Přejít na obsah

porucha Start Stop systému


compu

Doporučené příspěvky

Zdravím, týden vlastním novou Skodu Superb Combi Style 2.0 TDI 140 kw 4x4 s nezávislým topením. Včera a dnes jsem vyzkoušel zapnout nezávislé  topení. Před nastartováním jsem ho vypnul. Jakmile jsem nastartoval, začala blikat kontrolka žhavení a na displeji se rozsvítila porucha Start stop systému. Auto nešlo do otáček. Musel jsem zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat a bylo po problému. Má někdo stejný problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, ja mel podobny problem priblizne dva tydny zpet (v te dobe jsem mel auto asi mesic stare a najeto 2000km). Jel jsem po rovince bez zateze a najednou se mi zahlasilo asi 8 zavad a zacalo to prave zavadou na Start/stop systemu (Horsi bylo, ze se mi rozblikala i zavada rizeni a vypnuly se mi posilovace). Zajel jsem ke kraji, zkusil vypnout motor a po zapnuti vsechno v poradku.

 

Zajel jsem s tim hned do servisu, protoze se mi neco takoveho nelibilo u mesic stareho auta, nechali si ho tam tri dny (samozrejme se ptali, jestli si ho tam tak dlouho muzou nechat a nabidli mi nahradni vozidlo) a prijeli se na nej podivat az z Mlade Boleslavi. Projeli vsechny mozne testy a nakonec preflashovali ridici jednotku novou verzi softwaru a rekli, ze ta puvodni (prakticky prvni) verze s tim ma obcas problemy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem si myslel, že takovéto závady už po Octávii3 nebudou a hale...ono je to to samé....ztráta podpory funkce serva je hodně alarmující závada. Dle toho co píšeš to vypadá, jako kdyby přestalo mezi sebou komunikovat ABS, Servo, panel přístrojů(hádal bych na nutnost přehrání gateway, ABS a serva a pak bych tě nechal "testovat" dále) ....u uživatele Compu to vypadá na chybu v motorové jednotce nebo gateway.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vracel jsem se asi před 10 dny z Chorvatska a na dálnici mi začala blikat kontrolka žhavení, když jsem zastavil, objevila se hláška "porucha start - stop systém" . Po restartu to sice zmizlo, ale po chvíli se objevilo znovu. Navíc se objevil i symbol motoru. Druhý den na diagnostice byla zapsána pouze jedna závada "čidla teploty výfukových spalin". Od té doby to stojí v servisu, ale to je trošku delší povídání.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ferda25: Kdyz jsi to zminil, tak jsem si vzpomnel, ze zavadu ABS to zahlasilo taky + zavadu automaticke brzdy. Z toho rizeni jsem taky nadseny nebyl... stat se to nekde na dalnici ve vyssi rychlosti, tak bych mel docela problem. Proto jsem s tim taky zajel jeste ten den do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě ta souvislost s palivem bleskla hlavou hned, jak se mi to stalo, ale auto jelo jak z praku. Naopak bych řekl mnohem lépe. Ale ta závada tam prostě je, protože to při pomalý jízdě tak jako poškubává. Jakoby přibrzdí a pak se zase samo rozjede. Už jsem to někde četl, že tohle dělá, když odejde ta sonda G 235, kterou mi to hlásí. Jenže mi volali ze servisu, že to, co na autě dělají (s tímhle to nesouvisí), je už hotovo a závada G 235 se znovu neprojevila, tak nevím. Som z toho volaký zmetený. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nemám sice nezávislé topení, ale poruchu jsem měl o víkendu stejnou. Po nastartování blikala kontrolka žhavení a auto vůbec nejelo a nešlo do otáček. Stav vozidla mi signalizoval poruchu Start/Stop systému. Několikrát jsem zkoušel znovu nastartovat, ale pořád to bylo stejné, navíc se mi po několika startech ještě přidala kontrolka motoru.

Po otevření kapoty jsem zjistil, že mi v motoru řádil nějaký hlodavec, podle chlupů asi kuna. Měl jsem překousnutou podtlakovou hadičku k turbu. Provizorně jsem to opravil. Auto okamžitě začalo jet jak má, kontrolka žhavení přestala blikat.  Po pár startech přestala svítit i kontrolka motoru. Dnes jsem koupil novou sadu hadiček a vyměnil. Vše funguje. U původních hadiček jsem si všiml, že byly ještě na pár místech nakousané. Prý je to častá věc, hadičky se dělají z nějakého přírodního materiálu, který jim chutná. Kdyby jste to někdo řešil, tak číslo dílu je: 04L131051C. Cena 630,- Kč. Na nové jsem ještě nastříkal sprej proti hlodavcům.

  • Líbí se mi 2
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...
V 2. 5. 2017 na 11:19, ghost7 napsal:

 

Ghost7 velmi ti dakujeeeeeem za tvoju radu. Moje auto stalo uz dva dni presne taky isty problem ako ty. Bol som v rakusku a vsetky servisi pytaju minimalne 60€ za diagnostiku ale vdaka tebe som to spravil s izolackou?? ked budes niekedy na SK mas u mna pivo 

 

Editováno: , autor: Sadouer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím na forum

 

2.0 TDI 140kW DSG - stalo se mi to samé a po otevření víka motoru jasně přežraný hadičky. Bohužel - netuším jak tam ty hadičky byly původně. Nemohl by tu někdo udělat snímek motoru bez krytu - oblast kousek nad uzávěrem dolévání oleje...? (je tam svorka na tři hadičky, ale kuna to vyrvala, takže nevím kam která hadička patří...)  Díky - potřebuju to na provizorní fix izolepou. Obrázek je ilustrační, ale to je ca ta svorkovnice.

image.thumb.png.d501a4fbd587060edd42dab296dd9c67.png

Sepp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...