milanxx 747 Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 Quote Link to post Share on other sites
milanxx 747 Posted September 9, 2020 Share Posted September 9, 2020 A nabíjení po výměně baterie Quote Link to post Share on other sites
depešmod 0 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Zdravim Vas, mam otazku , netušim kolko ma rokov bateria, chcel som si ju dobiť pred zimou ale akosi mi ju akoby nedobijalo, Volty velmi nestupali, mam S/stop system ale este mi na semafore alebo kde by som zastavil motor nezhasol, chcem sa spytat či to moze byť že je bateria vybita? Quote Link to post Share on other sites
milanxx 747 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 @depešmodTo je diesel? A jak volty nestoupaly? Jak měřeno, čím? Kolik měla voltů před nabíjením? Quote Link to post Share on other sites
zwan 84 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Ty jo odkdy má fabia agm? Proto diesel? Kam si napojoval munis? Nejzedis krátké vzdálenosti ? Quote Link to post Share on other sites
ski1961 245 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 @zwan no pokud mám správné informace, tak F3 diesel měl z výroby AGM a taky tu větší baterku 68Ah, oproti benzínové EFB 59Ah. Quote Link to post Share on other sites
Caster 58 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 před 2 hodinami, depešmod napsal: Zdravim Vas, mam otazku , netušim kolko ma rokov bateria. Byla vyrobena: 2012/10 Quote Link to post Share on other sites
Pawouk 7,527 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 před 51 minutami, ski1961 napsal: @zwan no pokud mám správné informace, tak F3 diesel měl z výroby AGM a taky tu větší baterku 68Ah, oproti benzínové EFB 59Ah. Taky jsem tam u FIII 1.4 TDI měl AGM 68Ah 380A DIN. Quote Link to post Share on other sites
wirer 4,187 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Minus kabel nabijacky nesmies davat na minus pol akumulatora! Je to v navode k autu, musis dat na ukostrovaci pol Quote Link to post Share on other sites
Caster 58 Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 Potvrzuji, že jde o AGM baterii 70Ah, kód výrobku 7P0915105, výrobní č. 210610A12R Quote Link to post Share on other sites
depešmod 0 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 jedna sa o Octaviu 2 2011 r.v. 1.6 Tdci 77 kw CAYC , mam dojem ze je to baterka ešte od vyroby, som 3 majiteľ, mam nabijačku taku že ked ju zapnem ma 4 moznosti klasicky potom rychlejsie , a s vločkou klasicky a rychlejsie z vločkou, mam aj merač v zapalovači, ked je baterka pred startovanim ukazuje 12,3 V , po otočeni kluca klesne na 11,2 V , ked auto nastartuje ma 14 V , start je este ok. len som ju chcel dobiť pred zimou a Volty stupali ale len na asi 13V ked som ju pomeral mala 12,3V akoby ani ju nedobilo Quote Link to post Share on other sites
ski1961 245 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 @depešmod jo ha ? takže Octávia 2 ? jenže tady jsi ve skupině Fabia 3 a já když jsem reagoval, tak jsem reagoval v domnění, že se ptáš na F3.. Quote Link to post Share on other sites
depešmod 0 Posted October 12, 2020 Share Posted October 12, 2020 ja som si to vsimol teraz , ospravedlnujem sa Quote Link to post Share on other sites
m.a.r.e.k 2 Posted November 5, 2020 Share Posted November 5, 2020 Pouzivate niekto nabijacku z lidlu ULTIMATESPEED ULGD 5.0 B1 na nabijanie EFB baterii ? je vhodne ju pouzit na nabijanie tohto typy autobaterii ? Quote Link to post Share on other sites
ski1961 245 Posted November 5, 2020 Share Posted November 5, 2020 @m.a.r.e.k ano bez problémů s ní můžeš nabíjet EFB, už s ní dobíjím F3 průběžně 3 roky.. Quote Link to post Share on other sites
ben06 252 Posted November 5, 2020 Share Posted November 5, 2020 Taky ji už skoro dva roky používám Quote Link to post Share on other sites
m.a.r.e.k 2 Posted November 6, 2020 Share Posted November 6, 2020 (edited) Dakujem , mam sice ten starsi model ktory sa uz nepredava ULGD 3,8 A1 ale nebol som si isty lebo v navode nieje nikde zmienka o EFB sa mi dza ze som tam videl len AGM Edited November 6, 2020 by m.a.r.e.k Quote Link to post Share on other sites
milanxx 747 Posted November 6, 2020 Share Posted November 6, 2020 V principu EFB se nabíjí stejně jak klasické. Až u AGM a GEL je nutná změna nabíjení. 2 Quote Link to post Share on other sites
Lion_K 27 Posted November 6, 2020 Share Posted November 6, 2020 Doplním obrázek z návodu CTEK, jak je to s nabíjením EFB. 1 Quote Link to post Share on other sites
Haig 30 Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 Taky mám model A 1 a v pohodě nabíjím EFB. Jak v autě, tak vyndanou venku. Quote Link to post Share on other sites
jerome69 0 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Ahojda, budu kupovat novou baterii a chci se zeptat, jakou koupit. https://autobaterie.heureka.cz/varta-start-stop-plus-12v-60ah-680a-560-901-068/ nebo https://autobaterie.heureka.cz/exide-start-stop-agm-12v-60ah-680a-ek600/ Quote Link to post Share on other sites
ski1961 245 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 @jerome69 je to úplně jedno, kterou z těch tvých dvou koupíš, obě jsou správné. Já osobně bych koupil exide, protože tato firma dodává baterie přímo do výroby a dávají se od této značky přímo do F3, Varta už myslím dávno není, co bývala a připlácí se tam jen za značku. Takže vybrat si musíš sám, správná odpověd neexistuje :-) 4 Quote Link to post Share on other sites
jerome69 0 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Díky za radu a ještě takový dotaz. Hodně se tady řešila rekuperace a její deaktivace. Jako jedna z možností je zapnutí vyhřívání sedačky. Tak by mě zajímalo, jestli si náhodou ten výhřev nevezme víc, než se stihne dobít? Quote Link to post Share on other sites
Petr L. 13 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Kdysi jsem to měřil na jedničkové fabii a víc jak 100W to myslím nebylo, takže dobíjení to vpohodě pokryje. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.