Přejít na obsah

Roomster - Brzdy RS


Blažejik

Doporučené příspěvky

Me to přijde docela drahe a ještě riskovat :( Já Teda jezdím na continental ale je fakt že už na ten rozměr 195/55 R15 jsou pro me drahe. Na 16 to bude ještě větší ranec. Já jen čekal cenu tak 5-6 tisíc ale to věž nápravy no.. Musí to brzdit brutálne teda. A určíte to jde taky az nepříjemne předkem do země ne? To me strasne vadi :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to si šikovnej.

 

Ale pořád mi nejde do hlavy z ekonomickýho hlediska proč dávat na auto sice lepší a ostřejší komponenty co se používaj na lepší výbavy a motorizace.

 

Dneska máš sice peníze na to abys sis tam dal lepší brzdy a někdy na ně kupoval nový destičky a kotouče.

Ale doba je zlá, dnes máš ale zítra mít nemusíš. A pak pro tebe bude každá stovka rozdílu za destičky pro velký kotouče RS nebo menší kotouče důležitá.

 

Proč si kupovat ještě větší opici která sežere víc banánů....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mr.Pavka: Proti sérii má čipnutý motor o cca 50 %, takže "čipnout" i brzdy je velice rozumný krok. Výkon motoru a brzd by měl jít ruku v ruce - tak by to u skutečného tuningu mělo být! Brzdy z OI RS jsou sice vzhledem k povoleným rozměrům pneu trochu overkill, ale účel to rozhodně splní a je to stokrát lepší, než tam nechat ta sériová šidítka (myšleno v poměru k aktuálnímu výkonu motoru, aby mě někdo netahal za slovíčko).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou opicí, co sežere víc banánů, to nemusí být tak úplně pravda. S Feldou 1,6 jsem ujel 92000 km a měnil jsem 7x destičky a 2x kotouče. S Fábií 2,0 jsem měnil jenom destičky po 105000 km. A s RSem mám zatím najeto 86000 km a destičky i kotouče ještě nějaký čas taky vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano. Tak napůl máš pravdu. Ale i s tim čipnutým motorem to po okreskách, ve městě a i na dálnici rozjede na tu samou rychlost. Možná trochu svižnějc.

 

Jenomže brzdí pořád stejný rychlosti a hmoty. Pokud by jezdil plně naloženej a ještě s plně naloženou nebržděnou károu, tak to bych pochopil.

 

A na šotolině nebo mokrej silnici bych větší účinek brzd nevyužil vůbec.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mr.Pavka: S tou rychlostí to není tak docela pravda - je schopen zrychlit na podstatně kratším úseku, takže na okresce s krátkými rovinkami může mít po čipu před zatáčkou podstatně vyšší rychlost než dřív. Analogicky při rychlém přesunu po dálnici v hustějším provozu. Plus pokud nejezdí úplně podle předpisů, tak to na té dálnici samozřejmě rozjede rychleji než dřív. Navíc počítám, že mají teď brzdy rychlejší nástup, takže je schopen s menší silou brzdit dřív naplno. Víš jak, když je člověk v průseru, je každý metr dobrý. Já tam vidím jenom dva mínusy - větší že ty brzdy na auto nepatří a menší že neobuje 15" kola.

 

Blažejik: Teď mě napadá - nezapomeň na 5. plech - na rezervu! S 15" rezervou bys moc parády nenadělal. :D

Když už jsme u toho, co takhle jenom jeden 16" plech na rezervu a zimáky dát na hliník? Já jezdím s liťáky celoročně už řadu let a nevidím v tom problém. Plechy mi rozhodně nechybí, naopak, na auto už bych to nedal, vypadá to nehezky. ;) Ale samozřejmě záleží, kde (nebo spíš po čem) člověk jezdí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavka, zanech svých teorií, pokud na to nemáš, a zdá se ti to být zbytečné, tak si nech to co máš, a nestarej se o peněženku jiných, kteří dobře vědí, co dělají. Sleduji tě už delší dobu, jen tady opět plevelíš forum. Toto je technické téma a ne žvanírna. Nebo máš něco konstruktivního o tomto problému? Nemáš... Ještě jsem si nevšimnul, že bys tady v poslední době někomu něco poradil, kromě mnoha nesmyslných příspěvků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blažejik: Teď mě napadá - nezapomeň na 5. plech - na rezervu! S 15" rezervou bys moc parády nenadělal. :D

 

Ale hej. Ak dosane defekt na prednú pneumatiku, tak dá zadnú dopredu a rezervu dozadu. Riešil som to už takto keď som si rozrezal prednú gumu, a kamoš ktorý ma zachráňoval s autom svojej frajerky mal iba 14" rezervu, ktorú som cez predný kotúč (288 mm) nemohol obuť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chválím, dávám 10 bodů z 10 za výměnu brzd. Já mám 1,6 roomstra s 288mm kotoučema vpředu a 232mm vzadu a zítra mě čeká výměna předních ložisek a všech kotoučů a destiček. Minulý měsíc jsem jel po dálnici cca 140 km/h a stala se předemnou (naštěstí lehká) nehoda a brzdil jsem na 0 km/h a od té doby auto moc nebrzdilo. Na STK po týdnu mě poslaly málem domů, protože na válcích to bylo dost špatné. Kotouče byly přehřáté a zvlněné. Při přezouvání zadní kotouče viditelně KO, objednal jsem tedy komplet. Přední 288mm TRW 1800,- za pár a zadní 232mm  BREMBO MAX (frézované drážky) za 1050,- za pár. U všech aut do teď jsem dával zadní frézované a už se nestává že by plocha kotouče byla nerovnoměrně obržděná nebo rezavá od toho jak brzdí jen kus desky.... Desky komplet TRW. Celkem vše 4200,-

Za bezpečnost to stojí...

:kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
V 31. 10. 2015 na 7:24, Blažejik napsal:

Petrkiller: Pri normalnim brzdeni stačí jen lehce slapnout na brzdovy pedal a nastup brzd je znat. Kdyz se do nej ale opres a chces rychle zastavit, jde predek opravdu hodne na krtka..

 

Stále čakáme na tie fotky. :)

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...