Přejít na obsah

Výměna halogenových světel za xenony/bi-xenony u před FL Rapidů


miklisek

Doporučené příspěvky

Díky příspěvku RWE {přeplatek za plyn} jsem zrealizoval výměnu xenonů za původní halogen. Xenony jsem sehnal kompletně osazené na S- bazaru. Výměna proběhla v servisu {o nekvalitě v mém tématu zde http://forum.skodaho...48#entry2098188 }, doladění polohy vůči karoserii a nárazníku jsem si musel udělat sám. Jinak kontrolka prasklých světel zatím nesvítí, problémy s tím tu měl zemlik.

post-6633-0-30462300-1444987322_thumb.jppost-6633-0-88548900-1444987322_thumb.jppost-6633-0-40766200-1444987321_thumb.jp

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Světlo je jen jedno číslo 5JB941017A a 018A. Do 1.9.2014 byly ještě 015A a 016A, ale ty jsou vyřazeny z výroby a nahrazeny těmi prvními. Kabel byl plug and shine, nic se nezměnilo. Žádná ŘJ nikde v Etce není napsaná. Ono pořád si ty lidi myslí, že je to plnohodnotný xenon a musí to být ostřik, nivelace a řídící jednotka nebo předřadník. U Rapida tomu tak není. Úspory úspory úspory a přitom to to auto pozvedne na vyšší úroveň {která jinými problémy je sražena zpátky tam, kde byla před tím}.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong jéééé jak sem ti říkal kup to s výroby tak si říkal že je nepotřebuješ to samé Climatronik hahahahahahahah a teď tito chybí  :kol-46:  :kol-46:

 

Miklisek super práce  :kol-47:  :kol-47:  :kol-47:

 

no jo pořád, vždyť už jsem to přiznal... Jenže vaše argumenty byly slabé :)

 

ani jeden člověk neřekl, že Rapid svítí průměrně až podprůměrně, každej se oháněl bezpečností... Lepší žárovkou se to kompenzuje, jasný že to není jak xenon, ale už je to úplně cajk... Ale nějak mě to nebaví každý rok kupovat žárovky a kdyby byla příležitost... tak proč nevylepšit vzhled a svit :)

 

a ani jeden člověk neřekl, že se Rapid uvnitř potí jako kráva, takže automatická s odmlžováním předního skla je lepší, to bylo jenom jak se nemusí nic štelovat apod. To pro mě není argument, když já buď topím naplno, nebo naplno chladím :)

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Světlo je jen jedno číslo 5JB941017A a 018A. Do 1.9.2014 byly ještě 015A a 016A, ale ty jsou vyřazeny z výroby a nahrazeny těmi prvními. Kabel byl plug and shine, nic se nezměnilo. Žádná ŘJ nikde v Etce není napsaná. Ono pořád si ty lidi myslí, že je to plnohodnotný xenon a musí to být ostřik, nivelace a řídící jednotka nebo předřadník. U Rapida tomu tak není. Úspory úspory úspory a přitom to to auto pozvedne na vyšší úroveň {která jinými problémy je sražena zpátky tam, kde byla před tím}.

ok, díky, myslel jsem si to, osobně si myslím, že tahle varianta low xenonů jako má Rapid je skvělá věc pro auta tohodle segemntu nebo cenové kategorie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja vzdy tvrdil ze Rapid sviti jako bludicka a nechapu jak s tim s klasickou h7 muze vubec nekdo jezdit. Miklis to tvrdil taky. Auto clima je diskutabilni, ne kvuli tomu ze by se rapid potil - to ja nezaznamenavam, ale celkove. Auto bez auto klimy uz nechci. Mne vyhovuje na 100% pred tim jsem mel manual a toto je nebe a dudy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám levý starý 015A a pravý nový 018A. Ale pokud ŠA nahradila jedno číslo jiným předpokládám, že je to kompatibilní. A není nikde napsáno "pokud měníte levý 015A za 017A dejte i pravý 018A místo 016A". Rozdíl ti neřeknu, mě se zdály provedením oba stejný {teda až na to, že jsou L a P}

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jjj Petrr dobře napsáno a vidíš jak sem psal že xenony svítí mnohem lépe jak H7  tak jsem byl za blbce podle některých ikdyž jsem udělal na srazu test H7 vs xenon a tam viděli rozdíl všichni.

 

Můžu dosvědčit - viděl jsem to na vlastní oči (rozdíl byl markantní), taktéž i směšnou svítivost mlhovek s corner funkcí. :kol-32:  Ovšem oproti Astře to svítí, ba dokonce moje světla pro denní svícení na Octavii svítí víc, než oplácké mlhovky.  :kol-44: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možno mimo tému, ale stále som nepochopil tú nutnosť ostrekovačov pre xenoch s jasom nad 2000lm  :blink: Keď si predstavím vyluxované a napulírované auto, s naleštenými sklami i svetlami..a tu zrazu by mi to všetko ofrcal lepkavý saponát...nepochopím k čomu to je dobré. Ono to ostrekne samo od seba, alebo to tam strieka v nejakých intervaloch? Alebo ako to vlastne funguje? Nikdy som také svetlá nemal, no z tohoto dôvodu ani by som nikdy nechcel.

Ale spomínam si ako ma v mojich teenage časoch fascinovali také stierače na svetlá od volva  :D možno aj saaby to mali...to bola mega vec  :palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro upřesněnní. Chápu to tak, že když má někdo Rapida, např. vyrobeného 5/2013, tak výměna klasických světlometů za orig. xenony určené pro Rapid je možná a potřebuje jen ty xenonové světlomety a nic víc?

Nevadí jim ten klasický pokles napětí při manipulaci s volantem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...