Přejít na obsah

Chiptuning - Zvýšení výkonu


kokta7

Doporučené příspěvky

Popravde neviem, okolo 100€. Mal som dohodnutu inu sumu cez kamarata.

Ono predtym napr. plyn zaberal nie uplne od zaciatku. Auto nevedelo co od neho chcem ked som stlacil plyn len mierne. Teraz zabera pekne od zaciatku, preradzuje pri vyssich otackach, cize uz ziadne podtacanie.

 

Auto poriadne ozilo oproti tomu aké bolo. Na dialnici som isiel 150km/h, skusil som pridat a pekne tahalo do 200km/h, potom som pustil plyn. Tahalo by v pohode aj dalej.

 

Pri merani pred chipom ho dal typek na 250km/h, ale videl som, ze rychlost nabera pomaly. Po chipe isiel opat na tu rychlost uplne plynule.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam sice 110kW, takze 250km/h nedam ani papierovo, ale to ani nehladam.

no presne mi ide o to co tebe, lepsia odozva na plyn, lebo ked pri 140-150km/h dupnem na plyn, tak skoro ziadna odozva, mrtve to je. Celkovo aj pri normalnej premavke by to mohlo zaberat skor.

Pre moj motor sa to chipuje na 130-135kW, co bohate staci a prevodovka DQ381 na 420Nm.

Lenze citim ze mi uz tazsie radi, tak budem menit olej v prevodovke + poriesit to vrzganie napravy, co sa riesi v inej teme.

Kazdopadne diky za postrehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
V 12. 3. 2022 na 9:36, skdh napsal:

Popravde neviem, okolo 100€. Mal som dohodnutu inu sumu cez kamarata.

Ono predtym napr. plyn zaberal nie uplne od zaciatku. Auto nevedelo co od neho chcem ked som stlacil plyn len mierne. Teraz zabera pekne od zaciatku, preradzuje pri vyssich otackach, cize uz ziadne podtacanie.

 

Auto poriadne ozilo oproti tomu aké bolo. Na dialnici som isiel 150km/h, skusil som pridat a pekne tahalo do 200km/h, potom som pustil plyn. Tahalo by v pohode aj dalej.

 

Pri merani pred chipom ho dal typek na 250km/h, ale videl som, ze rychlost nabera pomaly. Po chipe isiel opat na tu rychlost uplne plynule.

Takže ubral zátěž?? Častý trik jak vyrobit osly navíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Tak já zrovna nad čipem uvažuju, mám 110 kW DFGA předokolka s manuálem 7/2018 a jsem na vážkách mezi motorpower a tdifun. Bohužel ani jedno nemám poblíž,což by hrálo roli v případě možných problémů, které nechci vůbec přivolávat.  Tak se tady prokousávám diskuzemi a hledám recenze na netu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem u TDiFuna cca před 1/4 rokem se Superbem a maximální spokojenost. Naladil mi 140kW verzi na 160kW a je to nebe a dudy. Nechtěl jsem žádné extrémy vzhledem k DSG a Haldexu. Ty máš předokolku a manuál, takže bych vůbec neváhal. Kdysi mi dělal 2x SW úpravu na O1 TDi a taky jsem byl s jeho prací maximálně spokojený. Takže mohu jen doporučit. MotoPowera tu taky všichni chválí, takže neuděláš chybu ani s jedním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě počkám na odpověď z Motorpower, poslal jsem mail a pak se rozhodnu. Mně bude bohatě stačit nějakých 130 kW, měl jsem to takhle čipnuté na A4 B8,5 a spokojenost. Je fakt, že Český Těšín je o hodinu jízdy blíž, ale při pěkném počasí se dá z čipování udělat hezký výlet i do Prahy. Chtěl jsem ještě pořešit Stopstart a nějaké blbinky, co mi doporučí např. uzamknutí nastartovaného auta atd., tak uvidím, jestli to nabízejí oba jmenovaní. Děkuji za tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IMHO maximálny výkon pre bežné auto nie je až tak podstatný. Ak by som si dal spraviť chiptuning, žiadal by som, aby sa zlepšil ťah hlavne v spektre otáčok kde je motor najviac používaný, resp. aby to nedávalo zbytočné kopance, takže čo najrovnejšia krivka točivého momentu, a podľa možností s lineárnym stúpaním na začiatku (nie náhly kopanec do chrbta). Maximálny výkon u naftového motora pri 4000+ otáčkach môže ostať kľudne aj sériový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne jde o to ze upravi mapu DSG a motoru aby to spolecne  fungovalo jak ma, a jako bonus se ozivi jizda. Treba jizda v S2 125kw,  je to strela oproti S3 140kw. Alespon teda pocitove urcite. Staci si projit toto vlakno od zacatku je zde mnoho informaci.

Editováno: , autor: JSvoboda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, spyke1973 napsal:

Ještě počkám na odpověď z Motorpower, poslal jsem mail a pak se rozhodnu. Mně bude bohatě stačit nějakých 130 kW, měl jsem to takhle čipnuté na A4 B8,5 a spokojenost. Je fakt, že Český Těšín je o hodinu jízdy blíž, ale při pěkném počasí se dá z čipování udělat hezký výlet i do Prahy. Chtěl jsem ještě pořešit Stopstart a nějaké blbinky, co mi doporučí např. uzamknutí nastartovaného auta atd., tak uvidím, jestli to nabízejí oba jmenovaní. Děkuji za tip.

Maily nestíhám, poprosím zavolat na 608 230303 Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 hours ago, e1. said:

Maximálny výkon u naftového motora pri 4000+ otáčkach môže ostať kľudne aj sériový.

No nevím, třeba 2.0 TDI 110 kW dosahuje maximálního výkonu (a kroutícího momentu zároveň) kolem 3000 otáček, což jsou i u dieselu běžné a často používané otáčky.

Navíc kroutící moment a výkon jsou do hodně velké míry jen jiným vyjádřením téhož. Je tedy technický nesmysl chtít zvýšit kroutící moment a zároveň zachovat původní výkon. Se zvýšním kroutícího momentu se zvýší i výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyhle spekulace o tom, jak byste to chteli kazdy jinak me bavi :) ... 

nekdo moc, nekdo malo, nekdo plochou, nekdo max ... nekdo jen to ci ono ...

kazdy bez ujmy na zivotnosti ...

vzdy se zarukou ... na motor, na prevodovku ...

a za malo penez ... 

 

ja nevim .. mate zavodaky pro individualni ladeni? ... nebo upravujete vice veci na motoru? menite sani, vyndavate katy, vyfukove potrubi, nebo davate tlustou downpipe a propustne vyfuky ... vetsi turba ...  pak to chapu ... ladte ... zkousejte rozdily ...

 

ale u serie? mrknu na upravce, co mabizi .. na mapu (popis, sliby, .. ) .. chci, nechci ...

mame motory, ktere jsou vsechny stejne (dle modelu samozrejme).. jsou masivne rozsirene skrz cely koncern ...

 

pokud mam pochybnosti, jdu na brzdu. nesplnuje to, co slibil? nelibi se mi to z jinych duvodu?

u vsech byva mozne vraceni zpet v pripade nespokojenosti ...

 

vyplati se jet za osvedcenym upravcem pres pul republiky ... nez jit ke klukovi, co to ma za polovic stazene nekde z netu ... 

reference tady jsou ... 

Editováno: , autor: hamoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@hamoun nebyl bych tak přísný :) Pokud někdo ví co chce, je fajn, když i úpravce ví co dělá a je toho schopen. Samozřejmě tenhle přístup ale něco stojí. Někoho třeba štve jen turbolag a vyšší výkon raději nechce, nebo zkrácení dráhy plynu. Je fakt, že někdy ty důvody jsou úsměvné a na životnost má největší vliv zacházení a kdo se moc bojí, pro toho čip není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@one-z  kazdy vi, co chce ... vsechno za nic ... to je porad dokola. breci tu teoretici, co to ani nechteji. pritom, mam-li pochybnost, jsou tu lidi jako @motorpower  , co to delaji a jsou osvedceni (ja to resil jinde, ale to neni cilem sdeleni)

kazdy slusny upravce si s tebou popovida a vse vysvetli.

kdyz se jezdi normlane, zadne turbolagy nejsou. jasne, kdyz se jede na 1000 otacek a chci jet .... 

kdyz chci fakt jet a predjizdet a nemam podrazeno, tak to vzdy po podrazeni kopne .. cim vyssi vykon, tim vic to musi zabrat ... ale davkovat to muzu postupne nebo predvidat a mit nachystano.

a pokud chci jet stejne, jako drive, tak se fakt slape mene ... 

 

jo a kazdopadne to chce mit auto pred cipem v ok stavu .... at uz motor nebo podvozek a brzdy ...

kdo chce vyssi vykon, lepsi chovani, nebojte se toho. vyberte si upravce a sup do toho :)

 

nebude z toho zadna raketa, ktere se musite bat. bude to lepsi. muzete a nemusite to vyuzivat :)

Editováno: , autor: hamoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem byl u motorpower. Musim rici, ze jsem velmi spokojen. 1  mereni po aktualizaci vsech jednotek serie 142KW a 399,8nm. Coz pry bylo moc pekne na serii. Po naladeni 164kw a 463nm. Plus jeste nejake procenta z nepresne namereneho ztratoveho vykonu u 4x4. Auto je zive i na D a sport je "raketa" Prevodovka konecne radi tak ze uz mne nestve :) jde to moc pekne za plynem nakodovano par funkci a perfektni pokec. Konecne neni auto tak zpomalene na vsechny moje podnety. Jizdu si ted uzivam nasobne vice. 

Muzu jedine doporucit.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Setkal se někdo,treba prave v souvislosti s cipem,ze ma egr ventil otevreny az klidne do 3 tis.ot.? Zajima me,proc to zrovna muj motor ma a stejny v jinem supovi zase ne...? Jestli záleží na tom,kdo a kde mapu pro ten dany kod motoru ladili a proc nekde tak ekologicky prisne a jinde nechali motor nadechnout. Nejde o chybu...

Editováno: , autor: spyke1973
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...