neon Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Zdravím,nyní jsem rozhozen kolem spotřeby i kolem obsahu,někdo chválí 1,4 TSI,další 1,8 a další 2,0 TSI tak jaký zvolit motor v benzinu,roční nájezd kolem 10tkm,hodně město, TDI nyní mám ale motor 3,0 TDI aq jezdím nad 10l po městě a navíc v dnešní době,kdy pořád se něco děje kolem motorů TDI jsem to chtěl vyměnit právně za benzin - tak poradte co a jak. Děkuji / 4x4 nyní asi zbytečné zimní počasí moc není,ale DSG ano / dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 (edited) Tady každý poradi něco jiného. Záleží na preferencích. S tim malym nájezdem a především ve městě musí 1.4 stačit. Muj nazor a osobni zkušenost. Kamosovi by bylo 200kW malo :-) Edited October 18, 2015 by Martin Bednář Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Přesunuto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bladik Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 No pokud si ted zvykli na 3,0, tak rozhodne jdi do 2,0TSi. Jinak je to asi celkem jedno, jde spis o to jak s tim hodlas jezdit...startujes ze semaforu jak formule a nebo si klidny jezdec, myslim, ze kdyz si odpovis na tuto otazku tak vysledkem bude i motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperbIII Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 V tomhle případě jsou rady celkem k ničemu, není nad to si to zkusit projet Nevýhoda je akorát v tom, že benzíny, obzvlášť dvoulitry, se na předváděčku neshánějí tak snadno. Ale s Martinem samozřejmě souhlasím, do města je 206 kW k ničemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP 2016 Posted October 20, 2015 Share Posted October 20, 2015 TO neon: Také Tě zdravím. Pokud by se Ti do Superbu lll motorizace 1,4TSI zdála být málo a 2,0TSI zase moc, nezbývá zkusit snad přijatelný kompromis tu: 1,8TSI. Jak píšeš, že budeš preferovat převodovku DSG, tak tam musíš být smířen s tím, že u té 7-stupňové suché dvojspojky je kroutící moment 250 Nm a u té samé kubatury, ale v manuálu je kroutící moment vyšší, tedy: 320Nm. Já jsem toto akcepoval a rozhodl se právě pro tu "střední cestu" v DSG. Do Vánoc to snad zvládnou kluci ve Kvasinách. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neon Posted October 22, 2015 Author Share Posted October 22, 2015 TO neon: Také Tě zdravím. Pokud by se Ti do Superbu lll motorizace 1,4TSI zdála být málo a 2,0TSI zase moc, nezbývá zkusit snad přijatelný kompromis tu: 1,8TSI. Jak píšeš, že budeš preferovat převodovku DSG, tak tam musíš být smířen s tím, že u té 7-stupňové suché dvojspojky je kroutící moment 250 Nm a u té samé kubatury, ale v manuálu je kroutící moment vyšší, tedy: 320Nm. Já jsem toto akcepoval a rozhodl se právě pro tu "střední cestu" v DSG. Do Vánoc to snad zvládnou kluci ve Kvasinách. Tak nyní nevím co objednat vůbec,dnes jsem dostal nabídku 1,8 TSI s DSG za 870 a 2,0 TSI s Dsg za 920,pořád si myslím,že na to malé ježdění a klidné je ten 2,0 l zbytečný hlavně na spotřebu ve městě,což je u mne 80 % použití,jinak jak někdo píše,že 1,8 má mylý krouticí m.250 že to nejede,že raději 1,4 TSI to mě nejde na rozum. Nemá někdo už supa s těmito motory a vyzkoušenou spotřebu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Nikdo nepsal, ze 250Nm nejede. Psalo se, ze 1.8tsi s dsg ma stejnych 250Nm jako 1.4tsi. Ta ma o 22kW mene, horsi zrychleni pouze o 0,6 sekundy a minimalne o litr mensi spotrebu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deto Posted November 23, 2017 Share Posted November 23, 2017 (edited) Obnovujem temu. Premyslam o vymene svojej Octavie 1,6 MPI za Superb z programu Skoda Plus rocni vozy. Vybava je mi v zasade jasna, ale co mi nie je jasne je volba motoru 1,4 TSI vs 2,0 TDI (110 kW) manual. Jazdim priblizne 25-27k km rocne, z toho kazdy den 25km do prace a 25 spat, obcas (2-3x do tyzdna) 47km do prace s kratkou zastavkou na vyhodenie mladata v skolke a to iste spat z prace. Niekolkokrat rocne pak robim trasy 250-500km (vacsina trasy dialnice) a obcasne vylety po okoli (100km). Je na taketo jazdenie TDI vyslovene nevhodny alebo bude to v pohode? Pozeram na rocne vozy (max rok a 30k km) a tych TSI je tam ako safranu. Tak ci mam radsej pockat kym sa nejake rozumne TSI objavi alebo kludne siahnut po TDI. Vopred vdaka za nazory. Edited November 23, 2017 by deto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasberan Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 (edited) Ahoj. Budu kupovat Suberb III, ale přemýšlím, jaký motor. Určitě chci benzin s automatem, ale přemýšlím, jestli vzít 1.8 TSI nebo 2.0 TSI. O spotřebu mi nejde. Výkon vyšší se hodí, ale nepotřebuji ho nutně. Spíš mi jde o vlastnosti a životnost daného motoru a komponent s tím souvisejících (asi hlavně převodovka, ale také různé sondy, čidla, katalyzátory, DPF apod.). Jestli se ví už například o nějakých problémech nebo ne příliš dobré spolehlivosti některých motorů nebo převodovek. Roční nájezd cca 20-25 tisíc km převážně mimo město a dálnice, po městě cca 20 %. Edited December 26, 2017 by lukasberan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhhory Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 (edited) No vzhledem k tomu, že vlastním 1.8 tsi, tak tento motor mohu jednoznačně doporučit. Pocit z jízdy je neskutečný, auto dostatečně silný a kultivovaný, automatická převodovka silně návyková. Zatím nejlepší auto a motorizace, které jsem doposud měl. Edited December 26, 2017 by mhhory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 To jsi ho ještě nezažil s manuálem... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapitan9 Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Rovněž vlastním 1,8 tsi.,DSG. Auto výborné ,živé . Přesně popsal mhhory. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka951 Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Vlastnil jsem 2,0TDI/110kW, DSG. Vyměnil jsem jej za 1,8TSI, DSG. Je o hodně živější a tiché. Na rozdíl od TDI velmi příjemná jízda, vyšší spotřeba, ale zpět bych už neměnil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasberan Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Já teď mám právě Passat s 2.0 TDi 125 kW a jezdí to hezky, ale naftu už nechci zrovna. Tak přemýšlím, jestli vzít 1.8 nebo 2.0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 (edited) Jestli neřešíš náklady, tak vem 2.0tsi. 1.8 byla vždycky super motor (1.8T, první 1.8tsi 118 kw). Ale posledni varianta 1.8tsi 132kw, prestoze super technika, tak se prekvapive stal motorem na okraji spektra zajmu zakazniku. Take byl prvni, ktery Audi zarizlo jako jeden z prvnich. A v Superbu taky pristi rok konci. Btw. jestli budes brat DSG, tak klidne zvaz i 1.4tsi, jelikoz 1.8 s DSG ma stejny kroutak jako 1.4. Ta ma o 22kW mene, horsi zrychleni pouze o 0,6 sekundy a minimalne o litr mensi spotrebu. A je cca. o 50tKc levnejsi. Edited December 26, 2017 by Martin Bednář Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bikes Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 @lukasberan treba pomuze... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 (edited) Pán zapomněl, že s platformou MQB přišla celá nová řada motorů, která neměla nic s předchozími společného....opět velký úlet toho co je někdo schopný napsat. Proč ne 1.4, protože je z toho občas dvouválec se zvukem, který odpovídá dvouválci(včetně vibrací). Pokud jsou finance a DSG je nutnost, tak je jediné správné řešení pro normální svezení s autem typu Superb.....2.0 tsi. Edited December 26, 2017 by ferda25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasberan Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 (edited) Díky všem za reakce. Já se také kloním k dvoulitru. Jen jsem se chtěl ujistit, jestli s ním nejsou nějaké známé technické problémy, které by se objevovaly. Spotřebu opravdu neřeším. A 1.4 mi přijde do Superba opravdu jako šílenost :-) navíc chci brát L&K, kde ten motor ani není k dispozici. Edited December 26, 2017 by lukasberan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
j57 Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 (edited) Opravdu je motor 1.8TSI podobně složitý jako 2.0TDI? Edited December 26, 2017 by j57 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted December 26, 2017 Share Posted December 26, 2017 Ber ten článek trošku s rezervou. Dnes žádný motor není jednoduchý,tak to máš v podstatě jedno.Jezdí k nám na servis 1,8 TSi (CJSA,CJSB) co mají už 180.000 a absolutně žádný problém ,jen občas vodní pumpa,ale to trápí poslední dobou všechny koncernové motory.Sám mám te´d ten motor v OIII s DSG a pěji jen chválu. Spojky v DSG nestojí jak se píše v článku 25000,ale dají se za 7500 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badura Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 Chcem sa opýtať, mám objednaný Superb 1.8tsi, myslím, že práve prebieha tá zmena benzínových motorov (u nás na SK sa dajú na stránke Škoda nakonfigurovať iba s TDI), tie staré motorizácie ešte dovyrábajú? resp. to moje auto ešte vyrobia? Ako to vlastne je? Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plzeňáček Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 Objednana auta urcite dovyrobi. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_TDi Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 Silně zvažuji nákup S3 (vyzkoušené roční vozy) , ale váhám nad výběrem motoru. Jsem zvyklý na velký krouťák od nízkých otáček u dieselu spolu s malou spotřebou. Najezdím cca 20 tis.Km/rok, jezdím celkem svižně. Vybíral jsem buď 2,0 TDi 110kW nebo 1,8TSi, ale těch TSi je strašně málo, většinou 2,0TSi a tady se bojím, že budu spotřebově hodně vysoko. Je ten nájezd na TDi málo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deto Posted September 19, 2018 Share Posted September 19, 2018 Zalezi, ci 20k km za rok sa urobi ako 40x500km alebo ako 1000x20km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.