Jump to content

Recommended Posts

Koukám, že kdyby nebyly koupené v AS, tak úspora vyjde na cenu práce, a to by ani nemusely být ty nejlevnější z netu.

 

Jinak mi taky nepřijde, že by to sem nepatřilo. Většina lidí si podobné věci píše do "svého" vlákna, ale to je tak celý rozdíl.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 5 weeks later...
  • 7 months later...

Taketo hladanie podla auta je na niektorych eshopoch na pikaču. Skus hodit do hladania 03F905600A, mne to naslo 3 (Origo NGK, aftermarket NGK a Brisk). Ja osobne som teraz kupoval tu druhu variantu.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

teď jsem se pobavil, jak někdo psal že mu tam dali voskový svíčky:D

 

Tak ta cena práce v AS je hodně dobrá. Ten přípravek je opravdu nutný na ty kabely s futrálama? Jak se dá dostat s klíčem na tu u toho turba? Jde to demontovat tak jak to tam je nebo něco musí dolů?

Jinak mám svíce

BOSCH BO 0242240665

      820 Kč

 

Edited by elvis78
Link to post
Share on other sites
  • Pawouk pinned this topic
  • 8 months later...

zdar hoši tak moje zkušenost s výměnou svíček po dvouhodinovem vyráběni pripravku na vytažení fajfek byla jedna tak prilepena ze jsem pretrh nejspis venitr kabel takze krom svicek jeste novy kabely priste to dam asi do servisu

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Výměna svíček po 43tkm a 3r a 4m. Opět originál doporučovaný NGK 97153 IZFR6P7 Laser Iridium.

Na vytržení kabelové botky z hlavy jsem si udělal oboustranný háček z 2,5 mm svářecího drátu. Není to tak dokonalé jako ruský vytahovák z trubky (viz výše), ale účel to plně splnilo. Není to asi tak rychlé, chce to vychytat grif na usazení za packy na botce a i to trhnutí musí být poměrně v ose a silné.

IMG_20200222_122352_001_COVER.thumb.jpg.2866b7259aff31880260ef59bbdda01b.jpgIMG_20200222_111814.thumb.jpg.7cac6df46b20a060f3dce9d515c28aa0.jpgIMG_20200222_112239.thumb.jpg.36d6f5825e87c1ea2302830083cd7b84.jpg

Po vytažení botek byl v dutině svíčky 1 a 2 válce olej, doufám, že se to tam dostalo při nalívání oleje v servisu, je to přímo nalévacím víčkem. Po demontáži svíček tam bylo dost nečistot. V tomto ohledu si blahořečím, že jsem si svíčky měnil sám. Pochybuji, že by byl mechanik v AS tak pečlivý a dosedací plochy by očistil.......

Svicky01.thumb.jpg.b5ad12e59af2e197152242c00d4d63d1.jpgSvicky02.thumb.jpg.4127a7686222ec452941e4153711a1bc.jpg

Vyšroubovat šly všechny svíčky se stejným odporem, podložky jsou stlačené taky stejně, takže dotaženy byly asi dobře. Stav jiskřiště je vidět na fotkách, u dvou svíček 1 a 2 válce je vnější uzemňovací elektrodě už poměrně dost úbytek materiálu. Znečištění a úsady jsou u všech víceméně stejné.

Svicky04.thumb.jpg.aed2e3ef000fa0a1fc62807351ae5f79.jpgSvicky03.thumb.jpg.96a513016be133abe9b61079a4f145eb.jpg

Edited by miklisek
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Zdravím, byl jsem na výměně svíček v ŠA ve 105xxx km. 3x svíčky lehce upálené. 1x uplně vpořádku. Lehky povlak karbonu. Materiál vč. práce 2350kč. Po výměně má motor o dost hrubší zvuk. A všimla si toho i přítelkyně. Motor jinak funguje bez problému. Stalo se vám to taky? Díky za odpověď

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Má někdo zkušenosti s výměnou svíček u 1.2 81kw? Nejde mi ani tak o vytažení svíček, ale spíše o dotažení. Někde jsem četl o správně natočeném jiskřišti při dotažení, jinde je uveden zase jen utahovací moment 22Nm.

Link to post
Share on other sites

Při dotažení na 22 Nm se právě docílí natočení svíčky tak aby kostřící oblouček směřoval k výfukovým ventilům, tím se díky čerstvému plynu proudícímu dovnitř výrazně zlepší chlazení svíčky.

Tímto dotažením je dodržen úhel natočení +/- 30°

dotaže svíček.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Petr Fořt
      Zdravím všechny fandy české automobilky.
      Jdu si pro názor, jelikož jsem si po prvé v životě pořídil první Škodu - konkrétně Škoda Octavia Combi II 2.0 TDi RS / 125 kW / motor CEGA / rok 08-2010, najeto 202000 km

      Tak by mně zajímaly Vaše názory, poznatky, zkušenosti s tímto modelem. Na co si dát pozor atd. Jediné čeho se bojím je DPF a následná SME a STK, jelikož koncovka výfuku je už zanesená sazemi, ale nemohu tvrdit že auto má zvýšenou kouřivost, studené starty OK, s autem jsem zatím najezdil cca 800 km a proběhla pravděpodobně 1 pasivní regenerace (zvýšené otáčky motoru ve volnoběhu, zapnutý ventilátor sahary, vyšší teplota výfukových plynů) takže jsem to vzal na dálnici, kde jsem mohl jet trošku svižněji (2600 ot./1min, na 6q po dobu cca 20 min) po zastavení se pak volnoběh ustálil okolo normální hodnoty a to cca 760 ot/min... Motor, respektive turbodmychadlo nechávám po ostřejší jízdě "dochlazovat" minimálně minutu až 2 min. 
      Snažím se i tankovat paliva s nejmenším procentuelním podílem FAME, tzn soustředím se převážně jen na prémiová paliva. Většina, na sobě nezávislých zdrojů mi potvrdila že ČS ze sítě Čepro a.s (EuroOil) jako jediná prodává diesel jak obyčejnou naftu a tu prémiovou s 0% FAME (všechny moje předchozí auta byla benzinová).
    • By Míša
      Měnil jste někdo v 1.0 TSI svíčky ? Nějaké záludnosti ? Tipy, triky, makra ? 
    • By P_Cherry
      Ahoj,
      podařilo se mi světlem opřít o zídku a prorazit kus toho červeného plexi. Samostatně jen ta umělá vnější část asi koupit nejde a celé nové zatmavené světlo (2-3 tis.) se mi kvůli tomu zatím měnit nechce.
      Nevíte jak se to dá řešit? Kromě izolepy:) nebo tavící pistole, viděl jsem i nějaké návody s vyřezáváním a lepením z jiného světla...
      Díky za tipy
      Petr

    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By Michal55
      Ahoj.
      Při výměně rozvodů jsem narazil na vůli v uložení ojnice na klikovém hřídeli. Je tohle v pořádku? V ETCE jsem nenašel vymezovací podložky, které by tam eventuélně chyběly. Umí to někdo fundovaný (ten, kdo motory opravuje) říct?
      https://youtu.be/xqi_7Y6uzoU
       
      Děkuji.
×
×
  • Create New...