Přejít na obsah

Vyhřívané čelní sklo


Galvi

Doporučené příspěvky

Neuvažoval nebo nezjišťoval někdo někdy něco o montáži vyhřívaného čelního skla do auta, co by to obnášelo a tak...?? Co jsem se díval, tak se dává pouze do VW e-Up!, ale sklo je přece úplně stejné pro všechny auta od Citigo, přes Mii až po Up!... Takže je to jen o elektrice a jiném okně..

 

Spínače se pro tento účel dělají, jen budou mít asi problém auta se start stopem, protože tlačítko pro vyhřívané okno je právě v této pozici..

 

Pár foto, ví někdo něco?

post-35598-0-85684800-1446654352_thumb.j

post-35598-0-08219800-1446654443_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to hezký, aj ta klima, ale když uvážím, že výhřev okna má odběr proudu jaxviňa a já jezdím jen pár km po městě, tak to vidím na novou baterku každej rok :(

 

mike_k: ta digi klima bude buď fake nebo zase specialita např. brazilského trhu (viz dřívější obrázky Upu se stahovacími zadními okny apod.); a třeba v irsku se dá koupit montecarlo úplně bez klimy :) u nás to tak je snad jen v activu

Editováno: , autor: Joseamigo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automatická klima neni fejk, ale skutečnost, už jsem v tom autě seděl.. bohužel jediné auto, do kterého se tyto věci dávají je VW e-Up!. Ale o klimu mi ani tak nejde, ale to okno mě láká. S odběrem bych si starosti nedělal, pokaždé budeš mít nastartované, když ho zapneš, alternator si s tím poradí i na volnoběžné otáčky si myslím... Ma to tak spousta aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z ETKY by se dalo zjistit, jaká BCM (nebo co tam je) je v upu požadována pro vyhřívané okno. Nemusel by to být takový problém: vyhřívané sklo uměli už i některé BSG jedničkových fabií, i když oficiálně nikdy takové sklo neexistovalo.

Mně osobně by se ovšem spíše líbil ten upgrade na automatickou klimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 roky později...

Zkusim toto tema trochu ozivit, protoze me ceka vymena celniho skla. A rikam si, ze objednam vyhrivane pro e-UP! s tim, ze dozapojeni by se udelalo az ve chvili, kdy by bylo jasne, jak to "dozapojit". Nebo to dat nejak "tupe" k tlacitku vyhrevu zadniho okna a kdyz bude zmacknute, bude hrat predni i zadni? Jsem informatik, ne autoelektrikar, tak me omluvte :-)

 

@korcaka, co Ty na to, az rozchodis kameru? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak by to asi slo, zvetsit draty a brat to od vyhrevu zadniho okna ... nebo si natahnout nove a casove rele, nastavit si ho na trebana minutu ( staci ne? ) a ovldat jakymkoli tlacitkem ( trebas i zadniho okna ). 

Nebo to udelat origo, 2x rele spianne tlacitkem pres BCM ... ale tam je bohuzel nutne vymenit i BCM, i FL Citigo/Up to neumi ... E-Upky pouzivaji mx BCMky z Pola/T6 - 7E0 ...

Kuci ja bych do toho klidne sel, enem se mi nechce jet do Polska 250km a zpet pro sklo ... 

Kdyz to koupim tady, tak to je cca 7500 sklo, 3500 novej destak ( je samo jiny ) ... plus nejakou jetou BCMku ... draty si udelam ... A to nevim jestli se me chce ...  

 

Edit : Tak destak by mohl zustat ten samy, alespon mylsim ... ten co je v UP! ma navic senzor vlhkosti pro CLimatronic ... otazkou jak se bude chovat ten sensor pro normalni sklo na tom vyhrivanem ...

Editováno: , autor: danikd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

:) Po tydnu pohoda, uz to nevnimam ... ted to testnu v mrazech ... za jak dlouho, cca ( jasne ze pokazde je namraza jina ) se ti to na tom druhem auto odmrazi?

Jinak laminovany vyhrivany jako u S by bylo asi lepsi, ale predem to proste nijak nezjistil, nikde to nemaji vystavene ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Jsem zvědavý na ten dojezd v zimě. Až to ráno v  -10 stupních Celsia po celonočním stání nastartuji a hned si zapnu topení, vyhřívání čelního skla a vyhřívání předních sedadel. No a pak pojedu 10 km do práce a 15 minut budu objíždět kolem, než najdu místo na zaparkování. Odpoledne z práce domů a po cestě ještě na nákup,  při např. -5 stupních to samé, vyjma hledání parkování. Suma sumárum najedu cca 30 km a budu muset hnedle doma to hodit na nabíječku, abych na druhý den vůbec někam dojel. To je tak auto na léto a né do naší zimy, pokud ovšem nechci mrznout a škrábat okno ručně.  Už se těším jak Svět motorů udělá takový nějaký test, jsem přesvědčen, že za podobných podmínek v zimním období to bude furt na nabíječce. Já jsem rád, že k čerpačce jezdím tak 1 x za 14 dní, no ale když budou lidi ochotní takhle každý den nabíjet ........ Když mě omylem dojde někde benzín, tak v nejhorším případě zazvoním v nejbližší chalupě a požádám o trochu benzínu, no a s kanystrem, nebo obyčejnou petkou si trochu zašlapu. V případě elektroauta tak maximálně odtah někde k nabíječce. Kde je ta dnešní svoboda cestování a volnosti ??????

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...