Přejít na obsah

Větší brzdy 288->312


shamp1x

Doporučené příspěvky

Ahoj, vím že se tady už řešil přechod z 288 na 312 že za rozumnou cenu se to vyplatí. Teď je ale otázka, zda-li se vyplatí upgradovat z 288 předek na 321 (brzdy z S4). Prodejce tvrdil že se to pod 16" kola s vhodným ET vejde, ale mám obavu že ne . Takže bych asi zimáky musel vyměnit za 17". (Beztak mi zbyly už jen alu, které bych prodal a koupil větší alu + pneu)

 

Takže zpátky k otázce, vyplatí se to za cca 8000,-? Je to komplet set, brzdiče, kotouče, destičky a ty zadní krycí desky + šrouby.  Zadek mám v sérii, tuším 262 nebo kolik tam je. Motor 2.0 TDI BKD.

 

Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud budeš měnit jen předek a zadek necháš sériový tak to nebude ono jak funkčně tak estetický ve předu velké kotouče a vzadu prdoli. Jestli máš OII před Face budeš muset pinovat.Já mám 312 kotouče a u 17" disku tam moc volného místa není.16" jsem nezkoušel. Jinak ta cena je asi Ok jestli to je nové.Ale osobně bych to za ty prachy komplet předělal na OII rs brzdy. U mě spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadek skutecne brzdi mnohem mene nez predek. To uz napovida i velikost kotoucu (pripadne vzadu pouze bubnove brzdy). Podle me brzdi jeste o dost mene nez 1/3. Ale to uz bude zalezet na konkretnim aute a aktualnimu zpomalovani (cim vic dupnu na brzdy, tim vic brzdi predni kola, ale brzdeni zadnimi koly uz se musi omezovat, abych nedostal smyk).

 

Otazka je, co na zmenu pouze prednich kotoucu rekne napr. ESP. Natoz pak vizualni stranka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam 1.8 TSI cca 164kw, esp už nestíhá ani u seriovky, prostě levná jednotka :) kvalitní ESP opravdu stojí haldu peněz, což do oktavie se fakt nedostane :D u  superba 2 3.6 FSi tak už nestíhá taky, jednotka prostě nemá šanci reagovat.(ani to nemusíš vypínat :D)

kde mám vyzkoušeno že fakt stíhá, tak je u O2 2.0 TDI.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam zadek 272mm, předek sem měl 288. dopředu sem nandal 340mm a i bez konfigurace abs jednotky to chodilo normálně. po přenastavení na 340mm brzdy sem jedinej rozdíl nepoznal(zatáčky atd) ani na letišti při sněhu..... auto znatelně víc brzdí a hlavně se mě nečudí z brzd.... hlavně vyměn i brzdovou kapalinu..

 

jinak fotky 340mm mám v tématu

http://forum.skodahome.cz/topic/125972-laurinka/?p=1936098

http://forum.skodahome.cz/topic/125972-laurinka/?p=2029591

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...