xpitris Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Byl jsem tento týden na pravidlném servise (210 tisíc) a technik mi sdělil nemilou zprávu o prasklém vlnovci. Bylo by potřeba ho vyměnit, ale bohužel v případě výměny dílu za díl je potřeba vyměnit celý první díl výfuku kde jsou také katalyzátory. Cena nového dílu 55 tisíc. To mi přijde trochu mimo mísu. Jako alternativu mi nabídli svaření, ale s nejistým výsledkem. Nemá někdo zkušenosti s opravou, nebo výměnou vlnovce u 3.6 motoru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 to bude nějaká blbost. normálně ufiknout, koupit vlnovce o stejném průměru a podobné délce. a svařit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikg Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Je to jednoduchý, koupit vlnovec,udělat výměnu za prasklý a svařit. Nic moc na tom není a nebo dát 55 000,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 hlavně si to nech udělat někde jinde, někde, kde běžnou opravu neoznačují za "s nejistým výsledkem". Ten vlnovec je na té trubce navařený a ty tam jen necháš navařit jiný. Asi ti chtěl říct, že to neumí a že ti na opravu nedá záruku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpitris Posted October 28, 2015 Author Share Posted October 28, 2015 Nemůže se při svařování, plynama co se uvolňují, poškodit katalyzátor? A nemá někdo tip na autoservis na moravě, ideálně severní moravě, kde by toto byli schopni opravit? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 nic se nezničí :-) najdi kazdou noname dílnu, tam jsou zvyklí ještě možná pracovat, ne jen vyměňovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarantulas Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 Zkušenost u mé 2.8 V6: Škodovka mě taky strašila s celým dílem, nakonec navrhli levnější řešení popsáno výše. Dělali oba dva, ale po 2 letech a něco mám zase nové, začali zase profukovat. Teď mi to dělal známý co má servis, a uplně bez problému a samozřejmě levněji, jen říkal že je to drbačka práce. Uvidíme jak dlouho vydrží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted October 28, 2015 Share Posted October 28, 2015 no ono to chce do toho trochu zainvestvat. Vlnovec za devět pětek moc nevydrží, chce to alespoň tři stovky :-) Pak je také potřeba mít na paměti, že s každou výměnou se musí kupovat o chlup delší vlnovec, tedy ne ten, co tam byl. JInak se to šponuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 (edited) kto ten výfuk videl tak by si bol výsledkom možno nie celkom istý , osobne by som ho prevaril , ale treba ho správne zmerať a vybrať niečo značkové , aspoň podľa nejakých skúseností , tieto bežné polské , bosaly a podobne sú na rok dva a nie som si istý či je tam dosť miesta na opakované opravy... Edited October 29, 2015 by suri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.