Jump to content
miklisek

Výměna halogenových světel za xenony/bi-xenony u před FL Rapidů

Recommended Posts

Díky příspěvku RWE {přeplatek za plyn} jsem zrealizoval výměnu xenonů za původní halogen. Xenony jsem sehnal kompletně osazené na S- bazaru. Výměna proběhla v servisu {o nekvalitě v mém tématu zde http://forum.skodaho...48#entry2098188 }, doladění polohy vůči karoserii a nárazníku jsem si musel udělat sám. Jinak kontrolka prasklých světel zatím nesvítí, problémy s tím tu měl zemlik.

post-6633-0-30462300-1444987322_thumb.jppost-6633-0-88548900-1444987322_thumb.jppost-6633-0-40766200-1444987321_thumb.jp

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jenom se zeptám, je to fakt plug and play ? možná seženu xenony, ale ten týpek tvrdí, že jsou jiné kabely a BCM jednotka, mě to přijde jako kravina - možná, jestli to není jiné u xenonů pro Rapida MR2016

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rypicong jéééé jak sem ti říkal kup to s výroby tak si říkal že je nepotřebuješ to samé Climatronik hahahahahahahah a teď tito chybí  :kol-46:  :kol-46:

 

Miklisek super práce  :kol-47:  :kol-47:  :kol-47:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Světlo je jen jedno číslo 5JB941017A a 018A. Do 1.9.2014 byly ještě 015A a 016A, ale ty jsou vyřazeny z výroby a nahrazeny těmi prvními. Kabel byl plug and shine, nic se nezměnilo. Žádná ŘJ nikde v Etce není napsaná. Ono pořád si ty lidi myslí, že je to plnohodnotný xenon a musí to být ostřik, nivelace a řídící jednotka nebo předřadník. U Rapida tomu tak není. Úspory úspory úspory a přitom to to auto pozvedne na vyšší úroveň {která jinými problémy je sražena zpátky tam, kde byla před tím}.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rypicong jéééé jak sem ti říkal kup to s výroby tak si říkal že je nepotřebuješ to samé Climatronik hahahahahahahah a teď tito chybí  :kol-46:  :kol-46:

 

Miklisek super práce  :kol-47:  :kol-47:  :kol-47:

 

no jo pořád, vždyť už jsem to přiznal... Jenže vaše argumenty byly slabé :)

 

ani jeden člověk neřekl, že Rapid svítí průměrně až podprůměrně, každej se oháněl bezpečností... Lepší žárovkou se to kompenzuje, jasný že to není jak xenon, ale už je to úplně cajk... Ale nějak mě to nebaví každý rok kupovat žárovky a kdyby byla příležitost... tak proč nevylepšit vzhled a svit :)

 

a ani jeden člověk neřekl, že se Rapid uvnitř potí jako kráva, takže automatická s odmlžováním předního skla je lepší, to bylo jenom jak se nemusí nic štelovat apod. To pro mě není argument, když já buď topím naplno, nebo naplno chladím :)

Edited by Rypicong

Share this post


Link to post
Share on other sites

Světlo je jen jedno číslo 5JB941017A a 018A. Do 1.9.2014 byly ještě 015A a 016A, ale ty jsou vyřazeny z výroby a nahrazeny těmi prvními. Kabel byl plug and shine, nic se nezměnilo. Žádná ŘJ nikde v Etce není napsaná. Ono pořád si ty lidi myslí, že je to plnohodnotný xenon a musí to být ostřik, nivelace a řídící jednotka nebo předřadník. U Rapida tomu tak není. Úspory úspory úspory a přitom to to auto pozvedne na vyšší úroveň {která jinými problémy je sražena zpátky tam, kde byla před tím}.

ok, díky, myslel jsem si to, osobně si myslím, že tahle varianta low xenonů jako má Rapid je skvělá věc pro auta tohodle segemntu nebo cenové kategorie...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vzdy tvrdil ze Rapid sviti jako bludicka a nechapu jak s tim s klasickou h7 muze vubec nekdo jezdit. Miklis to tvrdil taky. Auto clima je diskutabilni, ne kvuli tomu ze by se rapid potil - to ja nezaznamenavam, ale celkove. Auto bez auto klimy uz nechci. Mne vyhovuje na 100% pred tim jsem mel manual a toto je nebe a dudy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jjj Petrr dobře napsáno a vidíš jak sem psal že xenony svítí mnohem lépe jak H7  tak jsem byl za blbce podle některých ikdyž jsem udělal na srazu test H7 vs xenon a tam viděli rozdíl všichni.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ví někdo, jaký je rozdíl mezi těmi XENY s označením 15A/16A a 17A/18A ? Mám ty starší tak bych rád věděl o co jsem přišel ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám levý starý 015A a pravý nový 018A. Ale pokud ŠA nahradila jedno číslo jiným předpokládám, že je to kompatibilní. A není nikde napsáno "pokud měníte levý 015A za 017A dejte i pravý 018A místo 016A". Rozdíl ti neřeknu, mě se zdály provedením oba stejný {teda až na to, že jsou L a P}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co máte s tím pocením? Mně to přijde celkem cajk, okna čistím Clinem s antifogem za pár korun a je to lepčejší než Matiz nebo Citron. Tam jsem po vylezení z bazenu měl vždycky zamlženo, tady pohoda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jjj Petrr dobře napsáno a vidíš jak sem psal že xenony svítí mnohem lépe jak H7  tak jsem byl za blbce podle některých ikdyž jsem udělal na srazu test H7 vs xenon a tam viděli rozdíl všichni.

 

Můžu dosvědčit - viděl jsem to na vlastní oči (rozdíl byl markantní), taktéž i směšnou svítivost mlhovek s corner funkcí. :kol-32:  Ovšem oproti Astře to svítí, ba dokonce moje světla pro denní svícení na Octavii svítí víc, než oplácké mlhovky.  :kol-44: 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě k těm číslům. Zajímavé je, že vyběhlý typ 015A vyrobili 14.07.2014 a novější 018A už 26.05.2014. Obě Made in Spain, firma VALEO.

H15 zatím odolávám. Ta cena je zatím fakt brutální. Spíš budu šetřit na LED mlhovky......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možno mimo tému, ale stále som nepochopil tú nutnosť ostrekovačov pre xenoch s jasom nad 2000lm  :blink: Keď si predstavím vyluxované a napulírované auto, s naleštenými sklami i svetlami..a tu zrazu by mi to všetko ofrcal lepkavý saponát...nepochopím k čomu to je dobré. Ono to ostrekne samo od seba, alebo to tam strieka v nejakých intervaloch? Alebo ako to vlastne funguje? Nikdy som také svetlá nemal, no z tohoto dôvodu ani by som nikdy nechcel.

Ale spomínam si ako ma v mojich teenage časoch fascinovali také stierače na svetlá od volva  :D možno aj saaby to mali...to bola mega vec  :palec:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, o tom, ze se da u Rapida vymenit xenon za H7 dle principu Plug&Play jsem tu psal pred dvema lety.

Ale prima, asi jsi prvni, kdo to skutecne zrealizoval (a zainvestoval :)) :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LeMo, ty ostrikovace svetel strikaji spolu s ostrikem predniho skla. Ostriknes sklo, ostriknou se svetla. Zadna automatika v tom neni

Edited by vlakras

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontrola prasklých světel, nevím proč by měla něco hlásit, když H7 nehlídá... Mě praskly obě najednou a počítat mi nic nehlásil, někdo tu pak psal, že potkávačky to vůbec nehlídá...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen pro upřesněnní. Chápu to tak, že když má někdo Rapida, např. vyrobeného 5/2013, tak výměna klasických světlometů za orig. xenony určené pro Rapid je možná a potřebuje jen ty xenonové světlomety a nic víc?

Nevadí jim ten klasický pokles napětí při manipulaci s volantem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

někdo tu psal, že se to dokonce zlepší...

Ale jak psal Ferda25, první Rapidy mají nějaký problém s BCM jednotkou...

Jinak to je opravdu plug and shine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...