KarelM Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Může nám někdo z motorářů vysvětlit, co je myšleno následujícím textem, který popisuje funkci DMS?: Režim Sport - Motor/Pohon- Akcelerace vozidla je vyšší než v režimu Normal. Lze to chápat skutečně tak, že pokud mám DMS v režimu Sport, tak má motor jiný průběh krouťáku apod.? Jinými slovy řídící jednotka funguje jinak? To by pak znamenalo, že tabulkové parametry zrychlení např. 0-100 či letmé zrychlení 80-120 platí jen pro SPORT režim? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted October 22, 2015 Author Share Posted October 22, 2015 to nechápu... mezitím jsem ale našel v zahraničních zdrojích info, že se skutečně mění parametry ŘJ a mj. "torque", což je kroutící moment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Habi001 Posted October 24, 2015 Share Posted October 24, 2015 nn, žádná úprava na kroutícím momentu tam není, jen se zrychlí odezva na plynový pedál, zrychlí se natáčení bi-xenonů, u DSG se převodovka přepne s ,,S,, režimu a u adaptivního podvozku ztvrdnou tlumiče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted October 24, 2015 Author Share Posted October 24, 2015 Pokud je podstata v tom, že v režimu Sport je "rychlejší odezva na plynový pedál" pak i tabulkové zrychlení 0-100 musí být měřeno v režimu Sport. V jiných režimech by to pak mělo být horší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarelM Posted October 26, 2015 Author Share Posted October 26, 2015 Z té diskuse vyplývá, že DMS mění charakteristiku odezvy motoru na sešlápnutí plynového pedálu, ale pouze tím, že se mění charakteristika výstupního signálu pedálu na jeho stlačení. Zřejmě tedy jde o něco podobného, co uvádí tyto dva odkazy: http://www.lltek.com/sprintboost_plus.htm http://www.twmperformance.com/pedalbox/volkswagen-pedalbox.htm Pokud byste měli doplňující info, dejte je sem. Změny zbylých parametrů (DSG, podvozek, světla,...) snad asi nepotřebují vysvětlení, je to uvedeno v Návodu k vozidlu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMeF Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Mam za sebou cca 1500km, vicemene v kuse a trochu zklamani z DMS. Dostupne rezimy maji nastavene vsemozne parametry vcetne jedneho konkretniho, ktery je uplne nesmyslny: ACC - Eco. Toto nastaveni zpusobi, ze auto zrychluje o cca 1km/h za 1 vterinu! Kdyz je za vama auto tak jste bud za trotla nebo na to proste slapnete, ale to vam je pak ACC k nicemu. ACC - Eco je na pevno nastavene v rezimu Comfort, ktery se diky nastaveni tlumicu docela hodi na D1, ale nasteveni ACC z neho dela nepouzitelny rezim:( Pujde to prekodovat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
signoflife Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 ACC Eco je opravdu opruz. Jednou jsem to tam měl na delší trase a nevšiml si toho a ke konci cesty jsem byl totálně naštvaný a rozhodnutý jet hned druhý den do servisu, že to vůbec nejede. Doma jsem si toho pak všiml a auto se začalo chovat normálně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prochaine Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Ideální by bylo, kdyby každý z předvolených módů šel ručně přenastavit. Takhle využívám jen "Individual". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
signoflife Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 já si vystačím s individual a sport. Přepínat se to dá jednoduše řadící pákou, nemusím lovit něco v menu. Tak když potřebuji předjet nebo se rychle vzdálit, "přeřadím" a pak zase zpět. Jednoduché, efektivní. A také mě baví to tlačítko pod plynem, nikdy jsem tak často nešlapal až na podlahu, jako tady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMeF Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Prepinat radici pakou? Co tim myslis? Tlacitkem pod plynem myslis kickdown? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tragedie_v_JZD Posted September 7, 2016 Share Posted September 7, 2016 Nemysli to, ze kdyz da radicku do rezimu "S", tak se system prepne do sportu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brasci Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Neprepne, iba prevodovka sa prepne do S, ale ostatné parametre (podvozok, riadenie, ACC atď) zostanú zachované. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gosh Posted September 9, 2016 Share Posted September 9, 2016 On 9/7/2016 at 9:41 AM, Prochaine said: Ideální by bylo, kdyby každý z předvolených módů šel ručně přenastavit. Takhle využívám jen "Individual". taky bych byl pro. Vy co tomu rozumíte, nešlo by přes VCDS předefinovat predvolené režimy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.