Jump to content

Ostřikovače předního skla.


Recommended Posts

By mě zajímalo, k čemu výrobce dělá manuály, když to pořád nikdo nečte?

"Trysky ostřikovačů čelního skla jsou vyhřívané při nastartovaném motoru a vnější teplotě nižší než asi +10 °C."

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
před 9 hodinami, Pawouk napsal:

By mě zajímalo, k čemu výrobce dělá manuály, když to pořád nikdo nečte?

"Trysky ostřikovačů čelního skla jsou vyhřívané při nastartovaném motoru a vnější teplotě nižší než asi +10 °C."

 

Diky, alles klar. Manual jsem cetl, ale je to vice nez rok tak jsem to zapomnel

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Chtěl bych doplnit informace ohledně mých ostřikovačů. Prudil jsem škodovku tak dlouho, až tvrzení o agresivní kapalině vzali zpět a problém opět řešili, jen mě požádali to řešit tam, kde se to začalo, to mě dost štvalo, protože je to banda lhářů, kteří tvrdili jak se vyměnilo kompletně potrubí, trysky atd., ale pravda to není. Problém s pliváním na konec odstranili, ALE! Pravděpodobnou příčinou, byl zpětný ventil u levé trysky v kapotě. Ten zrušili (je na to i TPI) a tím plivání přestalo. Jenže nastal nový problém, voda padala zpět do nádržky a než začala stříkat, tak se rozjížděli stěrače na sucho. Další reklamaci jsem již vzdal a věc vyřešil sám. Koupil jsem pár drobností tak, aby bylo vše vratné viz. příloha a nainstaloval k nádržce zpětný ventil. Měl jsem neorigo motorek, tak raději test s ním, ale po 1/4 roce používání vše v naprostém pořádku.

20200718_111538.jpg

díly.jpg

  • Like 1
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Rád bych se podělil o své zážitky s ostřikovači na MR2016 (mám ho asi 3 měsíce). Ostřikovače měli prodlevu tak 2-3s, stěrače už byly tak 3/4 cesty zpět, než začaly stříkat a je vidět, že na světla to stříká hned. Když jsem pak do pár sekund ostříkl znovu, tak na sklo stříkaly hned.  Jak jsem jel na servis s oleji, tak jsem to nahlásil, ať se na to podívají. Servis: "Pane, máte to hotový byla tam prasklá hadička". Výsledek: pořád to trvá 2-3s a i když ostříknu znovu do 10s po prvním, tak to pořád trvá 2-3s. Na faktuře ani zmínka o opravě nebo kontrole. 

 

Znovu tedy servis, návštěvu jsem spojil s aktualizací Columba. Servis: "Pane, máte to hotový. My jsme vám tam zapomněli minule vrátit zpětnou klapku, která se dost zanáší". Výsledek: jsem tam, kde jsem byl před první návštěvou. Fakturovali jen tu aktualizaci. Teď mě čekají brzdy, tak jim to tam nahlásím a jsem zvědav, co mi zase řeknou.

 

Je fajn, že se tam dají dát VW/AUDI s lepším paprskem vody, ale to asi budu řešit až tohle bude fungovat. Jsem zvyklý na ostřikovače na Alfa Romeo což byly 4 vodní pistolky, ale na to, že to auto bylo starý 16 let, ostřikovalo hned. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Dnes jsem to zkusil bez světel. Jestli náhodou neostříkne napřed světla a pak sklo. Výsledek pořád stejný. Koukal jsem do dílenské příručky 03.2015 a na rozkresu ostřikovačů ani žádný ventil není. Dám jim poslední šanci a uvidíme. Pak napíšu jak to dopadlo.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...