xpitris Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Byl jsem tento týden na pravidlném servise (210 tisíc) a technik mi sdělil nemilou zprávu o prasklém vlnovci. Bylo by potřeba ho vyměnit, ale bohužel v případě výměny dílu za díl je potřeba vyměnit celý první díl výfuku kde jsou také katalyzátory. Cena nového dílu 55 tisíc. To mi přijde trochu mimo mísu. Jako alternativu mi nabídli svaření, ale s nejistým výsledkem. Nemá někdo zkušenosti s opravou, nebo výměnou vlnovce u 3.6 motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 to bude nějaká blbost. normálně ufiknout, koupit vlnovce o stejném průměru a podobné délce. a svařit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominikg Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 Je to jednoduchý, koupit vlnovec,udělat výměnu za prasklý a svařit. Nic moc na tom není a nebo dát 55 000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 27. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2015 hlavně si to nech udělat někde jinde, někde, kde běžnou opravu neoznačují za "s nejistým výsledkem". Ten vlnovec je na té trubce navařený a ty tam jen necháš navařit jiný. Asi ti chtěl říct, že to neumí a že ti na opravu nedá záruku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xpitris Vloženo 28. Říjen 2015 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Nemůže se při svařování, plynama co se uvolňují, poškodit katalyzátor? A nemá někdo tip na autoservis na moravě, ideálně severní moravě, kde by toto byli schopni opravit? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 nic se nezničí :-) najdi kazdou noname dílnu, tam jsou zvyklí ještě možná pracovat, ne jen vyměňovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tarantulas Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 Zkušenost u mé 2.8 V6: Škodovka mě taky strašila s celým dílem, nakonec navrhli levnější řešení popsáno výše. Dělali oba dva, ale po 2 letech a něco mám zase nové, začali zase profukovat. Teď mi to dělal známý co má servis, a uplně bez problému a samozřejmě levněji, jen říkal že je to drbačka práce. Uvidíme jak dlouho vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2015 no ono to chce do toho trochu zainvestvat. Vlnovec za devět pětek moc nevydrží, chce to alespoň tři stovky :-) Pak je také potřeba mít na paměti, že s každou výměnou se musí kupovat o chlup delší vlnovec, tedy ne ten, co tam byl. JInak se to šponuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2015 (editace) kto ten výfuk videl tak by si bol výsledkom možno nie celkom istý , osobne by som ho prevaril , ale treba ho správne zmerať a vybrať niečo značkové , aspoň podľa nejakých skúseností , tieto bežné polské , bosaly a podobne sú na rok dva a nie som si istý či je tam dosť miesta na opakované opravy... Editováno: 29. Říjen 2015, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.