Kedze motor to mal za sebou siel na komplet generalnu opravu ktora zatial zhltla niekolko tisic eur, ale kedze som sa rozhodol ho nechat tak som dal vymenit vsetko za nove a poskladat motor nanovo. Ked bude vsetko hotove dam sem rozpocet ked ma dovtedy n.jebne z komplet ceny :D

21895149_10210226581205633_713509257_o.jpg

22882332_10210463839576944_2089211843_o.jpg

Editováno: , autor: X-stream
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takže podtrženo a sečteno

repas hlava 450

repas blok 900

nove vstreky 1200

material 650 - rozvody ,hadice atd

Praca 500 

Rôzne 100

--------------------------------

cena 3800 eur komplet oprava motora, treba este dodat ze opravy boli robene kamaratmi a material nakupne ceny cize realne ta suma by bola asi vyssia, ale kedže to je na firmu tak cena bez dph 3040 eur coz nieje az take hrozne.ked zoberiem ze mam novy motor :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Spoiler

 

 Dobrý večer.. ..tak aj mna postihol veľký a drahý servis...a to vysoko tlakove čerpadlo... samozrejme nové vstreky ...odhad cca 2500 eur...

Špony v čerpadle určite aj vo vstrekoch, ktoré som totiž menil pred pol rokom

Moje skúsenosti s autom.. .

20171220_123632.jpg

Editováno: , autor: David54
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na CBBB mam aktualne 500tkm. Jezdeno na naftu od JZD. Na CFGB jezdeno na OMV,Benzina,KM Prona a stejny zemedelci a ve 140tkm se delala palivova soustava. Vstrikovace z cc-autodily.cz martin Jelecek zde jako Jelda dokaze udelat pro cleny i cenu. Pred 3lety to vyslo kolem 40tkc tusim. Cim je to zpusobeno a hlavne odkud jsou ty špony nikdo nedokazal rict. Cerpadlo bylo i na vyvoji a taky presne nevedi co se opotrebovalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdar hoši,

 

Nedávno jsem si pořídil Supa II 2.0TDI 125kw CR 2009 DSG. Nájezd 230k (km měli by dle všeho odpovídat). Udělal jsem preventivně pro svůj klid rozvody a poté vyvažováky. A právě když mi borci dělali olejové čerpadlo (vyvažovací hřídel pohonu), tak mi bylo sděleno, že po sundání olejové vany byly v olejovém koši špony - foto zde přiložím. A absolutně nemám ponětí, odkuď ty špony můžou být, nenapadá váš něco? Vypadali, jako by někdo dělal nový závit ve vaně na vypouštěcí šroub, ale průměr závitu je původní. Sice pevně doufám, že se přes sítko koše nikam dal nedostali (starý olejový filtr byl čistý), ale i tak mi to lehce vrtá hlavou, protože jsem zde v tomto topicu něco o šponách četl...ale pochopil jsem to tak, že jde o jiné špony úplně jinde než se nalezli u mě. Tak jen zda někoho něco nenapadá, popřípadě zdá nemá podobnou zkušenost. Jinak samozřejmě vana se kompletně vyčistila, olejový koš nový - nový olej + filtr a auto jede jak má, ale i přes to se ptám zda si nedat na něco pozor.

 

A ještě tak informativně, časem mi bude klepat na dveře nejspíš dvouhmota, podle kamaráda mechanika už jdou cítit vibrace - já sice nic moc necítím, řádí krásně a že by nějak vibrovala se mi taky nezdá (ale je to moje první DSG, doposud jsem měl vždy manuály, tak nedokážu přesně posoudit). Takže se chci zeptat, při vyměně setrváku doporučuje se dělat zároveň hned ještě něco krom výměny oleje v převodovce? Nebo stačí vyměnit dvouhmotu, olej a bude klid? Samozřejmě nechci od vás nějaké věštění z koule, jen čistě teoreticky a informativně. Díky za postřehy

20180118_122729.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo. Tohle jsou zavitový špony. Asi kvalitni servis no :D k dvouhmote. Staci vymenit a je to. Olej muzes taky,ale nemusis. Co jsem mel DSGcka,tak jsem menil 50-60tkm. Samozrejme pokud kupujes auto jete a oleje byli meneny pred 1000km,tak je dobre to udelat "znova" at mas jistotu,ze je to delany. Jinak na vyvazovaky jedine sharik4x4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

AHoj Lidi,

 

prosím, obávám se že mi u supa s CBBB motorem uchcává vstřikovač. Zjištění takové že po dálnici cca 180km/h příjezd do města, spomalení na semaforu, čekačka a rozjezd a kouknu do spětného a jako by bílý dým, trošku smrad jak z nespálené nafty a po chviličce zase OK. Můžete mi prosím poradit jak zjistím pomocí VCDS co mám doma uchcávající vstřikovač?

 

Díky
Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 2. 1. 2019 na 13:07, Czuba napsal:

AHoj Lidi,

 

prosím, obávám se že mi u supa s CBBB motorem uchcává vstřikovač. Zjištění takové že po dálnici cca 180km/h příjezd do města, spomalení na semaforu, čekačka a rozjezd a kouknu do spětného a jako by bílý dým, trošku smrad jak z nespálené nafty a po chviličce zase OK. Můžete mi prosím poradit jak zjistím pomocí VCDS co mám doma uchcávající vstřikovač?

 

Díky
Dan

Ahoj začalo mi to dělat přesně to samé a diagnostika píše škrtící klapku..ale všiml jsem si že když zastavím a na volnoběh mám vyšší otáčky cca 1000-1050 tak vím že to bude hulit jako avie ale jakmile je volnoběh kolem 700 tak je klid...klapku jsem objednal ale sám tomu nevěřím že tato klapka může mít vliv na kouřivost.

neví někdo co by to mohlo být?jiná závada na diag není jen toto.

díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Čau borci,

Dnes se mi stal takový problém měl jsem na autě Dieselgate a nechal jsem to přehrát zpět na poslední verzi před DG skrz časté regenerace,vysoká spotřeba aj.

Ale teď k problému auto jsem vyzvedl jel se projet a začalo to regenerovat tak jsem jel asi 40km na 4-5-6ku vzdy kolem 2,5tis ot. a hulilo to takže regenerace probíhala a když jsem z 5ky chtěl zařadit 6ku tak jak jsem šlápl na spojku vyletěli otáčky do maxima ( předcházel tomu divný cvrlikající zvuk motoru ) lek jsem se ale jak jsem zařadil 6ku vše v klidu motor měl opět svůj zvuk.vypadalo to jakoby turbo nasálo olej...  zastavil jsem po chvilce vypnul motor a cca 10min počkal zkontroloval jsem olej a vše bylo ok.

Nestalo se to někomu nebo nevíte co to bylo?diag čistá,olej přesně na měrce a od té doby to neudělalo.

Jen podotýkám turbo měněno za nové origo žádný repas cca 30tis zpět..auto jede,táhne prostě funguje jak má.

Díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...