Přejít na obsah

climatronic management


camarena

Doporučené příspěvky

Máte někdo zkušenost se smradem z kilmy ?? Mám najeto ca 23000 a když přijdu do teplýho auta např po nákupu tak se po nastartování do kabiny dostane smrad a nevím jestli je to třeba už špatným filtrem a nebo třeba jestli se mi do auta nedostala nějaká myška a teď smrdí ta. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

V podstatě když auto topí, fučí mi okno, boky na palubce a nohy. když je teplo a jede klimatizace, fouká auto na okno, boky v palubní desce a ten střed nad rádiem (různě se to mění, ale toto je asi nejčastější "nastavení" po té co klimatizace dosáhne požadované teploty).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď nevím co myslíš, já se bavím o klimatizaci nastavené na AUTO bez zásahu uživatele (nastavím jen požadovanou teplotu a nestarám se, pak fouká klimatizace tak jak jsem popisoval výše). To je v podstatě to co máš ty, klimatizace řídí směr sama, ty jí jen natvrdo nastavíš intenzitu foukání.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, ale směr foukání si i při tomto nastavení řídí auto samo. Tedy platí to co jsem psal. Pokud chceš aby to šlo i tím prostředním, musíš počkat až se úroků a bude tak 25°C a zapneš klimatizaci, nebo ručně přenastavíš směr foukání.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Rád by som sa spýtal , nakoľko nemám skúsenosti s takouto "modernou" klímou :D . Rano keď je chladno si nastavím teplotu napr. na  25 stupňov ( nemám to nastavené na auto) . Po čase , keď je už v aute teplo , teplotu znížim napr. na 22-23 stupňov a z fukarov ide zrazu len taký vlažný vzduch... Znizenie teploty Len o 2- 3 stupne ale je to citeľný rozdiel čo zrazu fúka z fukarov. Je to ok? V predchádzajúcom aute som si viac ako 23 stupňov v podstate nikdy nemusel dávať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tá teplota na climatronicu nie je teplota fúkajúceho vzduchu. Je to teplota, ktorá sa má v aute udržiavať. Ak znížiš z 25°C na 22°C, climatronic sa asi snaží čím skôr dosiahnuť tebou navolenú teplotu 22°C a teda musí tam poslať ten vlažnejší vzduch, aby bolo v interiéri o 3°C chladnejšie.

 

Osobne nevidím dôvod na Climatronicu takto zbytočne krútiť kolečkom.. nastav si požadovanú teplotu 22°C, zapni Auto a nerieš. Že na začiatku nastavíš 25°C neznamená, že sa ti interiér zohreje skôr ako pri nastavenej teplote 22°C.

  • Líbí se mi 2
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročítal jsem diskuzi. Ale zeptám se po lopatě.

Mam FIII Climatronic.

Celoročně teplotu na 20, nastaveno AUTO. Když je venku 35 tak adekvétně zvyšuji teplotu kvůli zdraví.

V lete zapinam A/C.

V zimě A/C vypnuto (je zima).

Manageruju to dobře ?  

Neměl bych mít i přes zimu zapnuté A/C a climatronici se šefuje sám kdy chladit a kdy topit ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Kuchar7 napsal:

... IMHO není důvod A/C vypínat.

 

A to bych zrovna netvrdil. Ano, za jízdy asi není třeba vypínat, ale osobně u všech aut vypínám AC tak 2km před dojezdem, auto se pomalu vyhřeje a když člověk vystupuje, není to takový teplotní šok jako z 22 do 35°C (pravda, já jezdím celoročně na 22 a výš s teplotou nejdu na dlouhých trasách).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...